立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
琥珀宮
積分: 198236
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-4 10:54 發表 哦~~~~~ 補祝您倆日日都開心快活人
積分: 165356
原帖由 jcy 於 10-11-4 10:39 發表 咁快d去搵target啦
水晶宮
積分: 74100
原帖由 jcy 於 10-11-4 10:43 發表 呢幾日yy超多功課...尋晚ee陪佢做到7點終於做完...但係未溫過默書...唯有食完飯溫...但係條友仔溫唔入腦同勁好無奈都要嗌佢去zzzz...今朝再溫...今次默書都無眼睇... ...
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-4 10:56 發表 搵梗
原帖由 jcy 於 10-11-4 10:55 發表 7:20左右起身...其實都係溫得幾個字...今次睇佢造佢做化喇...今日lunch之後先默...嗌左佢頭2個小息都拎出黎睇下......我兇左佢: 默得唔好...你知ee會點ga啦:-(:-(:-( ...
原帖由 fw5775 於 10-11-4 10:57 發表 我地可能就快考試, 所以樣樣都開始好趕, 測驗又多, 功課又多, 默書又多... 我尋晚都係溫左今日既默書咋, 都溫唔到聽日既測驗
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-4 10:44 發表 對眼仔咁精靈又5覺bor
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-4 11:03 發表 yy默書範圍一早知 妳仲咩咁遲先同佢溫 上week sat / sun 5溫
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-4 10:49 發表 一早起身溫 咪再要早d起身 but 我覺係溫5入腦 加火上加油多 分分鐘鐘早餐未食都嘔幾暈
原帖由 fw5775 於 10-11-4 11:04 發表 就係細個個時見到佢望野, focus唔係同一點先知咋
原帖由 jcy 於 10-11-4 11:00 發表 我地要唔要迴避下先
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-4 11:10 發表 妳地都"百毒不侵"5洗啦 :-( :-(
原帖由 jcy 於 10-11-4 11:04 發表 呢期d功課真係多到做完都唔知自己做過乜...前日有成14 pg要做...頁頁都係full pg...類似tsa...尋日都係差不多...maths由72頁做到79貢...雖然1頁唔係full晒...不過咁做好似做極都做唔完咁好無引... ...
原帖由 fw5775 於 10-11-4 11:16 發表 d學校好似開始黎得急禁既....
原帖由 jcy 於 10-11-4 11:17 發表 我想佢平均d囉...一係1日得2樣...1係就1x樣...人都癲
原帖由 jcy 於 10-11-4 11:08 發表 點睇到
原帖由 fw5775 於 10-11-4 11:24 發表 當佢望住d野時, 2隻眼珠唔係同一方向 99話我攪到ly禁wor, 因為細個叫工人開vcd佢睇, 睇到斜左
原帖由 jcy 於 10-11-4 11:13 發表 呢期d毒瘡又黎喇
原帖由 jcy 於 10-11-4 11:25 發表 你99有病...
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-4 11:26 發表 妳可能出"壓力瘡"多 5係食垃圾出個種
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy