想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


681#
發表於 11-7-27 13:59 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-27 13:50
成萬蚊買到BB床+BB車有突喇

咪係囉........我就唔會咁樣用d錢.....


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


682#
發表於 11-7-27 13:59 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-27 09:53
梗係唔會啦,我兩隻大白熊好乖好蠢嫁,只會俾其他狗狗蝦嫁咋,所以我地要好好保護佢同教佢至得! ...

d 大狗係成日比細狗蝦呀!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


大宅

積分: 2401


683#
發表於 11-7-27 14:01 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-27 13:46
係咪入境呀???

都唔係呀~~~:;pppp:


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


684#
發表於 11-7-27 14:02 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-27 13:53
原本你個醫生貴過我0個個,我以前照呢0的係800蚊,上次3月番去,佢多左個醫生費囉,即係800蚊醫生費+800蚊ULTR ...

原來1000已經唔算貴呀?? 咁你o個個又真係好賺~~~



男爵府

積分: 7720


685#
發表於 11-7-27 14:03 |只看該作者
oasisss 發表於 11-7-27 13:49
醫生話生仔可以控制個瘤?? 唔會影響??

生仔因為會停經呀,同埋停經期間個瘤都會縮細番少少
所以之前我係戴藥性子宮環控制個瘤,佢個原理就係令到我子宮內膜唔會增厚,咁我經量就會好少好少
其實朱古瘤就係子宮內膜0黎架,不過唔知點解就走左卵巢,積左0係度變左個瘤..(我理解佢講0既野就係咁囉)
我戴左9個月啦,大部份都係流左少少啡就叫做0黎左m架喇,其實都幾爽,唔洗0黎m,哇哈哈
咁無0黎m粒瘤咪唔會增大囉,之後我今年3月除左佢之後醫生就叫我好快d生bb喇


男爵府

積分: 7720


686#
發表於 11-7-27 14:03 |只看該作者
oasisss 發表於 11-7-27 13:50
唉.....衰到丫

你估你唔想睇


大宅

積分: 2401


687#
發表於 11-7-27 14:03 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-27 13:58
我又唔知KK愛人做咩架喎
你地交換開估丫不如我估唔到喇

kk 一定又走去瞓2個鐘頭先再上黎啦......


男爵府

積分: 7720


688#
發表於 11-7-27 14:04 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-27 13:55
但係分開做......你個身體都好傷喎.......
遲d去產檢時問埋醫生意見啦!~~~

我諗住9月番去check呀,如果同佢講我仲未有bb,我好怕佢叫我照輸卵管
一黎驚照左真係塞啦,二黎我好怕痛


男爵府

積分: 7720


689#
發表於 11-7-27 14:05 |只看該作者
oasisss 發表於 11-7-27 13:56
搶 $ 咩..........

唉,係專科都搶錢架啦.......但無計架,我地又要睇呢


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


690#
發表於 11-7-27 14:06 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-27 13:56
醫生話唯一0既危險就係爆左的話,0個0的液體會流左上腹膜,跟住就會好快咁發炎,有生命危險架
不過咁,醫生都 ...

咁如果你唔想割, 你就要check得密d呀!!


大宅

積分: 2401


691#
發表於 11-7-27 14:07 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-27 14:03
生仔因為會停經呀,同埋停經期間個瘤都會縮細番少少
所以之前我係戴藥性子宮環控制個瘤,佢個原理就係令到我 ...

瘤姐係留左向卵巢嘅血塊啦.....


男爵府

積分: 7720


692#
發表於 11-7-27 14:09 |只看該作者
cksk 發表於 11-7-27 13:56
如果你買瘦免治肉
就咁比佢食ok架喇不用飛水架
$250一包食一個月唔貴喎

如果係冰鮮0既得唔得呀,我咁0岩尋日買左包免治肉
250蚊係我地減佢量減得好勁啦,原本係日日0既..但佢地真係燥囉
雞係唔係要買鮮雞呀,買百佳一pack 0個0的雞脾得唔得架
同埋雞骨係唔係都可以俾佢食架,我覺得雞骨好尖呀
我好多野問呀,哇哈哈..
仲有呢,係唔係俾體重0既3-4%呀
咁我而家一日餵2餐麻,如果係食肉,可唔可以縮到一日一餐呀,因為朝早時間會好趕呀
仲有呢仲有呢,魚係點餵呀,原條俾佢食呀?
仲有呢仲有呢仲有呢,佢地食得咩菜呀,哈哈哈,多謝你答我咁多問題


大宅

積分: 4447


693#
發表於 11-7-27 14:10 |只看該作者

回覆:齊齊bingo過版- 續~~~5 - 下一個係我地喇!

嘩,岩岩瞓醒又傾左咁多,又排追...




若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


大宅

積分: 2401


694#
發表於 11-7-27 14:10 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-27 14:03
你估你唔想睇

你唔好講到好似去左動物園咁啦~mouth:


男爵府

積分: 7720


695#
發表於 11-7-27 14:11 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-27 13:57
我睇中醫, 佢有好多野都唔俾我食~~~~

不過其實我o係台灣時都飲左半杯冬瓜水~~~好彩冇事....

係呀,我覺得戒口真係好辛苦呀
連奇異果我以為好正氣0既,原來佢都係涼野0黎架..
節瓜又係喎,都唔涼0既,有0的中醫都話唔食得呢,人都癲,買送好難就架麻
唔通買親送前都要check好曬邊0的唔食得先買咩


子爵府

積分: 10404


696#
發表於 11-7-27 14:11 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-27 12:34
呵呵,咁你地dodo時,你望住佢咪覺得佢好charm囉

咁又唔會喎,佢一唔剃鬚就成個海盜咁嫁,d鬚拮到我塊面鬼咁痛,所以我成日要擰則塊面唔俾佢整親我塊面呀!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


男爵府

積分: 7720


697#
發表於 11-7-27 14:12 |只看該作者
oasisss 發表於 11-7-27 13:58
哈哈哈哈哈~~~~扮楊過.......咁有無人扮鵰.......

你今年0既任務就係幫我睇下有無人扮鵰


子爵府

積分: 10404


698#
發表於 11-7-27 14:13 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-27 12:38
但係唔抵喎我生bb+手術都係放0個十個星期..但我另外做手術的話可以放多3星期喎 ...

身體緊要過d假啦,開一刀係好傷嫁!唔好貪呢d啦!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10404


699#
發表於 11-7-27 14:14 |只看該作者
oasisss 發表於 11-7-27 12:39
講得.... 但增加趣味性...你估下先~~
咁姐係一定要去恐怖嘅QE啦.......€w€
...

我估海關!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


大宅

積分: 2401


700#
發表於 11-7-27 14:15 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-27 14:11
係呀,我覺得戒口真係好辛苦呀
連奇異果我以為好正氣0既,原來佢都係涼野0黎架..
節瓜又係喎,都唔涼0既,有0 ...

我早2日先食完奇異果....又涼架??

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo