想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6108


681#
發表於 11-10-4 12:39 |只看該作者

回覆:Ding's 的帖子

你應該未過30




大宅

積分: 4051


682#
發表於 11-10-4 12:40 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-4 12:38
我知 一起身果下

係呀...我起身得36.7...今日發冷...岩岩量都係36.7..都唔知叫低定係咩...


男爵府

積分: 6108


683#
發表於 11-10-4 12:42 |只看該作者

回覆:Ding's 的帖子

同我差唔多 我都係得36.7 r before




大宅

積分: 4051


684#
發表於 11-10-4 12:44 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-4 12:39
你應該未過30

呢度太公開了..我PM秘密話你知呀...哈哈..


大宅

積分: 4051


685#
發表於 11-10-4 12:44 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-4 12:42
同我差唔多 我都係得36.7 r before

但我發熱個期...有37.4架...


大宅

積分: 4051


686#
發表於 11-10-4 13:03 |只看該作者
E...唔見左既...


大宅

積分: 4617


687#
發表於 11-10-4 13:07 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-4 12:01
哈哈 休息多d 唔好捱夜
咦 好似好耐無見wing wing 咁

係到係到!!!啱啱上咗嚟.....!!!我check晒d message sin ma???!!!!
今日好d ma???妳99知道妳.....??
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


688#
發表於 11-10-4 13:07 |只看該作者
午安呀~~~
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4051


689#
發表於 11-10-4 13:07 |只看該作者
早呀WINGWING~


大宅

積分: 4617


690#
發表於 11-10-4 13:09 |只看該作者
我今日最後走咗去買排卵棒...$297!!!但在萬ling買呢,,
bb_pig:我都要紅d,我怎樣過數俾妳呀...thx~~~uuuu
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4051


691#
發表於 11-10-4 13:10 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-10-4 13:09
我今日最後走咗去買排卵棒...$297!!!但在萬ling買呢,,
bb_pig:我都要紅d,我怎樣過數俾妳呀...thx~ ...

嘩...都唔平喎...


大宅

積分: 4617


692#
發表於 11-10-4 13:14 |只看該作者
Ding's 發表於 11-10-4 13:10
嘩...都唔平喎...

早呀~~丁丁
係唔平呀...但我出尖沙咀車唔係差好多所以在附近買呢...
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4051


693#
發表於 11-10-4 13:16 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-10-4 13:14
早呀~~丁丁
係唔平呀...但我出尖沙咀車唔係差好多所以在附近買呢...
...

啊..咁順便去行街嗎...唔怪得唔見你啦..原來買齊野準備開工...哈哈


大宅

積分: 4617


694#
發表於 11-10-4 13:19 |只看該作者
Ding's 發表於 11-10-4 13:16
啊..咁順便去行街嗎...唔怪得唔見你啦..原來買齊野準備開工...哈哈

緊係!!!唔得我就收工喇~~~今次做定晒功課sin...見到我C6眼濕濕就好唔忍心呢都未見過男人咁感性~~~
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4051


695#
發表於 11-10-4 13:21 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-10-4 13:19
緊係!!!唔得我就收工喇~~~今次做定晒功課sin...見到我C6眼濕濕就好唔忍心呢都未見 ...

嘩哈哈...所以你要努力溫好D書...考番個7月BB出黎報答佢.....
仲緊張過會考放榜呀.....


大宅

積分: 4617


696#
發表於 11-10-4 13:22 |只看該作者
我唔可以咁出街.....我有購物狂症!!!今日在萬LING買耶,d sales俾籃我我都say no!!因有籃我會買更多耶,如無籃無手攞嘛!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4051


697#
發表於 11-10-4 13:24 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-10-4 13:22
我唔可以咁出街.....我有購物狂症!!!今日在萬LING買耶,d sales俾籃我我都say no!!因有籃我會買更多耶,如無 ...

又係喎....但出街唔買野....好似唔多自在咁..


大宅

積分: 4617


698#
發表於 11-10-4 13:26 |只看該作者
Ding's 發表於 11-10-4 13:21
嘩哈哈...所以你要努力溫好D書...考番個7月BB出黎報答佢.....
仲緊張過會考放榜呀.....
...

如果有7月b唔知會唔會和我同一日生日呢....
今日個c6見到個bb女立即同我講"bb呀"恨得佢....佢見到我買排卵棒不知幾興奮!!!但又唔出聲扮鎮定:;pppp:
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4051


699#
發表於 11-10-4 13:28 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-10-4 13:26
如果有7月b唔知會唔會和我同一日生日呢....
今日個c6見到個bb女立即同我講"bb呀"恨得佢....佢見 ...
哈哈....梗係啦..佢點知你會唔會一陣又反口話唔要架....
我C6都好恨架..成日係街叫我睇BB架..睇得多我都厭呀...但佢個樣仲係好興奮架囉...


大宅

積分: 4617


700#
發表於 11-10-4 13:29 |只看該作者
Ding's 發表於 11-10-4 13:24
又係喎....但出街唔買野....好似唔多自在咁..

無錯無錯!!!!因以前做sales慣咗一放假就shopping,一shopping就買好多耶滿足隔好耐無得放假意欲...所以無得改呢....
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo