跳至

首頁

尾頁
   0


琥珀宮

積分: 165356


7021#
發表於 10-11-2 17:04 |只看該作者
最開心一定係yy啦

原帖由 jcy 於 10-11-2 17:00 發表
呢個易好多...其實都係yy + steel近期教我


琥珀宮

積分: 165356


7022#
發表於 10-11-3 09:07 |只看該作者



琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7023#
發表於 10-11-3 09:10 |只看該作者
+e朝朝都唔夠你早
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-3 09:07 發表


http://smileys.smileycentral.com/cat/15/15_4_116.g ...


琥珀宮

積分: 165356


7024#
發表於 10-11-3 09:26 |只看該作者

回復 1# jcy 的帖子

早呀.... so 世事焦絕對嘛


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7025#
發表於 10-11-3 09:37 |只看該作者
下wk考oral...再下wk就正式考試...開始有d緊張添


琥珀宮

積分: 165356


7026#
發表於 10-11-3 09:43 |只看該作者
yy 考試又係踩正生日個week

原帖由 jcy 於 10-11-3 09:37 發表
下wk考oral...再下wk就正式考試...開始有d緊張添


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7027#
發表於 10-11-3 09:47 |只看該作者
算好彩...fri考完...sun可以去op盡情咁反
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-3 09:43 發表
yy 考試又係踩正生日個week


琥珀宮

積分: 165356


7028#
發表於 10-11-3 09:55 |只看該作者
擇日都冇咁㊣

原帖由 jcy 於 10-11-3 09:47 發表
算好彩...fri考完...sun可以去op盡情咁反


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7029#
發表於 10-11-3 10:05 |只看該作者
希望黎緊幾年都唔係踩正啦...
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-3 09:55 發表
擇日都冇咁㊣


琥珀宮

積分: 165356


7030#
發表於 10-11-3 10:07 |只看該作者
諗得咁長遠

原帖由 jcy 於 10-11-3 10:05 發表
希望黎緊幾年都唔係踩正啦...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7031#
發表於 10-11-3 10:09 |只看該作者
都係11月...今年佢好彩係sun...以後大把機會踩正
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-3 10:07 發表
諗得咁長遠


琥珀宮

積分: 165356


7032#
發表於 10-11-3 10:15 |只看該作者
:loveliness: :loveliness: :loveliness: :loveliness:

原帖由 jcy 於 10-11-3 10:09 發表
都係11月...今年佢好彩係sun...以後大把機會踩正


水晶宮

積分: 56663


7033#
發表於 10-11-3 10:21 |只看該作者
早晨呀!!!!!!


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7034#
發表於 10-11-3 10:21 |只看該作者
呢期好多大陸手提打黎白撞...
尋晚又有d大陸來電打黎...
響左幾次我無聽將佢飛返公司...
最後一次steel忍唔住聽左...

steel: 喂...
xxx: 等等...等等....
steel: 喂........喂........喂.......搵邊個呀
xxx: er...er...x小姐呀唔該...
steel: 你邊個搵佢呀
xxx: er...我係佢老闆...

steel: 等等 >>> 你老闆wor

尋晚老闆係大陸打番黎嗌我即刻幫佢訂間酒店房...
點知我睇來電以為係玩電話...收線攪典晒d野之後...
我問steel : 聽日返到去...會唔會將你今日d語氣發洩番係我身上:-(:-(:-(:-(


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7035#
發表於 10-11-3 10:22 |只看該作者
咁開心
原帖由 lokwai 於 10-11-3 10:21 發表
早晨呀!!!!!!


琥珀宮

積分: 165356


7036#
發表於 10-11-3 10:25 |只看該作者
小心........白撞架
隔幾日打來就問借$$$

原帖由 jcy 於 10-11-3 10:21 發表
呢期好多大陸手提打黎白撞...
尋晚又有d大陸來電打黎...
響左幾次我無聽將佢飛返公司...
最後一次steel忍唔住聽左...

steel: 喂...
xxx: 等等...等等....
steel: 喂........喂........喂.......搵邊個呀:ang ...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7037#
發表於 10-11-3 10:32 |只看該作者
知啦...所以見到唔想聽...steel一聽都係好火滾咁鬧囉點知鬧正係我老闆

steel話幫我出左幾年ge怨屈氣
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-3 10:25 發表
小心........白撞架
隔幾日打來就問借$$$


琥珀宮

積分: 165356


7038#
發表於 10-11-3 10:38 |只看該作者
真係5該晒.....哈哈)))))

原帖由 jcy 於 10-11-3 10:32 發表
知啦...所以見到唔想聽...steel一聽都係好火滾咁鬧囉點知鬧正係我老闆

steel話幫我出左幾年ge怨屈氣


水晶宮

積分: 56663


7039#
發表於 10-11-3 10:44 |只看該作者
原帖由 jcy 於 10-11-3 10:22 發表
咁開心

近排都幾ok 可能天氣凍凍地幾好訓,加上ww近幾日無乜測驗,心情放鬆好多


水晶宮

積分: 56663


7040#
發表於 10-11-3 10:46 |只看該作者
原帖由 jcy 於 10-11-3 10:32 發表
知啦...所以見到唔想聽...steel一聽都係好火滾咁鬧囉點知鬧正係我老闆

steel話幫我出左幾年ge怨屈氣

咁你老闆番黎未

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo