在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20493


701#
發表於 08-8-4 17:18 |只看該作者
有呀,wed黎我屋企玩啦,大家ok唔ok呀?

酌媽屋企 ~ wed aug 8
12:00左右開始啦,我未諗到會煮咩食呀,或者叫KFC or 其他外賣啦

原文章由 joannelai930 於 08-8-3 15:24 發表
溫左幾頁書, 知道大家情況了, 呢個WEEK 有冇活動呢


侯爵府

積分: 20493


702#
發表於 08-8-4 17:22 |只看該作者
好快,好快,話咁快就到架喇,到時又約埋一齊玩

原文章由 garrickmum 於 08-8-3 19:05 發表
我諗都要十月lu


侯爵府

積分: 20493


703#
發表於 08-8-4 17:25 |只看該作者
ee,我好返好多喇,thanks
酌b上

原文章由 garrickmum 於 08-8-3 19:18 發表
oh, 慘慘, ee 呵呵!


侯爵府

積分: 20493


704#
發表於 08-8-4 17:26 |只看該作者
酌b層ifc尋日都已經唔見左喇,但就仲好瘀下囉

原文章由 jjtseung 於 08-8-4 13:33 發表
Vane媽, Heiyee媽, 酌B... 你地好返未?


侯爵府

積分: 20493


705#
發表於 08-8-4 17:27 |只看該作者
哈哈,估唔到會唔喊喎,汶汶叻女

原文章由 jjtseung 於 08-8-4 13:52 發表
汶汶今日第一日返學~~~ 女麻女麻/爺爺/姑姐賭汶汶唔會點喊, 我地兩公婆覺得佢點都會喊, 不過都唔會好厲害果挺...

點知... 今朝8:45返到學校, 我8:55閃, 入到課室好新奇... 不過同台有個又係比較新的同學 ...


侯爵府

積分: 20493


706#
發表於 08-8-4 17:27 |只看該作者
你就好啦,多左好多free time呀

原文章由 jjtseung 於 08-8-4 14:01 發表
我自己都OK啊! 無hard-feeling, 少少掛住(可能今日得半日)... 睇下讀者文摘, plan下自己的新生活... "言念"到可以去圖書館多d睇下書, 自己的心好平靜, 好relax! ...


侯爵府

積分: 20493


707#
發表於 08-8-4 17:28 |只看該作者
係呀,係星期3呀,12:00左右,黎我屋企玩

原文章由 mavis_chiu 於 08-8-4 14:16 發表
甜媽,
酌媽講過好似係星期三可以去佢屋企玩.
至於游泳, 要看天氣啦...都唔係個個去.


侯爵府

積分: 20493


708#
發表於 08-8-4 17:29 |只看該作者
黎啦甜媽,我好miss你地呢;我會抄返個紅綠燈出黎等甜b架

原文章由 joannelai930 於 08-8-4 16:47 發表
我好想去玩啊, 不過傢俬唔知幾時到, 如果得我 call 你地


侯爵府

積分: 20493


709#
發表於 08-8-4 17:30 |只看該作者
哎呀,今日行過話要book架,轉頭又唔記得添,聽日去book先

原文章由 HoiYauBB 於 08-8-4 03:22 發表
多 謝報料, 會同凱悠穿校服影, 我 book 了 7:00pm, 你呢, 看下會唔會撞到.


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


710#
發表於 08-8-4 17:34 |只看該作者
我黎到實黎, 我call 你啦, 我d傢俬....架車被海關扣左呀, 唔知幾時先肯返屋企
原文章由 tupytupy 於 08-8-4 17:29 發表
黎啦甜媽,我好miss你地呢;我會抄返個紅綠燈出黎等甜b架


大宅

積分: 1404


711#
發表於 08-8-4 17:57 |只看該作者
原文章由 tupytupy 於 08-8-4 17:12 發表
係囉,無見佢地幾日,唔知佢地點呢
vane媽 & heiyee媽,你地好返未呀



Hi everyone:

Vane 又睡了午睡還未起床, 我也睡了一會剛煮好粥......我好好多了 啊!

見到妳地啲相了....... 汶媽家聚有水玩又有美食,無得去好惨

我星期三都去啊!見下大家啊!


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


712#
發表於 08-8-4 18:21 |只看該作者
我黎得啦, d傢俬最快星期三晚先到, 都唔知開心定唔開心
不過見到你地我一定開心o既, 紅綠燈, 等我地呀
原文章由 tupytupy 於 08-8-4 17:29 發表
黎啦甜媽,我好miss你地呢;我會抄返個紅綠燈出黎等甜b架


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


713#
發表於 08-8-4 18:22 |只看該作者
好呀好呀, 好耐冇見
原文章由 vane@nana 於 08-8-4 17:57 發表



Hi everyone:

Vane 又睡了午睡還未起床, 我也睡了一會剛煮好粥......我好好多了 啊!

見到妳地啲相了....... 汶媽家聚有水玩又有美食,無得去好惨

我星期三都去啊!見下大家啊! ...


伯爵府

積分: 15067


714#
發表於 08-8-4 19:45 |只看該作者
原文章由 mavis_chiu 於 08-8-4 14:43 發表
汶汶咁乖女, 有無獎下佢呢 ?
希望佢日日都咁乖又聽話.

我估聽日開始佢會喊! 今日d野太新鮮, 唔得閒喊, 聽日知道咪事, 又知道我會擺低佢, 實會喊! 不過佢好中意觀察人, 學人, 咁多小朋友係度, 所以喊都唔會太x!(TOUCH WOOD)


伯爵府

積分: 15067


715#
發表於 08-8-4 19:53 |只看該作者
原文章由 tupytupy 於 08-8-4 17:18 發表
有呀,wed黎我屋企玩啦,大家ok唔ok呀?

酌媽屋企 ~ wed aug 8
12:00左右開始啦,我未諗到會煮咩食呀,或者叫KFC or 其他外賣啦

如果汶汶繼續half-day on Wed, 我都想來! 不過來到要成2pm...唔使等我食飯啦!
如果我地來玩, 我想gathering之後帶汶汶落clubhouse游水!


伯爵府

積分: 15067


716#
發表於 08-8-4 20:07 |只看該作者
原文章由 tupytupy 於 08-8-4 17:27 發表
哈哈,估唔到會唔喊喎,汶汶叻女

我就唔會開心住... 老師話有些小朋友係開始唔喊, 過佐陣新鮮感就 !
今日老師的comment:
1. 好乖! 肯跟指令做/玩, 肯排隊+去廁所+洗手(要老師帶) ~~~ 汶媽comment: 因為不停咁有新野發生, 掛住望, 8掛, 唔得閒曳!
2. 肯坐定定食早餐/午餐, 竟然早餐連4安奶粉都飲佐些 ~~~ (除佐肯飲牛奶) 其他都不出汶媽所料, 見人食佢又食!!

3. 雖然食得乖, 不過坐係度等人餵奶/餵飯 ~~~ 唉, 係屋企都係咁, 唔肯自己來!


大宅

積分: 3401


717#
發表於 08-8-5 14:18 |只看該作者
汶媽,
我覺得汶汶已經好叻啦, 可以咁乖坐定定.
如果逸希下星期返學有汶汶一半唔喊唔摟計,我都安落啦.


大宅

積分: 3401


718#
發表於 08-8-5 14:22 |只看該作者
好呀, 星期三明天去酌媽度, 唔洗整野啦...叫外買就ok啦.
希望天氣好少少, 我地出門時無落大雨, 是關天文台話今日晏d之後會多大驟雨.

如果天氣夠熱, 我都想帶逸希去游水.


侯爵府

積分: 20493


719#
發表於 08-8-5 14:24 |只看該作者
Hoiyau媽,我都book左喇,都係7點呀

原文章由 tupytupy 於 08-8-4 17:30 發表
哎呀,今日行過話要book架,轉頭又唔記得添,聽日去book先


侯爵府

積分: 20493


720#
發表於 08-8-5 14:25 |只看該作者
好呀,好耐無見你地喇

原文章由 vane@nana 於 08-8-4 17:57 發表



Hi everyone:

Vane 又睡了午睡還未起床, 我也睡了一會剛煮好粥......我好好多了 啊!

見到妳地啲相了....... 汶媽家聚有水玩又有美食,無得去好惨

我星期三都去啊!見下大家啊! ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo