跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 11166


701#
發表於 08-1-4 14:46 |只看該作者
凱喬咩病呀?感冒?
原文章由 esther_fong 於 08-1-4 14:28 發表


師太,大家姐,各位0106既團友,唔好意思呀,星期日凱喬出席唔到呀,凱喬病左呀:-( :-( :-(
未經本人許可, 不得轉載


侯爵府

積分: 23339


702#
發表於 08-1-4 14:49 |只看該作者
原文章由 anaBB 於 08-1-4 14:30 發表
凱喬咩病呀? 瑞瑞都咳呀:-(



凱喬喉嚨發炎,但係醫生話都幾嚴重,驚佢會發燒呀:-( :-( :-(

琴日都無乜事,淨係夜晚開始有少少鼻水,但係成晚鼻塞訓唔好,勁扭計同咳,又喊,喊到嘔:-( :-( ,今朝起身就係咁打“乞次”勁流鼻水,所以我今朝都請左幾個鐘假帶凱喬睇醫生,醫生話d菌好勁,咁快就咁嚴重,要好好睇住凱喬,驚佢會發燒呀:-( :-( :-(


大宅

積分: 1237


703#
發表於 08-1-4 14:50 |只看該作者
梓悠乖, 你要快d好番呀

好多bb都病 :-(

原文章由 MYLIM 於 08-1-4 14:40 發表
梓悠都病左呀~ 我都怕0106黎唔到. 我尋日同佢睇左e生, 我打算觀察到明天. 如果明天佢仲有鼻水 我地都係唔出席 我怕傳染比其他b呀 如果好返哂 我地都會去架.

梓悠 梓悠 梓悠 梓悠 梓悠 梓悠 你要快d好返呀, 媽咪好 ...
我叫樂樂呀, 我媽媽想我同個名一樣, 時時刻刻都咁快樂!!


子爵府

積分: 10400

畀面勳章


704#
發表於 08-1-4 14:51 |只看該作者
摘士多????

new application in facebook ???

原文章由 蛋蛋媽 於 08-1-4 14:37 發表
deerdeer, 小燊都想去摘士多架....你點睇呀!

         


男爵府

積分: 5731


705#
發表於 08-1-4 14:51 |只看該作者
haha 好開心呀~ 皇后掛住我個女喎. 都唔係好耐無見姐 1216先見過.

另外 我頭先唔記得問 2家姐咩事.

原文章由 Lulu皇后 於 08-1-4 14:44 發表
梓悠感冒呀?要快d好返啊,我好耐無見過你啦,星期日之前要好返晒呀:)


男爵府

積分: 5731


706#
發表於 08-1-4 14:54 |只看該作者
其實係好多人病 係我衰 係我病先 傳染左比梓悠.

原文章由 BChiMa 於 08-1-4 14:50 發表
梓悠乖, 你要快d好番呀

好多bb都病 :-(


男爵府

積分: 7640


707#
發表於 08-1-4 14:56 |只看該作者
佢地話去元朗大棠摘士多啤梨呀 小燊去唔去呀

原文章由 deerdeer 於 08-1-4 14:51 發表
摘士多????

new application in facebook ???


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


708#
發表於 08-1-4 14:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1237


709#
發表於 08-1-4 14:58 |只看該作者
小燊去, deerdeer 唔去

原文章由 shirleytong28 於 08-1-4 14:56 發表
佢地話去元朗大棠摘士多啤梨呀 小燊去唔去呀
我叫樂樂呀, 我媽媽想我同個名一樣, 時時刻刻都咁快樂!!


侯爵府

積分: 23339


710#
發表於 08-1-4 15:00 |只看該作者
原文章由 anaBB 於 08-1-4 14:57 發表
屎媽,
pm你個facebook email黎, 我今晚add你, 睇下你有幾性感



我都覺得幾性感架,好野性呀


男爵府

積分: 8920


711#
發表於 08-1-4 15:01 |只看該作者
作c你呀??!!以為我架機慢就睇唔到咩??!!竟然夠胆擺我上枱??你打得少定喇??!!



原文章由 littlecar 於 08-1-4 14:10 發表
屎角媽...我覺得你facebook張相好性感...係骨子裡滲出黎果種


男爵府

積分: 7640


712#
發表於 08-1-4 15:01 |只看該作者
邊個新年流流係度講大話,引人入facebook

原文章由 anaBB 於 08-1-4 14:57 發表
屎媽,
pm你個facebook email黎, 我今晚add你, 睇下你有幾性感


子爵府

積分: 11166


713#
發表於 08-1-4 15:02 |只看該作者
豬肉婷第一件溫暖牌出爐啦
係我第一件親手織嘅冷衫,豬肉好鍾意........粒鈕
未經本人許可, 不得轉載


子爵府

積分: 10535


714#
發表於 08-1-4 15:06 |只看該作者
我都睇到啦﹗ 果2條手又真係幾性感既﹗


原文章由 pb12hk 於 08-1-4 15:01 發表
作c你呀??!!以為我架機慢就睇唔到咩??!!竟然夠胆擺我上枱??你打得少定喇??!!


男爵府

積分: 8920


715#
發表於 08-1-4 15:07 |只看該作者
有幾性感呀??又唔係好似小車果d泳衣照!!有冇睇埋入面d相簿呀??!!

背心媽我轉頭就add 你㗎喇,deerdeer 都係呀!!



原文章由 esther_fong 於 08-1-4 15:00 發表



我都覺得幾性感架,好野性呀


子爵府

積分: 10535


716#
發表於 08-1-4 15:07 |只看該作者
皇后,你好勁呀﹗


原文章由 Lulu皇后 於 08-1-4 15:02 發表
豬肉婷第一件溫暖牌出爐啦
係我第一件親手織嘅冷衫,豬肉好鍾意........粒鈕


侯爵府

積分: 23339


717#
發表於 08-1-4 15:08 |只看該作者
原文章由 Lulu皇后 於 08-1-4 15:02 發表
豬肉婷第一件溫暖牌出爐啦
係我第一件親手織嘅冷衫,豬肉好鍾意........粒鈕



好靚呀 豬肉真係幸福,有媽媽親手織既溫暖牌


男爵府

積分: 8920


718#
發表於 08-1-4 15:08 |只看該作者
好好好好........靚呀!!

皇后你真係堅呀!!!


原文章由 Lulu皇后 於 08-1-4 15:02 發表
豬肉婷第一件溫暖牌出爐啦
係我第一件親手織嘅冷衫,豬肉好鍾意........粒鈕


子爵府

積分: 10535


719#
發表於 08-1-4 15:08 |只看該作者
點解我淨係睇到你面果張想既?係咪要你ADD左我先睇到你入面D相薄架?


原文章由 pb12hk 於 08-1-4 15:07 發表
有幾性感呀??又唔係好似小車果d泳衣照!!有冇睇埋入面d相簿呀??!!

背心媽我轉頭就add 你㗎喇,deerdeer 都係呀!!


子爵府

積分: 11166


720#
發表於 08-1-4 15:11 |只看該作者
add me ! [email protected]
原文章由 水怪 於 08-1-4 15:08 發表
點解我淨係睇到你面果張想既?係咪要你ADD左我先睇到你入面D相薄架?
未經本人許可, 不得轉載

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo