想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


681#
發表於 11-9-7 07:06 |只看該作者

引用:Quote:littlezoo+發表於+11-9-6+21:02+咁你

原帖由 Cruby 於 11-09-06 發表
我會check到紅d有深粗 or 過左cycle都未mc 至會check 綠d
因為我綠d唔多, 唔想check太密,
而且綠d無咁敏感 ...
Same as u




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


682#
發表於 11-9-7 07:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+littlezoo+於+11-09-06+發表

原帖由 siuangel1 於 11-09-06 發表
咁體溫呢?
今個cycle作廢!枝針唔準




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


683#
發表於 11-9-7 07:09 |只看該作者

引用:Quote:littlezoo+發表於+11-9-6+21:04+今日

原帖由 Cruby 於 11-09-06 發表
cycle 28-29, 一般會day 14-15 排, 但如果你無見過深粗, 可能係:

1. 根本未到排卵
好清除




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


684#
發表於 11-9-7 07:09 |只看該作者

引用:Quote:littlezoo+發表於+11-9-6+21:04+今日

原帖由 Cruby 於 11-09-06 發表
cycle 28-29, 一般會day 14-15 排, 但如果你無見過深粗, 可能係:

1. 根本未到排卵
好清楚





大宅

積分: 3315


685#
發表於 11-9-7 07:45 |只看該作者
izumiwai 發表於 11-9-7 01:30
我今日係高溫後十一日, 紅d從來未試過咁雪白ka, 之前2個cycle都係來m前紅d會有淺線,今次乜都冇,應該失敗了 ...
你今個月有無食過咩藥呀? 可能都會有影響。
睇多幾日啦, 如果體溫drop至會mc架!
如果之前有淺線就mc, 今個月無, 咁咪可能有相反結果呢~~~




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


686#
發表於 11-9-7 07:48 |只看該作者

引用:Quote:siutreasure+發表於+11-9-6+19:08+係

原帖由 qqj 於 11-09-07 發表
我排卵前只有36.1-36.25左右...差咁遠
我排卵前係用百靈牌耳探,最高98,即36.67,排卵日開始耳探及水銀口探,排卵后耳探最高97.8;口探36.7!



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


687#
發表於 11-9-7 07:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+emily7676hk+於+11-09-06+發

原帖由 izumiwai 於 11-09-07 發表
我今日係高溫後十一日, 紅d從來未試過咁雪白ka, 之前2個cycle都係來m前紅d會有淺線,今次乜都冇,應該失敗了 ...
我frd 3月bingo, 我睇番佢既紅d, 佢cycle 30-32, d21排卵,排卵后由淺到白,d30開始就由白到淺d36深粗。



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 6375


688#
發表於 11-9-7 08:20 |只看該作者

回覆:8月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(part 2)

我今早36.75, 有胸漲痛,未有谷m feel




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


689#
發表於 11-9-7 08:35 |只看該作者
我今日都仲係胸漲


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


690#
發表於 11-9-7 08:36 |只看該作者

引用:我今日都仲係胸漲

原帖由 littlezoo 於 11-09-07 發表
我今日都仲係胸漲
我谷m同有左都會胸脹



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 3575


691#
發表於 11-9-7 09:08 |只看該作者

引用:Quote:izumiwai+發表於+11-9-7+01:30+我今

原帖由 Cruby 於 11-09-07 發表
你今個月有無食過咩藥呀? 可能都會有影響。
睇多幾日啦, 如果體溫drop至會mc架!
如果之前有淺線就mc, 今個 ...
我今個月中藥西藥都有食呀! 可能影響倒 不過我都預左會來m,已經約左今個星期五去婦科度扲排卵藥, 下個cycle 食. 但始終未來m都抱有一點點希望.




男爵府

積分: 6375


692#
發表於 11-9-7 09:10 |只看該作者

回覆:8月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(part 2)

我今日好唔舒服,呼吸有困難,想反胃(應該與bingo無關,可能唔夠瞓)




大宅

積分: 3575


693#
發表於 11-9-7 09:11 |只看該作者

引用:我今日好唔舒服,呼吸有困難,想反胃(應該

原帖由 siuangel1 於 11-09-07 發表
我今日好唔舒服,呼吸有困難,想反胃(應該與bingo無關,可能唔夠瞓)



...
咁你要休息下啦




男爵府

積分: 6375


694#
發表於 11-9-7 09:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+littlezoo+於+11-09-07+發表

原帖由 siutreasure 於 11-09-07 發表
我谷m同有左都會胸脹
但我痛呀




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


695#
發表於 11-9-7 09:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+11-09-07+發

原帖由 siuangel1 於 11-09-07 發表
但我痛呀
我之前有左都痛,好敏感,hi到都唔得架



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 3575


696#
發表於 11-9-7 09:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+11-09-07+發

原帖由 siuangel1 於 11-09-07 發表
但我痛呀
咁你有冇check 係咪bingo 左呀?




男爵府

積分: 6375


697#
發表於 11-9-7 09:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+11-09-07+發表

原帖由 izumiwai 於 11-09-07 發表
咁你有冇check 係咪bingo 左呀?
未到期check呀,今日先day28.... 就算到期都未必bingo...




大宅

積分: 3575


698#
發表於 11-9-7 09:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+izumiwai+於+11-09-07+發表咁

原帖由 siuangel1 於 11-09-07 發表
未到期check呀,今日先day28.... 就算到期都未必bingo...
唔好灰心住, 一日未來m都仲有機會ka!




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


699#
發表於 11-9-7 09:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+izumiwai+於+11-09-07+發表咁

原帖由 siuangel1 於 11-09-07 發表
未到期check呀,今日先day28.... 就算到期都未必bingo...
咁你覺得唔會bingo,但又唔舒服,洗唔洗去睇醫生



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


700#
發表於 11-9-7 09:33 |只看該作者
izumiwai 發表於 11-9-7 09:08
我今個月中藥西藥都有食呀! 可能影響倒 不過我都預左會來m,已經約左今個星期五去婦科度扲排卵藥 ...

可能有影響呀
你仲有幾多日派成績?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo