立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 20493
原文章由 joannelai930 於 08-8-3 15:24 發表 溫左幾頁書, 知道大家情況了, 呢個WEEK 有冇活動呢
原文章由 garrickmum 於 08-8-3 19:05 發表 我諗都要十月lu
原文章由 garrickmum 於 08-8-3 19:18 發表 oh, 慘慘, ee 呵呵!
原文章由 jjtseung 於 08-8-4 13:33 發表 Vane媽, Heiyee媽, 酌B... 你地好返未?
原文章由 jjtseung 於 08-8-4 13:52 發表 汶汶今日第一日返學~~~ 女麻女麻/爺爺/姑姐賭汶汶唔會點喊, 我地兩公婆覺得佢點都會喊, 不過都唔會好厲害果挺... 點知... 今朝8:45返到學校, 我8:55閃, 入到課室好新奇... 不過同台有個又係比較新的同學 ...
原文章由 jjtseung 於 08-8-4 14:01 發表 我自己都OK啊! 無hard-feeling, 少少掛住(可能今日得半日)... 睇下讀者文摘, plan下自己的新生活... "言念"到可以去圖書館多d睇下書, 自己的心好平靜, 好relax! ...
原文章由 mavis_chiu 於 08-8-4 14:16 發表 甜媽, 酌媽講過好似係星期三可以去佢屋企玩. 至於游泳, 要看天氣啦...都唔係個個去.
原文章由 joannelai930 於 08-8-4 16:47 發表 我好想去玩啊, 不過傢俬唔知幾時到, 如果得我 call 你地
原文章由 HoiYauBB 於 08-8-4 03:22 發表 多 謝報料, 會同凱悠穿校服影, 我 book 了 7:00pm, 你呢, 看下會唔會撞到.
琥珀宮
積分: 192715
原文章由 tupytupy 於 08-8-4 17:29 發表 黎啦甜媽,我好miss你地呢;我會抄返個紅綠燈出黎等甜b架
大宅
積分: 1404
原文章由 tupytupy 於 08-8-4 17:12 發表 係囉,無見佢地幾日,唔知佢地點呢 vane媽 & heiyee媽,你地好返未呀
原文章由 vane@nana 於 08-8-4 17:57 發表 Hi everyone: Vane 又睡了午睡還未起床, 我也睡了一會剛煮好粥......我好好多了 啊! 見到妳地啲相了....... 汶媽家聚有水玩又有美食,無得去好惨 我星期三都去啊!見下大家啊! ...
伯爵府
積分: 15067
原文章由 mavis_chiu 於 08-8-4 14:43 發表 汶汶咁乖女, 有無獎下佢呢 ? 希望佢日日都咁乖又聽話.
原文章由 tupytupy 於 08-8-4 17:18 發表 有呀,wed黎我屋企玩啦,大家ok唔ok呀? 酌媽屋企 ~ wed aug 8 12:00左右開始啦,我未諗到會煮咩食呀,或者叫KFC or 其他外賣啦
原文章由 tupytupy 於 08-8-4 17:27 發表 哈哈,估唔到會唔喊喎,汶汶叻女
積分: 3401
原文章由 tupytupy 於 08-8-4 17:30 發表 哎呀,今日行過話要book架,轉頭又唔記得添,聽日去book先
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy