跳至

首頁

尾頁
   0


琥珀宮

積分: 165356


7121#
發表於 10-11-4 11:33 |只看該作者
係有點 想既咩

原帖由 fw5775 於 10-11-4 11:24 發表
當佢望住d野時, 2隻眼珠唔係同一方向

99話我攪到ly禁wor, 因為細個叫工人開vcd佢睇, 睇到斜左


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7122#
發表於 10-11-4 11:34 |只看該作者
呢d廢話都係廢人先up得7
原帖由 fw5775 於 10-11-4 11:31 發表
佢e種人真係好黑人憎, 係嬸嬸講返我知,
都費q事理佢


水晶宮

積分: 74100


7123#
發表於 10-11-4 11:35 |只看該作者
今朝睇通告, 睇到我眼都花埋.....

什麼評估事宜, 學習事宜.....
最有興趣睇既就係親子旅行個張, 係星期日, 唔洗專登請假.....


水晶宮

積分: 74100


7124#
發表於 10-11-4 11:36 |只看該作者
係呀....錯既全部都係我一個錯ma...
睇黎我要斟茶認錯呀
原帖由 jcy 於 10-11-4 11:34 發表
呢d廢話都係廢人先up得7


琥珀宮

積分: 165356


7125#
發表於 10-11-4 11:37 |只看該作者


原帖由 fw5775 於 10-11-4 11:31 發表
佢e種人真係好黑人憎, 係嬸嬸講返我知,
都費q事理佢


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7126#
發表於 10-11-4 11:42 |只看該作者
原帖由 fw5775 於 10-11-4 11:35 發表
今朝睇通告, 睇到我眼都花埋.....

什麼評估事宜, 學習事宜.....
最有興趣睇既就係親子旅行個張, 係星期日, 唔洗專登請假.....


水晶宮

積分: 56663


7127#
發表於 10-11-4 11:59 |只看該作者
早晨
個下巴爆曬瘡好恐怖,又生痱滋,好樣衰mouth:


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7128#
發表於 10-11-4 12:03 |只看該作者
你好大壓力咩
原帖由 lokwai 於 10-11-4 11:59 發表
早晨
個下巴爆曬瘡好恐怖,又生痱滋,好樣衰mouth:


水晶宮

積分: 56663


7129#
發表於 10-11-4 12:06 |只看該作者
原帖由 jcy 於 10-11-4 12:03 發表
你好大壓力咩

近排真係無喎,都過左總測啦,可能真係熱氣mouth: 太過唔節制


琥珀宮

積分: 165356


7130#
發表於 10-11-4 12:17 |只看該作者
忍下口食少包

原帖由 lokwai 於 10-11-4 12:06 發表

近排真係無喎,都過左總測啦,可能真係熱氣mouth:mouth:" /> 太過唔節制


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7131#
發表於 10-11-4 12:21 |只看該作者
呢排天氣又乾燥係差d
原帖由 lokwai 於 10-11-4 12:06 發表

近排真係無喎,都過左總測啦,可能真係熱氣mouth: 太過唔節制


水晶宮

積分: 74100


7132#
發表於 10-11-4 12:22 |只看該作者
分泌失調
原帖由 lokwai 於 10-11-4 12:06 發表

近排真係無喎,都過左總測啦,可能真係熱氣mouth:mouth:" /> 太過唔節制


水晶宮

積分: 56663


7133#
發表於 10-11-4 12:29 |只看該作者
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-4 12:17 發表
忍下口食少包

食埋屋企果幾包唔買喇,見到就想食,無就好地地


水晶宮

積分: 56663


7134#
發表於 10-11-4 12:30 |只看該作者
原帖由 fw5775 於 10-11-4 12:22 發表
分泌失調

都唔知點分失調定熱氣,總之個樣就勁衰


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7135#
發表於 10-11-4 12:31 |只看該作者
但係一入超市就忍唔住想買
原帖由 lokwai 於 10-11-4 12:29 發表

食埋屋企果幾包唔買喇,見到就想食,無就好地地


水晶宮

積分: 56663


7136#
發表於 10-11-4 12:36 |只看該作者
原帖由 jcy 於 10-11-4 12:31 發表
但係一入超市就忍唔住想買

係....
我成日都比亞wood話,全家食野最無益最唔節制就係我,正常果餐就食咁少


水晶宮

積分: 74100


7137#
發表於 10-11-4 12:39 |只看該作者
禁就改吓啦....
唔好食禁少, 再食多d........云冇益既
原帖由 lokwai 於 10-11-4 12:36 發表

係....
我成日都比亞wood話,全家食野最無益最唔節制就係我,正常果餐就食咁少


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7138#
發表於 10-11-4 12:41 |只看該作者
咁...得閒改改佢囉
原帖由 lokwai 於 10-11-4 12:36 發表

係....
我成日都比亞wood話,全家食野最無益最唔節制就係我,正常果餐就食咁少

[ 本帖最後由 jcy 於 10-11-4 12:48 編輯 ]


水晶宮

積分: 56663


7139#
發表於 10-11-4 12:52 |只看該作者
原帖由 fw5775 於 10-11-4 12:39 發表
禁就改吓啦....
唔好食禁少, 再食多d........云冇益既

玩野~~


琥珀宮

積分: 165356


7140#
發表於 10-11-4 14:34 |只看該作者
= 係OFFICE一樣
一有零食係到
餓5餓都話餓
係要食晒至安樂

原帖由 lokwai 於 10-11-4 12:29 發表

食埋屋企果幾包唔買喇,見到就想食,無就好地地

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo