想生BB

跳至

首頁

尾頁
   4


大宅

積分: 4614


681#
發表於 11-8-2 14:33 |只看該作者
昨天煲了山藥,枸杞,巴戟,杜仲,海參,豬展湯, 連飲兩天


大宅

積分: 4614


682#
發表於 11-8-2 14:37 |只看該作者
見day 18下午再check紅d, over 90% , 立即煲湯, 晚上再dodo!:;pppp:


大宅

積分: 4614


683#
發表於 11-8-2 14:43 |只看該作者
今天起床check 溫高了小小, 有36.15, 昨天早上35.97, 紅d 100%深, c6話好倦, 今晚要休息


男爵府

積分: 6375


684#
發表於 11-8-2 14:43 |只看該作者
回覆 靚靚虎媽咪 的帖子

Jia you!!


男爵府

積分: 6375


685#
發表於 11-8-2 14:49 |只看該作者
靚靚虎媽咪 發表於 11-8-2 14:43
今天起床check 溫高了小小, 有36.15, 昨天早上35.97, 紅d 100%深, c6話好倦, 今晚要休息 ...

咁幾時dodo?


大宅

積分: 4614


686#
發表於 11-8-2 15:08 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-2 14:49
咁幾時dodo?
1/8晚餐飲湯, 2/8零晨dodo , 今晚再飲, 但要休息一天, 望3/8再dodo啦! c6要回


大宅

積分: 3315


687#
發表於 11-8-2 15:31 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-2 14:14
係呀, 我仲記得我問e生(something like that)… 仔定女, 之後佢用放大鏡照個mon… 就話, 仔呀 (我都知好低 ...
哈哈... 我發夢直情坐左係床位, C6仲同我一齊等醫生一齊去覆診呀, 超低能呀~~~


男爵府

積分: 6375


688#
發表於 11-8-2 15:50 |只看該作者
Cruby 發表於 11-8-2 15:31
哈哈... 我發夢直情坐左係床位, C6仲同我一齊等醫生一齊去覆診呀, 超低能呀~~~
...

已經上腦 @_@ ahahhahaha


子爵府

積分: 10404


689#
發表於 11-8-2 17:03 |只看該作者
lovekenken 發表於 11-8-2 11:48
多謝你先,不過我打定輸數了

岩岩做完就打定輸數點得嫁,要有信心BB會黎先得嫁!加油加油!
神呀,請允許bb黎到我身旁!


男爵府

積分: 9634


690#
發表於 11-8-2 17:14 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-8-2 17:03
岩岩做完就打定輸數點得嫁,要有信心BB會黎先得嫁!加油加油!

係既係既


大宅

積分: 1305


691#
發表於 11-8-2 17:21 |只看該作者
我係14/7 DAY 1既, 唔知今次會唔會中呢...
我用排卵棒check, 上個星期三係排卵日, 咁隔幾耐可以check到有左定係下個月再努力???


男爵府

積分: 9634


692#
發表於 11-8-2 17:26 |只看該作者
回覆 lovekenken 的帖子

smile_w99 要睇下你睇邊個醫生啦


男爵府

積分: 6375


693#
發表於 11-8-2 17:42 |只看該作者
joeho0919 發表於 11-8-2 17:21
我係14/7 DAY 1既, 唔知今次會唔會中呢...
我用排卵棒check, 上個星期三係排卵日, 咁隔幾耐可以check到有左 ...

好似最快14


大宅

積分: 3575


694#
發表於 11-8-2 18:35 |只看該作者

引用:Quote:K.K.NG+發表於+11-8-1+19:00+原來你

原帖由 lovekenken 於 11-08-02 發表
多謝你先,不過我打定輸數了
唔好咁講,你會一次bingo ka,
我今個月只check体溫,紅d仲只係今日先開始check第一次咋,完全無戒口,又飲凍野,今個月無肚痛feel, 都唔知係咪無排添呀




珍珠宮

積分: 30303


695#
發表於 11-8-2 19:22 |只看該作者

回覆:7月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!

hi, 大家好,我新嚟,上嚟睇左一星期左右,日日見呢度好多jm bingo, 加上自己身邊都連續好多fd bingo, 我都好心急,但好多嘢唔識,想請教,我7月11day 1, circle 27-32, day 12中醫話我排卵,day 12, 14, 16有dodo, day 12開始日日瞓唔好,day 17開始高溫,但day 18-今日day 23, 呢幾日成日頭暈、腰痛、好快肚餓、尿頻、下腹戚戚下,體溫忽高忽低,y? 唔夠瞓體溫係咪唔準確?




大宅

積分: 3315


696#
發表於 11-8-2 22:08 |只看該作者
qqj 發表於 11-8-2 19:22
hi, 大家好,我新嚟,上嚟睇左一星期左右,日日見呢度好多jm bingo, 加上自己身邊都連續好多fd bingo, 我都 ...
想知多D黎BK就一定幫到你, 有時間去睇多幾條帖一定知唔少!!!


最基本既你要開始每朝瞓醒對眼一開既時候就要量體溫, 加上觀察分泌及check 紅d, 你就會容易d掌握排卵, 知道自己幾時排卵就知道幾時要集中火力dodo, 就可以提高bingo既機會。

如果排卵後體溫無keep住至少12日高溫 (當然最基本既係無量錯體溫方法), bingo機會應該會比較低...


男爵府

積分: 6375


697#
發表於 11-8-2 23:00 |只看該作者
qqj 發表於 11-8-2 19:22
hi, 大家好,我新嚟,上嚟睇左一星期左右,日日見呢度好多jm bingo, 加上自己身邊都連續好多fd bingo, 我都 ...

唔好緊張, 會亂cycle.... (我係人阪.....)


大宅

積分: 1305


698#
發表於 11-8-2 23:01 |只看該作者
Cruby 發表於 11-8-2 22:08
想知多D黎BK就一定幫到你, 有時間去睇多幾條帖一定知唔少!!!



我睇好多JM既帖都話會用紅d, 綠d, 其實係咩黎呢, 兩者應該點用呢?我除左識排卵棒同驗孕棒之外, 其他都唔係好明..唔好意思, 我都係新手上路, 所以唔係太清楚, 希望有JM可以解答到, 謝謝


男爵府

積分: 6375


699#
發表於 11-8-2 23:05 |只看該作者
joeho0919 發表於 11-8-2 23:01
Cruby 發表於 11-8-2 22:08
想知多D黎BK就一定幫到你, 有時間去睇多幾條帖一定知唔少!!!
紅d係排卵紙, 綠d係验孕纸


珍珠宮

積分: 30303


700#
發表於 11-8-2 23:42 |只看該作者

回覆:7月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!

多謝你哋解答,我d12中醫就話把到我排卵,d15再把就話已經排完,如果網上排卵表就話d14, 所以我都有d迷茫,不過我諗我d12,14,16 dodo應該無錯... 其實而家好想有,但又擔心宮外孕,因上年試過,但好彩剛睇完中醫,佢話未把到係咪有(今日d23),但無會嚟m跡象,好大機會,仲話一定唔會宮外孕,因已幫我調理好身體,咁都安心d, 俾左好大希望我,希望佢真係咁堅啦...期待中




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo