立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
琥珀宮
積分: 165356
原帖由 jcy 於 10-11-3 12:02 發表 部機本身有主人又好似唔係幾好wor
水晶宮
積分: 56663
原帖由 jcy 於 10-11-3 12:07 發表 有咩湯水/食療/方法個人無咁多靜電
積分: 198236
原帖由 lokwai 於 10-11-3 12:07 發表 月尾學校有親子旅行係課堂之一,唔去要有足夠理由 一d興趣都無
原帖由 lokwai 於 10-11-3 12:09 發表 唔好咁多心,唔好望靚仔,清心寡欲應該無咁易過電 :-( :-( :-( :-( 我真係好無聊
原帖由 jcy 於 10-11-3 12:20 發表 無都要去ga啦
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-3 12:39 發表 去邊處玩冇興趣? 係呀....5到妳5 like個女要去嘛
原帖由 lokwai 於 10-11-3 12:57 發表 屯門唔知乜q公園 學校講家長唔去細果個都要去,如果ww去到得佢一個無亞媽佢又有排鵝我架啦mouth:
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-3 15:11 發表 口痕又食野
原帖由 jcy 於 10-11-3 15:14 發表 唔係介咩
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-3 15:21 發表 介叫tea今日冇叫啦 攪到琴晚都冇食只飲2碗湯 mm都係食餅乾
原帖由 jcy 於 10-11-3 15:22 發表 即係尋日有叫
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-3 15:31 發表 冇呀.....真係日日咁食容mug易食窮 有時成班同事高興先叫口痕多過餓 下week又話有新同事來 公司成半年都冇生意 人就係咁請5知攪咩 好似又話出年搬去粉嶺 吼)))))) 晒$$$晒時間 ...
原帖由 jcy 於 10-11-3 15:42 發表 半年無生意點捱...個個係度做咩
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-3 15:54 發表 仲有咩做咪個個都好勤力上網囉 今日lunch茶水姐先同我講 佢話亞姐問佢有冇見過我係公司上網/做私人野喎 e條女人冇腦問埋d咁白q痴問題 ...
積分: 74100
原帖由 jcy 於 10-11-3 16:11 發表 老實...有邊個打工ge唔會
原帖由 fw5775 於 10-11-3 16:16 發表 我返來啦.....
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-3 16:30 發表 咩事咁busy收工先見人
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy