跳至

首頁

尾頁
   0


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7041#
發表於 10-11-3 10:49 |只看該作者
原帖由 lokwai 於 10-11-3 10:44 發表

近排都幾ok 可能天氣凍凍地幾好訓,加上ww近幾日無乜測驗,心情放鬆好多


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7042#
發表於 10-11-3 10:50 |只看該作者
仲未
原帖由 lokwai 於 10-11-3 10:46 發表

咁你老闆番黎未


水晶宮

積分: 56663


7043#
發表於 10-11-3 11:05 |只看該作者
原帖由 jcy 於 10-11-3 10:50 發表
仲未

唔怕啦,不知者不罪嘛
仲未諗到ww生日去邊,我同baba想op,ww想去disney,亞wood話如果去disney就叫我地去完先join佢食飯 無共識tim


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7044#
發表於 10-11-3 11:07 |只看該作者
照同ww講...如果去dl baba就唔會同行...去op就一齊...睇佢要公主定要baba
原帖由 lokwai 於 10-11-3 11:05 發表

唔怕啦,不知者不罪嘛
仲未諗到ww生日去邊,我同baba想op,ww想去disney,亞wood話如果去disney就叫我地去完先join佢食飯 無共識tim


水晶宮

積分: 56663


7045#
發表於 10-11-3 11:11 |只看該作者
原帖由 jcy 於 10-11-3 11:07 發表
照同ww講...如果去dl baba就唔會同行...去op就一齊...睇佢要公主定要baba

佢應該都會照baba意思,要完公主先要番baba


琥珀宮

積分: 165356


7046#
發表於 10-11-3 11:17 |只看該作者
1) yes....zzzz真係一流
但5知點解18-19度我都覺好涷????

2) 咦~~~~亞sir都5 like去dy
佢話冇野好look+pay&small
but anson就發zzzz都好想去囉



原帖由 lokwai 於 10-11-3 10:44 發表

1) 近排都幾ok 可能天氣凍凍地幾好訓,加上ww近幾日無乜測驗,心情放鬆好多


2) 仲未諗到ww生日去邊,我同baba想op,ww想去disney,亞wood話如果去disney就叫我地去完先join佢食飯 無共識tim


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7047#
發表於 10-11-3 11:17 |只看該作者
衰女包
原帖由 lokwai 於 10-11-3 11:11 發表

佢應該都會照baba意思,要完公主先要番baba


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7048#
發表於 10-11-3 11:22 |只看該作者
1. me2...凍...屋企都要著褸

2. steel same...dl無興趣...又係貴+細...
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-3 11:17 發表
1) yes....zzzz真係一流
但5知點解18-19度我都覺好涷????

2) 咦~~~~亞sir都5 like去dy
佢話冇野好look+pay&small
but anson就發zzzz都好想去囉



...


水晶宮

積分: 56663


7049#
發表於 10-11-3 11:26 |只看該作者
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-3 11:17 發表
1) yes....zzzz真係一流
但5知點解18-19度我都覺好涷????

2) 咦~~~~亞sir都5 like去dy
佢話冇野好look+pay&small
but anson就發zzzz都好想去囉



...

d男人覺得好低能 :-( :-( :-(


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7050#
發表於 10-11-3 11:36 |只看該作者
mm比個copier d靜電電到...e+個心都有d跳跳地mouth:


琥珀宮

積分: 165356


7051#
發表於 10-11-3 11:45 |只看該作者
mm又比亞姐話....
姐: 仲咩妳部pc用5到咩
s: 5係呀
姐: 係咪好慢
s: 係呀
姐: 妳盡量用返自己部啦
s: 哦
姐: 妳部機慢我同it講啦
s: 哦....好呀

關妳x事咩, 正一多0事
係就快d換機啦

原帖由 lokwai 於 10-11-3 11:26 發表

d男人覺得好低能 :-( :-( :-(


水晶宮

積分: 56663


7052#
發表於 10-11-3 11:46 |只看該作者
原帖由 jcy 於 10-11-3 11:36 發表
mm比個copier d靜電電到...e+個心都有d跳跳地mouth:mouth:" />

你小心呀,飲啖水坐下先啦mouth:


水晶宮

積分: 56663


7053#
發表於 10-11-3 11:49 |只看該作者
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-3 11:45 發表
mm又比亞姐話....
姐: 仲咩妳部pc用5到咩
s: 5係呀
姐: 係咪好慢
s: 係呀
姐: 妳盡量用返自己部啦
s: 哦
姐: 妳部機慢我同it講啦
s: 哦....好呀

關妳x事咩, 正一多0事
係就快d換機啦

...

另一部機有無人用??
如果無又點解唔比你用呀,入面好多機密咩


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7054#
發表於 10-11-3 11:55 |只看該作者
dry睇唔聽語氣...佢都幾關心你
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-3 11:45 發表
mm又比亞姐話....
姐: 仲咩妳部pc用5到咩
s: 5係呀
姐: 係咪好慢
s: 係呀
姐: 妳盡量用返自己部啦
s: 哦
姐: 妳部機慢我同it講啦
s: 哦....好呀

關妳x事咩, 正一多0事
係就快d換機啦

...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7055#
發表於 10-11-3 11:56 |只看該作者
一到冬天最驚就係靜電...出入門口去廁所都好驚電到
原帖由 lokwai 於 10-11-3 11:46 發表

你小心呀,飲啖水坐下先啦mouth:


琥珀宮

積分: 165356


7056#
發表於 10-11-3 11:59 |只看該作者
1) 個同事off我先用
2) 我用左2-3日佢想出聲話我好耐
都5係第一次咁話我
因為e個同事位好正做咩都冇人知
佢部pc又係最快5用好晒je

正8婆


原帖由 lokwai 於 10-11-3 11:49 發表

1) 另一部機有無人用??
2) 如果無又點解唔比你用呀,入面好多機密咩


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7057#
發表於 10-11-3 12:02 |只看該作者
部機本身有主人又好似唔係幾好wor
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-3 11:59 發表
1) 個同事off我先用
2) 我用左2-3日佢想出聲話我好耐
都5係第一次咁話我
因為e個同事位好正做咩都冇人知
佢部pc又係最快5用好晒je

正8婆


...


水晶宮

積分: 56663


7058#
發表於 10-11-3 12:02 |只看該作者
原帖由 jcy 於 10-11-3 11:56 發表
一到冬天最驚就係靜電...出入門口去廁所都好驚電到

做乜咁易過電呀


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7059#
發表於 10-11-3 12:07 |只看該作者
有咩湯水/食療/方法個人無咁多靜電
原帖由 lokwai 於 10-11-3 12:02 發表

做乜咁易過電呀


水晶宮

積分: 56663


7060#
發表於 10-11-3 12:07 |只看該作者
月尾學校有親子旅行係課堂之一,唔去要有足夠理由 一d興趣都無

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo