想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


侯爵府

積分: 21177


681#
發表於 11-8-5 19:15 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-5 18:38
佢有叫悶架
不過又肯死死地氣去排隊

所有lee d咩展咩展,都唔適合男人去,我老公間中都好比面會同我去食物展,但次次都係走馬看花燈,見到佢個樣,我自動叫走人。費時難為佢!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


伯爵府

積分: 17022


682#
發表於 11-8-5 19:16 |只看該作者

引用:Quote:gangting+發表於+11-8-5+18:49+我見

原帖由 悅同 於 11-08-05 發表
我見到有Stokk的counter,唔知你有無睇,我見你之前話喜歡!
唔見呀,不過唔會買Stokke啦,太貴啦,宜家多數買Peg perego 或者 Bebe confont




伯爵府

積分: 17022


683#
發表於 11-8-5 19:17 |只看該作者

引用:Quote:gangting+發表於+11-8-5+18:36+雅培

原帖由 悅同 於 11-08-05 發表
雅培係咪果隻bear bear頭?我都覺得cute,但唔想排隊!
係呀,c6排架,因為佢話好靚




水晶宮

積分: 67426

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


684#
發表於 11-8-5 19:50 |只看該作者

引用:Quote:黃二少奶+發表於+11-8-5+18:26+如果

原帖由 悅同 於 11-08-05 發表
如果我老公,都係被我昆先會入埸,一定唔會好似gangting老公咁乖!但去到都係行唔到,所以我唔會昆佢,佢 ...
我一定昆唔到我老公,一去到肯定嘈要走人





水晶宮

積分: 67426

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


685#
發表於 11-8-5 19:52 |只看該作者

引用:Quote:gangting+發表於+11-8-5+18:38+佢有

原帖由 悅同 於 11-08-05 發表
所有lee d咩展咩展,都唔適合男人去,我老公間中都好比面會同我去食物展,但次次都係走馬看花燈,見到佢個 ...
但係電腦展我老公好有興趣嫁




伯爵府

積分: 17022


686#
發表於 11-8-5 19:58 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-5 19:52
但係電腦展我老公好有興趣嫁

因為得男人先會有興趣


水晶宮

積分: 67426

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


687#
發表於 11-8-5 20:02 |只看該作者

引用:Quote:黃二少奶+發表於+11-8-5+19:52+但係

原帖由 gangting 於 11-08-05 發表
因為得男人先會有興趣
通常每次都係我嘈要快啲走人




伯爵府

積分: 17022


688#
發表於 11-8-5 20:10 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-5 20:02
通常每次都係我嘈要快啲走人

咪同C6去bb expo一樣咯....


侯爵府

積分: 21177


689#
發表於 11-8-5 20:17 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-5 20:10
咪同C6去bb expo一樣咯....

haha, right!!!!
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


伯爵府

積分: 17188

好媽媽勳章 陪月勳章


690#
發表於 11-8-5 22:40 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-5 18:47
冇join....
我個O&G Professor教友話冇用架

我62個best fd...... 識左幾十年.....同我地都好close

係全港有名既腦科醫生, (仲有2個62老友都係出名醫生.....)..我地分別問佢地, 都係咁答 ===>

佢地同所有patient講...都叫佢地唔駛join...因為用到機會係2萬份之1....

但對我地兩公婆講既話, 就要我地一定join... 因為知我地afford到既話, 應該要買呢個保障, 因為以前d人都唔知而家臍帶血既用途...(以前只可以醫到幾種病....而家己經有1x種....).....好似而家develop到代血都有.... 遲d臍帶血仲可以做到d咩(尤其係save18年..) 無人知..咁當然都唔希望用到啦

試諗下, 如果真係一d用都無....點解紅十字會仲儲咁多呀?! 做乜成日要人捐...做乜要side呢d resources喎....

我地都唔係淨係聽呢幾個醫生uncle講...真係做左好多research先decide儲...去埋佢地d lab, 知道左咁多間唔同用既技術之後先decide架....

雖然好多人以為if d血有事...臍帶血己經有...但其實唔係架, 中大都有report係講......臍帶血可以用到係non遺傳既病上面..如大腦麻痺..... 但asian臍帶血始終volume少.... touchwood, around 8 yr old前有事, 仲可以用番自己個份臍帶血.... 但之後, 就要用隻份臍帶血....咁呢d時候就要去紅十字會做matching

但始終有自己個份...只需match一份成數會大好多....

都係個句, 用到機會係極細....個個都唔想用到....生bb己經要駛好多錢, 真係有閒錢先諗law.....諗之餘仲要諗邊間都好煩mouth:



伯爵府

積分: 17188

好媽媽勳章 陪月勳章


691#
發表於 11-8-5 22:44 |只看該作者

今日好白痴..... 後黎先知原來場內都有coupon可以另外買....(因我係free ticket入場...) ..但都要多謝悅同幫我另一朋友買ticket....

所以都無乜拎free gift.... 之前個場無乜人..我又要等埋朋友行(佢地遲d到...)...都係行黎行去...等到佢地黎又人多

佢地又行得慢, 我地又睇教材/ playgroup....間間都要聽..所以無乜買野呀...

由10:15 - 6點...都係得個吉...買左少少cd咋...


大宅

積分: 4447

畀面勳章


692#
發表於 11-8-6 00:05 |只看該作者

回覆:等待bingo振作會 - 25

Top urgent
Today I go home la
Baby become madly
My zone suddenly become stone zone
I felt painful any method to solve it ?




男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


693#
發表於 11-8-6 00:37 |只看該作者
今日冇去丫...哈哈...聽日先去...約左幾個mama 去...我唸點都唔會好似美食展咁誇張...對我來講bb 展真的很少人...

因為我係美食展真係去廁所都去唔到....行都行唔郁....



哈哈


大宅

積分: 4028


694#
發表於 11-8-6 00:43 |只看該作者
sasa888 發表於 11-8-6 00:05
Top urgent
Today I go home la
Baby become madly
加油呀,bb 頭幾日係扭計d呀
你試下用熱毛巾"fu"胸,然後大力d推胸...會好痛架...


大宅

積分: 4447

畀面勳章


695#
發表於 11-8-6 04:22 |只看該作者

引用:Quote:sasa888+發表於+11-8-6+00:05+Top+ur

原帖由 rabbitbaby1 於 11-08-06 發表
加油呀,bb 頭幾日係扭計d呀
你試下用熱毛巾"fu"胸,然後大力d推胸...會好痛架... ...
I try to use the hot /cold pad and put the baby to eAt and also bump out some milk but just one hour later the zone become stone again
I don't know what can I do




大宅

積分: 4447

畀面勳章


696#
發表於 11-8-6 04:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+rabbitbaby1+於+11-08-06+發

原帖由 sasa888 於 11-08-06 發表
I try to use the hot /cold pad and put the baby to eAt and also bump out some milk but just one hour ...
I will go back qmh tmr but don't know where they will care me now not




侯爵府

積分: 21177


697#
發表於 11-8-6 07:53 |只看該作者
Vana 發表於 11-8-5 22:40
我62個best fd...... 識左幾十年.....同我地都好close

係全港有名既腦科醫生, (仲有2個62老友都係出名醫 ...

你真係做左好多資料,連用幾多份血都知。咁都係既,keep臍帶血目的是為左買個保險。無人希望用得著這份保險。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


698#
發表於 11-8-6 08:00 |只看該作者
sasa888 發表於 11-8-6 04:23
I will go back qmh tmr but don't know where they will care me now not

你要比bb食得超密的時間,熱敷完幾分鐘就立刻比bb食,一定要食得清,pump得清。你一出院就可以立刻去健康院!

如有發燒就可以去急證室。我諗個個媽媽都有谷奶谷到爆的時候,放鬆d,如果夠奶,先唔好飲太多湯水,因為湯水多都會好谷!

最好的方法係熱敷,按摩加不停比bb啜!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


699#
發表於 11-8-6 08:02 |只看該作者
sasa888 發表於 11-8-6 04:23
I will go back qmh tmr but don't know where they will care me now not

你先打去產後房求助!佢地會比指引你。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


700#
發表於 11-8-6 08:07 |只看該作者
Vana 發表於 11-8-5 22:44
今日好白痴..... 後黎先知原來場內都有coupon可以另外買....(因我係free ticket入場...) ..但都要多謝悅同 ...

行到6點,你地唔餓呀?下午太多人,連買野都多人,早上唔使點排隊,但一下子人潮就擁上。

媽媽會個個都話失望,上次6月的展覽,好行好多,人少,禮物多,平,細形d,集中d and實用,今次佢地大失所望!

上次我已經好想去,但果時話bb細,醫生家人個個都話要休息多d,個個都叫我唔好去!所以錯過左。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo