跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6881


701#
發表於 04-8-31 12:04 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

算啦, 我吾交個波比你啦, 我 arm arm打左比阿sir, 佢話今個星期四,五都吾得啦, full 哂啦. 冇得報名啦. 如果想搞大圍班可以如下:

[size=large]9/6 (Mon), 9/7 (Tue) & 9/9 (Thu) 時間夜晚7:00-10:00. Price : orig $330 阿sir比 8折, 折左後 $$264.00 /color]

[size=medium]請係今天內confirm時間 & 報名. 遲左吾等人. 而時間呢, 邊個時間多人confirm就揀邊日. 有冇異議, 冇就去片.

[size=large]拿破崙蛋糕 ~ 報名
shirley ~ confirm ~ 9/6, 9/7
[url=[img][/url]


大宅

積分: 1184


702#
發表於 04-8-31 12:07 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

SHRILEY 寫道:
算啦, 我吾交個波比你啦, 我 arm arm打左比阿sir, 佢話今個星期四,五都吾得啦, full 哂啦. 冇得報名啦. 如果想搞大圍班可以如下:

[size=large]9/6 (Mon), 9/7 (Tue) & 9/9 (Thu) 時間夜晚7:00-10:00. Price : orig $330 阿sir比 8拆, 拆左後 $$264.00

[size=medium]請係今天內confirm時間 & 報名. 遲左吾等人. 而時間呢, 邊個時間多人confirm就揀邊日. 有冇異議, 冇就去片.

[size=medium]報名
shirley ~ confirm ~ 9/6, 9/7
小B女媽咪 ~ confirm ~ 9/6, 9/7


男爵府

積分: 8434


703#
發表於 04-8-31 12:08 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

[size=large]9/6 (Mon), 9/7 (Tue) & 9/9 (Thu) 時間夜晚7:00-10:00. Price : orig $330 阿sir比 8拆, 拆左後 $$264.00

[size=medium]請係今天內confirm時間 & 報名. 遲左吾等人. 而時間呢, 邊個時間多人confirm就揀邊日. 有冇異議, 冇就去片.

[size=medium]拿破崙蛋糕--報名
shirley ~ confirm ~ 9/6, 9/7
小B女媽咪~ confirm ~ 9/6, 9/7
Celia -- confirm -- 9/6, 9/7


子爵府

積分: 11914


704#
發表於 04-8-31 12:10 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

[size=large]9/6 (Mon), 9/7 (Tue) & 9/9 (Thu) 時間夜晚7:00-10:00. Price : orig $330 阿sir比 8拆, 拆左後 $$264.00

[size=medium]請係今天內confirm時間 & 報名. 遲左吾等人. 而時間呢, 邊個時間多人confirm就揀邊日. 有冇異議, 冇就去片.

[size=medium]報名
shirley ~ confirm ~ 9/6, 9/7
小B女媽咪~ confirm ~ 9/6, 9/7
Celia -- confirm -- 9/6, 9/7
2517 -- confirm --9/6


男爵府

積分: 8434


705#
發表於 04-8-31 12:12 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

[size=large]9/6 (Mon), 9/7 (Tue) & 9/9 (Thu) 時間夜晚7:00-10:00. Price : orig $330 阿sir比 8拆, 拆左後 $$264.00

[size=medium]請係今天內confirm時間 & 報名. 遲左吾等人. 而時間呢, 邊個時間多人confirm就揀邊日. 有冇異議, 冇就去片.

[size=medium]拿破崙蛋糕--報名
shirley ~ confirm ~ 9/6, 9/7
小B女媽咪~ confirm ~ 9/6, 9/7
Celia -- confirm -- 9/6, 9/7
2517 -- confirm --9/6
小健媽 -- confirm -- 9/6, 9/7
該用戶已被刪除

706#
發表於 04-8-31 12:16 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
該用戶已被刪除

707#
發表於 04-8-31 12:16 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6881


708#
發表於 04-8-31 12:19 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

[size=large]名額10個人咋, 手快有手慢冇, 快d快d
[url=[img][/url]


子爵府

積分: 11914


709#
發表於 04-8-31 12:20 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

茵茵 寫道:
比呀蛇 8 "拆"????? 拆乜呀 ???
8折呀 ??


算La, 小金平時睇埋睇埋d格仔書, 所以差吾多架 la......


男爵府

積分: 8053


710#
發表於 04-8-31 12:24 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

jlam 寫道:
所以, 我諗我地都係會生老三, 不過未決定幾時啫, 小朋友真係好可愛![quote]
PpiMa 寫道:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


[size=x-large]為你鼓掌~~~~


大宅

積分: 2014


711#
發表於 04-8-31 12:25 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

好才今日有上黎姐!

9/6 (Mon), 9/7 (Tue) & 9/9 (Thu) 時間夜晚7:00-10:00. Price : orig $330 阿sir比 8拆, 拆左後 $$264.00

請係今天內confirm時間 & 報名. 遲左吾等人. 而時間呢, 邊個時間多人confirm就揀邊日. 有冇異議, 冇就去片.

拿破崙蛋糕--報名
shirley ~ confirm ~ 9/6, 9/7
小B女媽咪~ confirm ~ 9/6, 9/7
Celia -- confirm -- 9/6, 9/7
2517 -- confirm --9/6
小健媽 -- confirm -- 9/6, 9/7
YANYAN -- CONFIRM -- 6 OR 7
JO -- CONFIRM~ 6, 7/9


男爵府

積分: 8053


712#
發表於 04-8-31 12:27 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

[size=large]9/6 (Mon), 9/7 (Tue) & 9/9 (Thu) 時間夜晚7:00-10:00. Price : orig $330 阿sir比 8拆, 拆左後 $$264.00

[size=medium]請係今天內confirm時間 & 報名. 遲左吾等人. 而時間呢, 邊個時間多人confirm就揀邊日. 有冇異議, 冇就去片.

[size=medium]拿破崙蛋糕--報名
shirley ~ confirm ~ 9/6, 9/7
小B女媽咪~ confirm ~ 9/6, 9/7
Celia -- confirm -- 9/6, 9/7
2517 -- confirm --9/6
小健媽 -- confirm -- 9/6, 9/7
YANYAN -- CONFIRM -- 6 OR 7
jo -- confirm -- 6/9, 7/9
mcada -- confirm -- 9/6, 7/9, 9/9


大宅

積分: 2014


713#
發表於 04-8-31 12:31 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

今朝食左個CAKE, 簡直唔敢相信係自己整既!正到難以形容呀!爸爸都話超水準!簡真開心到飛起,依家都仲飄飄然呀!

自得其樂的C9 :-P :-P


大宅

積分: 2014


714#
發表於 04-8-31 12:32 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

[size=x-large]可喜可賀!

Mcada 寫道:
[quote]
jlam 寫道:
所以, 我諗我地都係會生老三, 不過未決定幾時啫, 小朋友真係好可愛![quote]
PpiMa 寫道:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


[size=x-large]為你鼓掌~~~~ [/quote]
該用戶已被刪除

715#
發表於 04-8-31 12:33 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8053


716#
發表於 04-8-31 12:33 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

jo2002 寫道:
今朝食左個CAKE, 簡直唔敢相信係自己整既!正到難以形容呀!爸爸都話超水準!簡真開心到飛起,依家都仲飄飄然呀!

自得其樂的C9 :-P :-P


所以我驚囉, 我真係唔係好得架, 整呢d西野我真係做唔到架.... 我驚得我一個整唔到呀!


男爵府

積分: 8053


717#
發表於 04-8-31 12:34 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

茵茵 寫道:
我地尋晚都試左喇,BABA都話好好食,仲叫我得閒又去整過其他款呀~~~

ALSO好水開心既C9


勤爸係咪成個食晒呀?

你地幾點上黎? 駛唔駛預你地食飯?


男爵府

積分: 8434


718#
發表於 04-8-31 12:34 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

嘻!嘻!我諗你唔會差過我! 放心!
Mcada 寫道:
所以我驚囉, 我真係唔係好得架, 整呢d西野我真係做唔到架.... 我驚得我一個整唔到呀!


男爵府

積分: 8053


719#
發表於 04-8-31 12:34 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

mk, 有d問題, 你check pm.


大宅

積分: 1795


720#
發表於 04-8-31 12:34 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

[size=large]9/6 (Mon), 9/7 (Tue) & 9/9 (Thu) 時間夜晚7:00-10:00. Price : orig $330 阿sir比 8拆, 拆左後 $$264.00

[size=medium]請係今天內confirm時間 & 報名. 遲左吾等人. 而時間呢, 邊個時間多人confirm就揀邊日. 有冇異議, 冇就去片.

[size=medium]拿破崙蛋糕--報名
shirley ~ confirm ~ 9/6, 9/7
小B女媽咪~ confirm ~ 9/6, 9/7
Celia -- confirm -- 9/6, 9/7
2517 -- confirm --9/6
小健媽 -- confirm -- 9/6, 9/7
YANYAN -- CONFIRM -- 6 OR 7
jo -- confirm -- 6/9, 7/9
mcada -- confirm -- 9/6, 7/9, 9/9
haomama -- confirm -- 6/9


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo