美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   61


伯爵府

積分: 17273

熱血金章 好媽媽勳章 畀面勳章


681#
發表於 11-6-17 13:05 |只看該作者
mywong 發表於 10-12-28 12:52
你地有冇跟佢簡介咁跳?

STEP 1:
請問即係邊隻打邊隻?因為我嗰set係日文字,所以依家都係disc 1,2,3咁跳咋mouth:


複式洋房

積分: 119


682#
發表於 11-6-18 05:43 |只看該作者

引用:Quote:mywong+發表於+10-12-28+12:52+你地

原帖由 vicky 於 11-06-17 發表
請問即係邊隻打邊隻?因為我嗰set係日文字,所以依家都係disc 1,2,3咁跳咋 ...
你睇番前幾頁,有人講過的。




珍珠宮

積分: 34040


683#
發表於 11-6-18 10:15 |只看該作者
amymak888 發表於 11-6-9 04:00
我係係youtube到根佢跳,唔洗買dvd!!
係咪full version先???

我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


伯爵府

積分: 17273

熱血金章 好媽媽勳章 畀面勳章


684#
發表於 11-6-18 11:11 |只看該作者
回覆 wai001 的帖子

早期出嗰4隻齊,後期用fit ball嘅就冇,不過都夠玩了!


伯爵府

積分: 17273

熱血金章 好媽媽勳章 畀面勳章


685#
發表於 11-6-18 11:14 |只看該作者
回覆 publichealth 的帖子

啊,原來封面有寫係咩,因為全部都係FIGURER字頭,以為一樣添


複式洋房

積分: 119


686#
發表於 11-6-18 13:18 |只看該作者

回覆:肥師奶變索女 韓國健體女皇 鄭多燕 FIGUREROBICS 分享區

報告成績: - 2 磅,肚腩平咗,手臂firm 咗.




複式洋房

積分: 167


687#
發表於 11-6-18 22:31 |只看該作者
回覆 nam 的帖子

期待你再報料!


子爵府

積分: 13120


688#
發表於 11-6-20 12:20 |只看該作者
回覆 publichealth 的帖子

你跳咗幾耐?每次跳幾多只 ?


侯爵府

積分: 20685


689#
發表於 11-6-20 13:33 |只看該作者
我都訂左, 但未收貨, 好想快D 試下~~~


水晶宮

積分: 52761


690#
發表於 11-6-20 14:33 |只看該作者
跳完DISC 4 果陣, 簡直有想死的感覺
真係 PA 左係張MAT 到, 無力再陏
超堅
第二日, 肚腩D肉有少許痛

點評

vicky  我尋日都玩完,玩緊嗰陣差啲肚抽筋^^,不過肚皮鬆嘅位置都冇痛,唔知有冇效  發表於 11-6-20 19:08


複式洋房

積分: 119


691#
發表於 11-6-20 16:37 |只看該作者

引用:回覆+publichealth+的帖子 你跳咗幾耐?每

原帖由 ernniechow 於 11-06-20 發表
回覆 publichealth 的帖子

你跳咗幾耐?每次跳幾多只 ?
我每日跳一隻,跟schedule跳




子爵府

積分: 14647

牛年勳章 BK Milk勳章


692#
發表於 11-6-20 17:21 |只看該作者
winner128 發表於 11-6-20 13:33
我都訂左, 但未收貨, 好想快D 試下~~~
請問你係邊樹訂架, 我係淘寶見到好多唔同款, 有啲跟嘢, 有啲又冇, 邊啲先係好架......


侯爵府

積分: 20685


693#
發表於 11-6-20 20:40 |只看該作者
回覆 cherriesther 的帖子

我都係響淘寶訂架, 有 d 只有碟, 有d 跟埋啞鈴, 視乎需要囉, 但我都訂埋有啞鈴一套, 連埋運費$100 人仔 ~


水晶宮

積分: 52761


694#
發表於 11-6-22 11:46 |只看該作者
re : vicky 我尋日都玩完,玩緊嗰陣差啲肚抽筋^^,不過肚皮鬆嘅位置都冇痛,唔知有冇效
~~~~

做果陣有冇收緊腹部肌肉黎一齊做

拱橋果幾下真係無命, 又要拱橋又要申起一隻腳 =.= <== 死左


男爵府

積分: 5184

畀面勳章


695#
發表於 11-6-22 13:02 |只看該作者
我上you tube跟住做jaa

點評

thunder_bunny  woo ~ gel 甲巧靚 yor ~  發表於 11-6-22 14:32


複式洋房

積分: 324


696#
發表於 11-6-22 13:41 |只看該作者

回覆:thunder_bunny 的帖子

我都係disc4投晒降,應該係腹肌痛,我都痛左4曰,之後阿仔話我個身slim 左




伯爵府

積分: 16859


697#
發表於 11-6-22 14:22 |只看該作者
我都剛開始試disc 4, 但做唔到呀....一開始擘開對腳做動作已很辛苦啦..因我對腳d筋好緊..點算好呀?今晚再試過...

點評

thunder_bunny  我都擘唔得大架, 擘到幾多咪幾多囉, 我地又唔係 dancer.  發表於 11-6-22 14:57


水晶宮

積分: 52761


698#
發表於 11-6-22 14:55 |只看該作者
mabel7705 ~ try this one :
http://www.youtube.com/watch?v=-iY5V0xiiKw

用 "Stretching" 去youtube search
就搵到一d 拉筋既video
http://www.youtube.com/results?search_query=Stretching&aq=f

正式做之前先鬆一下, 再玩 disc 1-4
跳完都要鬆返d 筋, 唔係第日瞓醒會痛C

點評

mabel7705  唔該哂你呀..今晚試下拉拉筋先..因緊痛到根來做唔到  發表於 11-6-22 15:33


子爵府

積分: 13120


699#
發表於 11-6-22 15:18 |只看該作者
點解我跳咗一個月,小腿肌肉實咗,磅數仲重咗?

點評

mabel7705  因脂肪變咗做肌肉, 咁肌肉會重d的…但唔使怕啦…變咗肌肉即firm d..咁成身睇落就會瘦d的  發表於 11-6-22 15:48


子爵府

積分: 13120


700#
發表於 11-6-22 15:58 |只看該作者
回覆 ernniechow 的帖子

但點樣令體重會輕>

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo