立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 10503
原帖由 julieann 於 09-1-1 01:02 發表 睇黎佢地可以做到朋友喎~
伯爵府
積分: 18922
原帖由 elkykit 於 09-1-1 11:39 PM 發表 我嚟喇...有無人呀???
原帖由 julieann 於 09-1-2 00:19 發表 有呀~~ 但BK係咪仲short緊? 點解成日都去唔返前一頁?
積分: 16416
原帖由 vkk 於 09-1-2 00:26 發表 mouth:mouth:" /> .... 終於都入到來 個bk好慢
原帖由 elkykit 於 09-1-2 00:29 發表 係啦...都唔知攪到幾時先正常呀 咁多日唔見人去咗邊度威呀
原帖由 julieann 於 09-1-2 00:33 發表 今日全日係屋企, BK又short到咁都無心情上黎.... 聽日返屯門食飯...星期六我老公話去ocean park~
原帖由 elkykit 於 09-1-2 12:35 AM 發表 我今日都返咗mami 度打邊爐呀 妳老公聽日放假???
原帖由 vkk 於 09-1-2 00:33 發表 激c我啦...入左好耐都好慢 我琴晚係屋企開party...好夜先入來但又係好慢...攪到無心機就訓
原帖由 elkykit 於 09-1-2 00:35 發表 我今日都返咗mami 度打邊爐呀 妳老公聽日放假???
原帖由 julieann 於 09-1-2 00:39 發表 係呀..聽日off...星期二先返工~~
原帖由 elkykit 於 09-1-2 00:39 發表 但我"meet"唔甩舖bk癮囉 唔上嚟吹一陣瞓唔著架 雖然真係好鬼死慢...但都無計
原帖由 vkk 於 09-1-2 00:42 發表 我琴晚先打完來....咁凍打邊爐...正
原帖由 vkk 於 09-1-2 12:39 AM 發表 咁你咪可以過來搵我...我好近渣
原帖由 elkykit 於 09-1-2 12:44 AM 發表 咦...咁連放4日喎!!! 妳聽日可以叫妳老公同妳入屯門JUSCO行呀...有折上折呀 我上星期先買咗暉春同利是封咋...早知唔買住啦
原帖由 elkykit 於 09-1-2 00:44 發表 咦...咁連放4日喎!!! 妳聽日可以叫妳老公同妳入屯門JUSCO行呀...有折上折呀 我上星期先買咗暉春同利是封咋...早知唔買住啦
原帖由 vkk 於 09-1-2 12:49 AM 發表 你咁快入定貨...我都未買...有d用番上個年利時是封(剩左好多)
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy