跳至

首頁

尾頁
   0


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7161#
發表於 10-11-4 16:17 |只看該作者
都唔係轉...YY係2YR+學左2-3個月...THEN到4YR又學左半年咁...上到P見到有得報...又抵...$2XX/半年...咪比佢玩下囉...反正留係學校又唔駛專登帶佢...
原帖由 fw5775 於 10-11-4 16:15 發表
之後就轉左國畫?
我想同ly停畫班, 但佢又好想繼續.....


水晶宮

積分: 74100


7162#
發表於 10-11-4 16:20 |只看該作者
係咪其他同學以為自己拎在返去...而又未發覺, 所以冇拎返去校務處...

ly星期二有2樣數既功課, 但書包唔見, 希望佢今日搵返啦.....
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-4 16:12 發表
ANSON琴日小息留低冷衫係操場
今日返去校務處問話冇喎
真係好鬼慶.....成日5見野
仲一次嚴重過一次


琥珀宮

積分: 165356


7163#
發表於 10-11-4 16:21 |只看該作者
搵到啦......
都係男校工細心D
打去第2次人地話搵到啦

原帖由 jcy 於 10-11-4 16:14 發表


有名都無人拎番7黎


水晶宮

積分: 74100


7164#
發表於 10-11-4 16:22 |只看該作者
我意思係有冇停到出面學緊個d...

原帖由 jcy 於 10-11-4 16:17 發表
都唔係轉...YY係2YR+學左2-3個月...THEN到4YR又學左半年咁...上到P見到有得報...又抵...$2XX/半年...咪比佢玩下囉...反正留係學校又唔駛專登帶佢... ...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7165#
發表於 10-11-4 16:22 |只看該作者


衫呢D應該唔會拎GE...我朝朝送YY返學...都見到主任拎住D衫/食物袋嗌名出黎拎番
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-4 16:21 發表
搵到啦......
都係男校工細心D
打去第2次人地話搵到啦


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7166#
發表於 10-11-4 16:24 |只看該作者
出面...YY出面無學畫年幾有多囉
原帖由 fw5775 於 10-11-4 16:22 發表
我意思係有冇停到出面學緊個d...


[ 本帖最後由 jcy 於 10-11-4 16:25 編輯 ]


水晶宮

積分: 74100


7167#
發表於 10-11-4 16:25 |只看該作者
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-4 16:21 發表
搵到啦......
都係男校工細心D
打去第2次人地話搵到啦


水晶宮

積分: 74100


7168#
發表於 10-11-4 16:31 |只看該作者
oic......
原帖由 jcy 於 10-11-4 16:24 發表
出面...YY出面無學畫年幾有多囉


琥珀宮

積分: 165356


7169#
發表於 10-11-5 09:27 |只看該作者


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7170#
發表於 10-11-5 09:35 |只看該作者


水晶宮

積分: 74100


7171#
發表於 10-11-5 10:45 |只看該作者
原帖由 jcy 於 10-11-5 09:35 發表


水晶宮

積分: 74100


7172#
發表於 10-11-5 10:48 |只看該作者
tp今朝唔係好凍, 但反而出到kln就好涷....
希望ly夠暖啦....非常時間真係要個個都身體健康呀~

尋日阿女返學校搵唔返本功課, 比ms寫手冊欠交......講比我聽時話老師係成班面前話佢, 佢好唔開心, 講時仲想喊tim


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7173#
發表於 10-11-5 11:07 |只看該作者
yy開學時無...反而近呢2wk開始隔日都欠野...一係唔知要交放係屋企...一係做左都唔記得交...
原帖由 fw5775 於 10-11-5 10:48 發表
tp今朝唔係好凍, 但反而出到kln就好涷....
希望ly夠暖啦....非常時間真係要個個都身體健康呀~

尋日阿女返學校搵唔返本功課, 比ms寫手冊欠交......講比我聽時話老師係成班面前話佢, 佢好唔開心, 講時仲想喊tim ...


水晶宮

積分: 56663


7174#
發表於 10-11-5 11:29 |只看該作者
原帖由 fw5775 於 10-11-5 10:48 發表
tp今朝唔係好凍, 但反而出到kln就好涷....
希望ly夠暖啦....非常時間真係要個個都身體健康呀~

尋日阿女返學校搵唔返本功課, 比ms寫手冊欠交......講比我聽時話老師係成班面前話佢, 佢好唔開心, 講時仲想喊tim ...

早晨呀咁多位
叫ly唔好咁易喊啦,好少事啫下次小心d囉
ww如果有欠交or無帶野,佢一定大聲夾惡番黎賴我 不過佢d私人物件暫時1支筆仔都無唔見過


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7175#
發表於 10-11-5 11:42 |只看該作者
原帖由 lokwai 於 10-11-5 11:29 發表

早晨呀咁多位
叫ly唔好咁易喊啦,好少事啫下次小心d囉
ww如果有欠交or無帶野,佢一定大聲夾惡番黎賴我 不過佢d私人物件暫時1支筆仔都無唔見過 ...


水晶宮

積分: 56663


7176#
發表於 10-11-5 11:51 |只看該作者
原帖由 jcy 於 10-11-5 11:42 發表

上次佢又係咁,我即刻叫佢自己上網chk手冊做功課執書包唔識都唔好黎問我 我憎佢駁咀駁到衡果個樣,有時真係想揼wok勁既佢嘆


琥珀宮

積分: 165356


7177#
發表於 10-11-5 11:52 |只看該作者
HI....A HAPPY FRIDAY

1) 係囉.....喊過一次就5好啦
比人話有邊個未試過
同ly講我地大人返工
成日都比boss話
話到喊5出
叫佢冷靜d個社會係咁
但係萬事有方法解決嘛

2) e~~~~~係咪同日"格"都有d似

原帖由 lokwai 於 10-11-5 11:29 發表

早晨呀咁多位
1) 叫ly唔好咁易喊啦,好少事啫下次小心d囉
2) ww如果有欠交or無帶野,佢一定大聲夾惡番黎賴我 不過佢d私人物件暫時1支筆仔都無唔見過 ...


水晶宮

積分: 74100


7178#
發表於 10-11-5 11:58 |只看該作者
其實ly應該好開心之岩, 因為今次先係第一次禁失策
原帖由 jcy 於 10-11-5 11:07 發表
yy開學時無...反而近呢2wk開始隔日都欠野...一係唔知要交放係屋企...一係做左都唔記得交...


琥珀宮

積分: 165356


7179#
發表於 10-11-5 11:58 |只看該作者
yes...我試過掌anson咀

原帖由 lokwai 於 10-11-5 11:51 發表

上次佢又係咁,我即刻叫佢自己上網chk手冊做功課執書包唔識都唔好黎問我 我憎佢駁咀駁到衡果個樣,有時真係想揼wok勁既佢嘆 ...


水晶宮

積分: 74100


7180#
發表於 10-11-5 12:01 |只看該作者
禁佢覺得難下場, 好自然就驚, 驚就想喊....
不過我都有同佢講, 今次唔記得, 咪下次記住lor....但佢就話驚搵唔返wor
原帖由 lokwai 於 10-11-5 11:29 發表

早晨呀咁多位
叫ly唔好咁易喊啦,好少事啫下次小心d囉
ww如果有欠交or無帶野,佢一定大聲夾惡番黎賴我 不過佢d私人物件暫時1支筆仔都無唔見過 ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo