跳至

首頁

尾頁
   0


琥珀宮

積分: 165356


7081#
發表於 10-11-3 16:47 |只看該作者
eye???? 冇事嘛

原帖由 fw5775 於 10-11-3 16:40 發表
am帶ly去follow up eye....
pm先返工....
e家做完野咪上黎lor...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7082#
發表於 10-11-3 17:00 |只看該作者
去邊黎
原帖由 fw5775 於 10-11-3 16:16 發表
我返來啦.....


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7083#
發表於 10-11-3 17:02 |只看該作者
哦...點解唔約pm f/u...d時間好用d
原帖由 fw5775 於 10-11-3 16:40 發表
am帶ly去follow up eye....
pm先返工....
e家做完野咪上黎lor...


琥珀宮

積分: 165356


7084#
發表於 10-11-4 09:29 |只看該作者


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7085#
發表於 10-11-4 09:41 |只看該作者
早晨


琥珀宮

積分: 165356


7086#
發表於 10-11-4 09:55 |只看該作者
HELLO.....
今朝返到公司
突然心情好差


原帖由 jcy 於 10-11-4 09:41 發表
早晨


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7087#
發表於 10-11-4 10:00 |只看該作者
唔駛返到公司...我一zzz醒已經好差


不過你講先
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-4 09:55 發表
HELLO.....
今朝返到公司
突然心情好差



[ 本帖最後由 jcy 於 10-11-4 10:03 編輯 ]


琥珀宮

積分: 165356


7088#
發表於 10-11-4 10:04 |只看該作者
好想鬧人 :-( :-(

原帖由 jcy 於 10-11-4 10:00 發表
唔駛返到公司...我一zzz醒已經好差


不過你講先


水晶宮

積分: 74100


7089#
發表於 10-11-4 10:17 |只看該作者


水晶宮

積分: 74100


7090#
發表於 10-11-4 10:19 |只看該作者
5歲個時check到有外斜視...
返去follow up, 比初時好左好多, 不過要多d做training....

視光師問我每wk做幾多次, 我講左大話, 由上次睇完都冇做過....

連ly尋日差唔多到門口時, 自己都講:死啦, 我唔係好記得點做呀.....
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-3 16:47 發表
eye???? 冇事嘛


水晶宮

積分: 74100


7091#
發表於 10-11-4 10:21 |只看該作者
pm返補習社....唔想用左d禁保貴既時間....
原帖由 jcy 於 10-11-3 17:02 發表
哦...點解唔約pm f/u...d時間好用d


水晶宮

積分: 74100


7092#
發表於 10-11-4 10:22 |只看該作者
你可以開始鬧啦...
我聽緊ka
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-4 10:04 發表
好想鬧人 :-( :-(


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7093#
發表於 10-11-4 10:39 |只看該作者
咁快d去搵target啦
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-4 10:04 發表
好想鬧人 :-( :-(


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7094#
發表於 10-11-4 10:41 |只看該作者
原帖由 fw5775 於 10-11-4 10:19 發表
5歲個時check到有外斜視...
返去follow up, 比初時好左好多, 不過要多d做training....

視光師問我每wk做幾多次, 我講左大話, 由上次睇完都冇做過....

連ly尋日差唔多到門口時, 自己都講:死啦, 我唔係好記 ...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7095#
發表於 10-11-4 10:43 |只看該作者
呢幾日yy超多功課...尋晚ee陪佢做到7點終於做完...但係未溫過默書...唯有食完飯溫...但係條友仔溫唔入腦同勁好無奈都要嗌佢去zzzz...今朝再溫...今次默書都無眼睇...
原帖由 fw5775 於 10-11-4 10:21 發表
pm返補習社....唔想用左d禁保貴既時間....


琥珀宮

積分: 165356


7096#
發表於 10-11-4 10:44 |只看該作者
對眼仔咁精靈又5覺bor

原帖由 fw5775 於 10-11-4 10:19 發表
5歲個時check到有外斜視...
返去follow up, 比初時好左好多, 不過要多d做training....

視光師問我每wk做幾多次, 我講左大話, 由上次睇完都冇做過....

連ly尋日差唔多到門口時, 自己都講:死啦, 我唔係好記 ...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7097#
發表於 10-11-4 10:49 |只看該作者
突然醒起...早2日係我同steel擺酒週年紀念:-(:-(:-(


琥珀宮

積分: 165356


7098#
發表於 10-11-4 10:49 |只看該作者
一早起身溫
咪再要早d起身
but 我覺係溫5入腦
加火上加油多
分分鐘鐘早餐未食都嘔幾暈

原帖由 jcy 於 10-11-4 10:43 發表
呢幾日yy超多功課...尋晚ee陪佢做到7點終於做完...但係未溫過默書...唯有食完飯溫...但係條友仔溫唔入腦同勁好無奈都要嗌佢去zzzz...今朝再溫...今次默書都無眼睇... ...


琥珀宮

積分: 165356


7099#
發表於 10-11-4 10:54 |只看該作者
哦~~~~~
補祝您倆日日都開心快活人

原帖由 jcy 於 10-11-4 10:49 發表
突然醒起...早2日係我同steel擺酒週年紀念:-(:-(:-(


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7100#
發表於 10-11-4 10:55 |只看該作者
7:20左右起身...其實都係溫得幾個字...今次睇佢造佢做化喇...今日lunch之後先默...嗌左佢頭2個小息都拎出黎睇下......我兇左佢: 默得唔好...你知ee會點ga啦:-(:-(:-(
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-4 10:49 發表
一早起身溫
咪再要早d起身
but 我覺係溫5入腦
加火上加油多
分分鐘鐘早餐未食都嘔幾暈


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo