立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 7307
原帖由 ShannaMaMa 於 16-03-27 發表 回覆 maggielau0705 的帖子 hi Maggie,
大宅
積分: 4210
積分: 5466
maggielau0705 發表於 16-3-27 10:53 好消息!原來之前我估計只是賣第一卡!我今日過和歌山響JR站又去問!終於買到第2卡,雙號位,來回票,之前 ...
子爵府
積分: 11630
maggielau0705 發表於 16-3-27 11:29 你2號去買8號係可以,係賣緊第一卡,可以已售完或只有少量,8號的3日前開賣2~5卡,即6號! ...
珍珠宮
積分: 41784
原帖由 小羊羊迎迎媽咪 於 16-03-27 發表 見天氣話會最低5度,最高18度,諗緊好唔好重裝備
原帖由 Gloriasogashiwa 於 16-03-27 發表 我今日買咗31號,仲以為4月頭全部full晒添,我過几日再去買過。Thx. Maggie
原帖由 小羊羊迎迎媽咪 於 16-03-27 發表 星期二too,請問搭邊班機,禾搭hke UO686 9:15
原帖由 星星國媽媽 於 16-03-27 發表 等我又幫下口發功! 入到!入到!
積分: 2422
原帖由 maggielau0705 於 16-03-27 發表 入到!可惜太晏好少草莓了!
原帖由 星星國媽媽 於 16-03-27 發表 唔緊要,唔緊要! 再下一轉日本必定更多。
積分: 8440
原帖由 maggielau0705 於 16-03-27 發表
積分: 8817
原帖由 maggielau0705 於 16-03-27 發表 順利!
原帖由 Kanax 於 16-03-27 發表 原來你今日去貴志摘草莓!唔知你有無問佢7月尾開唔開?有咩摘呢?
原帖由 星星國媽媽 於 16-03-27 發表 Yeah!!!! 我希望去程坐到小玉---回程坐玩具火車!
maggielau0705 發表於 16-3-27 19:21 全只是草莓only,7月冇!果度四圍既田只有草莓!
寶石宮
積分: 434347
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy