跳至

首頁

尾頁
   0


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


6981#
發表於 10-11-2 12:16 |只看該作者
如果可以開普通話比佢地聽...miss話呢套係大陸卡通...d發音用字一定正統...
原帖由 lokwai 於 10-11-2 12:13 發表

喜洋洋ww成日睇,ok喎幾有教育意義


水晶宮

積分: 56663


6982#
發表於 10-11-2 12:17 |只看該作者
原帖由 jcy 於 10-11-2 12:11 發表
唔關事啦...yy都唔like公主...佢like男仔野之麻

係囉,到而家都唔係好肯著褲&波鞋,又唔知自己粗佬mouth:


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


6983#
發表於 10-11-2 12:17 |只看該作者
你地話開比佢聽之麻...無迫佢呀...開住黎比佢relax囉
原帖由 fw5775 於 10-11-2 12:14 發表
e個時間都可以, 不過佢返到黎, 我都要比返d時間佢relax, 所以我知道ee一定唔會幫我迫佢做.....


水晶宮

積分: 74100


6984#
發表於 10-11-2 12:18 |只看該作者
係呀, 好似ly去完補習社返黎, 佢真係好掛住disney channel, 所以通常ee都會比佢睇, 更何況e家遲左返黎家, 其實都睇得唔耐, 我又返黎啦....

原帖由 SZEYUEN 於 10-11-2 12:03 發表
非常同意
我5洗煮返到HOME都近9:00
佢返左成日學做晒功課都好掛住D TOY
5比佢玩陣佢真係會5 開心
好啦玩多陣都9:30啦
上埋網最快10:00收檔
真係好想P安排FRIDAY做網上功課囉

...


水晶宮

積分: 56663


6985#
發表於 10-11-2 12:19 |只看該作者
原帖由 fw5775 於 10-11-2 12:14 發表
e個時間都可以, 不過佢返到黎, 我都要比返d時間佢relax, 所以我知道ee一定唔會幫我迫佢做.....

其實你地已經好盡責啦,晚晚搞完曬仲同佢地溫習
我開飯就唔再溫架啦,晚晚都有睇義海xxtim


水晶宮

積分: 74100


6986#
發表於 10-11-2 12:20 |只看該作者
你講開喜羊羊, ly又係講我知係學校睇
原帖由 jcy 於 10-11-2 12:09 發表
其實學校未必咁在意佢地睇咩...只係想佢地有習慣睇書...yy個普通話老c同我地講嗌我地比d細ge睇喜羊羊dvd or 書...


水晶宮

積分: 56663


6987#
發表於 10-11-2 12:21 |只看該作者
原帖由 jcy 於 10-11-2 12:16 發表
如果可以開普通話比佢地聽...miss話呢套係大陸卡通...d發音用字一定正統...

咦...係噃,你真醒目
果堆dvd全部有國語,我今wk開始轉左去先


水晶宮

積分: 74100


6988#
發表於 10-11-2 12:23 |只看該作者
如果好似anson禁玩toys就可以開住, 但我個個係開住tv, 佢可能叫我關左佢, 唔好阻住佢tim呀
原帖由 jcy 於 10-11-2 12:17 發表
你地話開比佢聽之麻...無迫佢呀...開住黎比佢relax囉


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


6989#
發表於 10-11-2 12:24 |只看該作者
yy同ww撈一撈就好...yye+係直頭唔著裙...除左校裙
原帖由 lokwai 於 10-11-2 12:17 發表

係囉,到而家都唔係好肯著褲&波鞋,又唔知自己粗佬mouth:


水晶宮

積分: 74100


6990#
發表於 10-11-2 12:24 |只看該作者
雖然我都好想睇, 但個段黃金時間 , 我都要放棄啦
原帖由 lokwai 於 10-11-2 12:19 發表

其實你地已經好盡責啦,晚晚搞完曬仲同佢地溫習
我開飯就唔再溫架啦,晚晚都有睇義海xxtim


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


6991#
發表於 10-11-2 12:25 |只看該作者
你就好啦
原帖由 lokwai 於 10-11-2 12:19 發表

其實你地已經好盡責啦,晚晚搞完曬仲同佢地溫習
我開飯就唔再溫架啦,晚晚都有睇義海xxtim


水晶宮

積分: 56663


6992#
發表於 10-11-2 12:26 |只看該作者
原帖由 fw5775 於 10-11-2 12:23 發表
如果好似anson禁玩toys就可以開住, 但我個個係開住tv, 佢可能叫我關左佢, 唔好阻住佢tim呀

ww同anson一樣都係玩玩具,畫公仔,我一路開住佢又無炸形噃
ly咁惡既


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


6993#
發表於 10-11-2 12:27 |只看該作者
not me...係miss叫ga咋...

原帖由 lokwai 於 10-11-2 12:21 發表

咦...係噃,你真醒目
果堆dvd全部有國語,我今wk開始轉左去先


水晶宮

積分: 56663


6994#
發表於 10-11-2 12:28 |只看該作者
原帖由 jcy 於 10-11-2 12:24 發表
yy同ww撈一撈就好...yye+係直頭唔著裙...除左校裙

雖然我都想佢女性化,但我好驚佢活係d夢境入面,成日以為自己係公主好靚
都唔知可以點撈


水晶宮

積分: 56663


6995#
發表於 10-11-2 12:30 |只看該作者
原帖由 jcy 於 10-11-2 12:25 發表
你就好啦

其實我都知唔係咁好


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


6996#
發表於 10-11-2 12:32 |只看該作者
原帖由 lokwai 於 10-11-2 12:28 發表

雖然我都想佢女性化,但我好驚佢活係d夢境入面,成日以為自己係公主好靚
都唔知可以點撈


琥珀宮

積分: 165356


6997#
發表於 10-11-2 12:33 |只看該作者
E D 咁有氣氛環境留番SAT/SUN做啦
MON-FRI都趕頭趕命
攪埋E D野好易SHORT架 :-( :-(


原帖由 lokwai 於 10-11-2 12:26 發表

ww同anson一樣都係玩玩具,畫公仔,我一路開住佢又無炸形噃
ly咁惡既


水晶宮

積分: 74100


6998#
發表於 10-11-2 13:12 |只看該作者
真係好貼切...
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-2 12:33 發表
E D 咁有氣氛環境留番SAT/SUN做啦
MON-FRI都趕頭趕命
攪埋E D野好易SHORT架http://www.hkicons.com/_993.gif" border="0"> :-( :-(


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


6999#
發表於 10-11-2 14:28 |只看該作者


琥珀宮

積分: 165356


7000#
發表於 10-11-2 14:33 |只看該作者
放過佢=放過自己:-( :-(

原帖由 fw5775 於 10-11-2 13:12 發表
真係好貼切...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo