跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 74100


7141#
發表於 10-11-4 14:52 |只看該作者
我都係...
所以我盡量唔帶返黎.....
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-4 14:34 發表
= 係OFFICE一樣
一有零食係到
餓5餓都話餓
係要食晒至安樂


琥珀宮

積分: 165356


7142#
發表於 10-11-4 15:10 |只看該作者
食→自制能力真係好低

原帖由 fw5775 於 10-11-4 14:52 發表
我都係...
所以我盡量唔帶返黎.....


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7143#
發表於 10-11-4 15:27 |只看該作者
我無放野係公司食習慣
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-4 14:34 發表
= 係OFFICE一樣
一有零食係到
餓5餓都話餓
係要食晒至安樂


琥珀宮

積分: 165356


7144#
發表於 10-11-4 15:31 |只看該作者
BOSS又出左去啦


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7145#
發表於 10-11-4 15:36 |只看該作者
對你影響唔大啦...仲有個亞姐係度
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-4 15:31 發表
BOSS又出左去啦


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7146#
發表於 10-11-4 15:37 |只看該作者
今日自己去接yy放學...1st time


琥珀宮

積分: 165356


7147#
發表於 10-11-4 15:38 |只看該作者
除左食我好多雜物都放係公司
好過放係HOME阻冇位擺

原帖由 jcy 於 10-11-4 15:27 發表
我無放野係公司食習慣


琥珀宮

積分: 165356


7148#
發表於 10-11-4 15:43 |只看該作者
仲5出門口

原帖由 jcy 於 10-11-4 15:37 發表
今日自己去接yy放學...1st time


水晶宮

積分: 74100


7149#
發表於 10-11-4 15:45 |只看該作者

頭先baba都去接ly放學....
因為tp落緊雨...
原帖由 jcy 於 10-11-4 15:37 發表
今日自己去接yy放學...1st time


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7150#
發表於 10-11-4 15:47 |只看該作者
我唔會ga...好怕走果日拎餐c
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-4 15:38 發表
除左食我好多雜物都放係公司
好過放係HOME阻冇位擺


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7151#
發表於 10-11-4 15:47 |只看該作者
今日留係學校上國畫班
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-4 15:43 發表
仲5出門口


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7152#
發表於 10-11-4 15:48 |只看該作者
頭先我呢度都係...
原帖由 fw5775 於 10-11-4 15:45 發表

頭先baba都去接ly放學....
因為tp落緊雨...


水晶宮

積分: 74100


7153#
發表於 10-11-4 15:54 |只看該作者
之前yy係咪都有學畫ka?
原帖由 jcy 於 10-11-4 15:47 發表
今日留係學校上國畫班


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7154#
發表於 10-11-4 16:01 |只看該作者
學過下...不過係好HEA果D粉彩果D...
原帖由 fw5775 於 10-11-4 15:54 發表
之前yy係咪都有學畫ka?


琥珀宮

積分: 165356


7155#
發表於 10-11-4 16:01 |只看該作者
5怕實係發左5洗DO
咪又佢囉5拎啦 :-( :-(



原帖由 jcy 於 10-11-4 15:47 發表
我唔會ga...好怕走果日拎餐c


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7156#
發表於 10-11-4 16:04 |只看該作者
今次呢份都睇怕係
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-4 16:01 發表
5怕實係發左5洗DO
咪又佢囉5拎啦 :-( :-(




琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7157#
發表於 10-11-4 16:10 |只看該作者
今日又好多功課喇


琥珀宮

積分: 165356


7158#
發表於 10-11-4 16:12 |只看該作者
ANSON琴日小息留低冷衫係操場
今日返去校務處問話冇喎
真係好鬼慶.....成日5見野
仲一次嚴重過一次


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7159#
發表於 10-11-4 16:14 |只看該作者


有名都無人拎番7黎
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-4 16:12 發表
ANSON琴日小息留低冷衫係操場
今日返去校務處問話冇喎
真係好鬼慶.....成日5見野
仲一次嚴重過一次


水晶宮

積分: 74100


7160#
發表於 10-11-4 16:15 |只看該作者
之後就轉左國畫?
我想同ly停畫班, 但佢又好想繼續.....
原帖由 jcy 於 10-11-4 16:01 發表
學過下...不過係好HEA果D粉彩果D...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo