夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   3


複式洋房

積分: 146


681#
發表於 10-10-19 12:32 |只看該作者

回覆 385# C9010275 的文章

我都想睇pm埋我丫謝謝!


大宅

積分: 3197

好媽媽勳章


682#
發表於 10-10-19 13:06 |只看該作者
原帖由 肥花 於 10-10-19 11:29 發表
其實呢個post都可以閂得喇,講左幾頁都係話睇29,樓主就走人,我早就話呢個係膠post嫁喇

版主沖唔做野?


閂唔閂都唔到你話事la, 又話膠post你又成日走入來~
樓主或者好忙, 好多野煩所以唔得閑/冇心情上來je, 你又唔系29, 洗乜咁緊張人地睇唔睇29丫


大宅

積分: 2016


683#
發表於 10-10-19 15:46 |只看該作者
終於睇晒所有post la!!

樓主:
堅強D!
愛自己=愛BB=愛你既父母
好多事情係唔能夠掌握架!既然係噤..就讓佢順其自然!!
好好照顧自己+BB..將來必定比現在好的!!
不過我都多講...愛係需要包容,但事實真係有底線!
你時常用佢講要本票..其實冇意思架..!!
用呢段時間諗下..部署一下,點先可以保住自己果份既同時...都保住老公果份..因為相信到最後..個大6 29都係為左$..絕對冇第2點!!!到老公醒來..起碼原來最叻果個~係你呀!!
<a href=http://www.glitter-club.com/myspace/text_generator.php target=_blank><img src=http://text.glitter-graphics.net/heart/z.gif border=0><img src=http://text.glitter-graphics.net/heart/o.gif border=0><img src=http://text.glitter-graphics.net/heart/e.gif border=0><img src=http://text.glitter-graphics.net/heart/y.gif border=0></a>


大宅

積分: 3991


684#
發表於 10-10-19 20:42 |只看該作者
原帖由 肥花 於 10-10-19 11:29 發表
其實呢個post都可以閂得喇,講左幾頁都係話睇29,樓主就走人,我早就話呢個係膠post嫁喇

版主沖唔做野?


肥花, 我都話你架啦, 你一係做人29or第三者, whatever
你好憎呢個post咁喎, 你有咩權叫版主刪左佢?
樓主老公有29, 隻野成日激佢, 仲有咩心情係度打野丫? 你不如用下個腦, 諗諗人地感受, 或者你幻想下自己個老公or第時個老公包29來激你, 可能你就會明, 不過要睇你有幾醒睇唔睇會到啦, 咦~ 係喎, 可能你都做緊人29, 咁就睇會唔到啦~

仲有丫, 呢個唔係連續小說, 等人去追等人去睇架, 你得要運用下你個腦 , 可能係肥糕擠上腦塞住左


禁止訪問

積分: 2412


685#
發表於 10-10-20 02:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3211

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回


686#
發表於 10-10-20 22:48 |只看該作者
樓主:
我前2年都俾隻死29勾引我c6, 最慘隻嘢仲要有c6有個bb仲要係我個仔個幼稚園老師, 你話死咪,終於糾纏了成年, 現在他們已沒有任何聯絡, 我同c6感情仲好過以前.
當時我沒有大吵大鬧, 仲唔開心到瘦了20磅都多得隻29現在我好fit添, c6見我成日唔開心唔食嘢, 仲好關心對我好好, 所以我唔忍心走, 因為我真是好愛他, 我由中二就開始識佢, 分手了七八次都有, 我21歲嫁俾佢, 當中經過了很多起趺, 到現在結了婚十年了, 自從經過了呢件事, 大家對呢份的感情更加珍惜, 感情更加好.

所以樓主你唔好放棄, 29始終都敵不過你, 你要同佢鬥長命, 唔好認輸, 支持你, 加油 !!!

[ 本帖最後由 melodynwy 於 10-10-20 22:49 編輯 ]


大宅

積分: 3211

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回


687#
發表於 10-10-20 22:48 |只看該作者
原帖由 melodynwy 於 10-10-20 22:48 發表
樓主:
我前2年都俾隻死29勾引我c6, 最慘隻嘢仲要有c6有個bb仲要係我個仔個幼稚園老師, 你話死咪,終於糾纏了成年, 現在他們已沒有任何聯絡, 我同c6感情仲好過以前.
當時我沒有大吵大鬧, 仲唔開心到瘦了20磅都多得隻29現 ...


男爵府

積分: 9660


688#
發表於 10-10-20 23:53 |只看該作者
你寫嗰啲66,26...睇到人眼花

原帖由 vici 於 10-10-20 02:14 發表
我都終於睇晒所有post la!!
我都想share我66個case比樓主:

十年前我62 (5X幾歲) 有26,個上海女人 (3X幾) 好快同我62生左個仔。
而我66有3個已出身嘅仔,當然其中一個係我老公啦。
我66一知道後立即迫我62抱個26嘅BB去驗 ...


禁止訪問

積分: 2412


689#
發表於 10-10-21 02:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 577


690#
發表於 10-10-22 11:48 |只看該作者
29係咩樣的..想睇


洋房

積分: 100


691#
發表於 10-10-22 11:57 |只看該作者
原帖由 C9010275 於 10-7-27 23:06 發表
和他拍了拖11年, 今年年頭結婚.
婚後一個發現個女人(大陸人)存在, 老公告訴我會叫她回鄉下, 我信他, 但知道他們一直有電話聯絡, 我諗住算, only 電話, 忍下啦.
個多月前,他开始向我发脾气,我们成曰闹交,他更告诉我他不 ...


洋房

積分: 100


692#
發表於 10-10-22 11:59 |只看該作者
原帖由 driedpork 於 10-7-27 23:23 發表
我唔會因為個BB而委屈自己, 即使無錢, 我都寧願離婚, 起碼我會過得有尊嚴, BB雖然喺單親家庭長大, 但好過見到父母面阻阻, 成日唔開心, 何況你依家有成千萬, 我係你, 肯定會離婚!!


...


洋房

積分: 100


693#
發表於 10-10-22 12:12 |只看該作者
比我就想發只拿你老公d錢,然後做到很弱者,最好拿晒佢d錢,大陸女人都是要錢,同你老公說,大陸女人個肚都吾知是不他o又可能個女人背後有男人,總知上面很恐怖,有可能人財兩失!


大宅

積分: 1021


694#
發表於 10-10-28 00:23 |只看該作者


別墅

積分: 725


695#
發表於 10-11-2 21:01 |只看該作者
不知道樓主最近情況怎麼樣了~
你跟BB可好~別想太多~太累了~~
天氣涼了注意身體!!!!!


珍珠宮

積分: 43012

大廚勳章


696#
發表於 10-11-3 02:29 |只看該作者
係,唔知樓主近排點呢?


公爵府

積分: 25035

畀面勳章 大廚勳章


697#
發表於 10-11-4 15:10 |只看該作者
祝你同bb開心快樂!!


別墅

積分: 767


698#
發表於 10-11-4 15:32 |只看該作者
既然又有錢怕乜鬼同你老公離婚,做乜要忍個2奶呢,如果我有千幾m,我請幾十個人照顧我地新活,俾氣人受好過自己受氣,名份對女人真係咁重要咩,你寧願要錢定受氣都要名份?2樣野都想要只係會令到自己辛苦


大宅

積分: 1781


699#
發表於 10-11-5 10:58 |只看該作者
原帖由 C9010275 於 2010-9-20 21:57 發表
個29早前將她的照片放在我老公銀包,有冇姊妹有興趣0看她的貪錢樣???



想见识哈!唔该PM我..........


大宅

積分: 1781


700#
發表於 10-11-5 11:20 |只看該作者
原帖由 Janet915 於 2010-9-24 00:48 發表

唔該哂你,我睇咗啦(嘩一聲) 個29好樣衰是二奶命,佢唔只27歲,我睇佢有3x歲啦,都可以做29,我真係同情樓主個老公是否有病或盲咗,大陸幾多靚女都幾索佑後生過29啦?樓主拖你老公睇下E生啦,咁既豬扒佢老公都食得 ...



没错,大6要靓女有靓女,要大胸有之不尽 !

就是不明白hk男人偏找大6猪扒女,或许前面妈咪说

得对,比起hk太太,她们只能上床。

我认识一个港商《老板》,很有钱。

可品味低劣,保养个29又丑,有农村样;

他却保养了十几年.................

百思不得其解!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo