跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10503


701#
發表於 09-1-1 01:28 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-1-1 01:02 發表

睇黎佢地可以做到朋友喎~

但wallace 拒絕佢喎

前兩日我mami 同姨媽佢哋嚟咗我屋企...我朋友又帶咗個BB上嚟玩咗個幾鐘...個BB個個都跟...又好笑容!!! 但我諗住過手比我老公...但個BB反抗囉 我老公試咗成晚都唔得...食咗成晚檸檬 直到我姨媽帶我姪仔嚟到...佢就可以有得抱我姪仔喇... 我哋嗰日仲買咗一盒新玩具比我姪仔...叫咩鎖匙戰士喎 我老公就同佢玩嗰舊嘢囉!!!


子爵府

積分: 10503


702#
發表於 09-1-1 23:39 |只看該作者
我嚟喇...有無人呀???


伯爵府

積分: 18922


703#
發表於 09-1-2 00:19 |只看該作者
原帖由 elkykit 於 09-1-1 11:39 PM 發表
我嚟喇...有無人呀???


有呀~~ 但BK係咪仲short緊? 點解成日都去唔返前一頁?


子爵府

積分: 10503


704#
發表於 09-1-2 00:21 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-1-2 00:19 發表


有呀~~ 但BK係咪仲short緊? 點解成日都去唔返前一頁?


我諗都係啦...仲好慢添呀


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


705#
發表於 09-1-2 00:26 |只看該作者
mouth: ....
終於都入到來
個bk好慢


子爵府

積分: 10503


706#
發表於 09-1-2 00:29 |只看該作者
原帖由 vkk 於 09-1-2 00:26 發表
mouth:mouth:" /> ....
終於都入到來
個bk好慢

係啦...都唔知攪到幾時先正常呀
咁多日唔見人去咗邊度威呀


伯爵府

積分: 18922


707#
發表於 09-1-2 00:33 |只看該作者
今日全日係屋企, BK又short到咁都無心情上黎....
聽日返屯門食飯...星期六我老公話去ocean park~


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


708#
發表於 09-1-2 00:33 |只看該作者
原帖由 elkykit 於 09-1-2 00:29 發表

係啦...都唔知攪到幾時先正常呀
咁多日唔見人去咗邊度威呀

激c我啦...入左好耐都好慢
我琴晚係屋企開party...好夜先入來但又係好慢...攪到無心機就訓


子爵府

積分: 10503


709#
發表於 09-1-2 00:35 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-1-2 00:33 發表
今日全日係屋企, BK又short到咁都無心情上黎....
聽日返屯門食飯...星期六我老公話去ocean park~

我今日都返咗mami 度打邊爐呀 妳老公聽日放假???


伯爵府

積分: 18922


710#
發表於 09-1-2 00:39 |只看該作者
原帖由 elkykit 於 09-1-2 12:35 AM 發表

我今日都返咗mami 度打邊爐呀 妳老公聽日放假???


係呀..聽日off...星期二先返工~~


子爵府

積分: 10503


711#
發表於 09-1-2 00:39 |只看該作者
原帖由 vkk 於 09-1-2 00:33 發表

激c我啦...入左好耐都好慢
我琴晚係屋企開party...好夜先入來但又係好慢...攪到無心機就訓

但我"meet"唔甩舖bk癮囉 唔上嚟吹一陣瞓唔著架 雖然真係好鬼死慢...但都無計


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


712#
發表於 09-1-2 00:39 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-1-2 00:33 發表
今日全日係屋企, BK又short到咁都無心情上黎....
聽日返屯門食飯...星期六我老公話去ocean park~

咁你咪可以過來搵我...我好近渣


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


713#
發表於 09-1-2 00:42 |只看該作者
原帖由 elkykit 於 09-1-2 00:35 發表

我今日都返咗mami 度打邊爐呀 妳老公聽日放假???

我琴晚先打完來....咁凍打邊爐...正


子爵府

積分: 10503


714#
發表於 09-1-2 00:44 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-1-2 00:39 發表


係呀..聽日off...星期二先返工~~


咦...咁連放4日喎!!! 妳聽日可以叫妳老公同妳入屯門JUSCO行呀...有折上折呀 我上星期先買咗暉春同利是封咋...早知唔買住啦


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


715#
發表於 09-1-2 00:45 |只看該作者
原帖由 elkykit 於 09-1-2 00:39 發表

但我"meet"唔甩舖bk癮囉 唔上嚟吹一陣瞓唔著架 雖然真係好鬼死慢...但都無計

我都係呀 ...
比佢玩左成半粒鍾都要上吓來


子爵府

積分: 10503


716#
發表於 09-1-2 00:48 |只看該作者
原帖由 vkk 於 09-1-2 00:42 發表

我琴晚先打完來....咁凍打邊爐...正


我琴晚買咗...SUSHI...刺身同生蠔嗰D返嚟同老公食!!! 本來我初初諗住買咗返嚟打邊爐架...但D水太凍喇...我唔想洗嘢呀


伯爵府

積分: 18922


717#
發表於 09-1-2 00:48 |只看該作者
原帖由 vkk 於 09-1-2 12:39 AM 發表

咁你咪可以過來搵我...我好近渣


哈哈~ 又得喎~~~
我地都係一家三口去咋....我妹又返工, d朋友又就唔岩....我地至在去行下...因為好耐無去過, disneyland wallace又去過咁多次, 所以等我表姐個仔3月返黎渡假時先一齊去~


伯爵府

積分: 18922


718#
發表於 09-1-2 00:49 |只看該作者
原帖由 elkykit 於 09-1-2 12:44 AM 發表


咦...咁連放4日喎!!! 妳聽日可以叫妳老公同妳入屯門JUSCO行呀...有折上折呀 我上星期先買咗暉春同利是封咋...早知唔買住啦


係咩?? 等我聽日去行下先~~


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


719#
發表於 09-1-2 00:49 |只看該作者
原帖由 elkykit 於 09-1-2 00:44 發表


咦...咁連放4日喎!!! 妳聽日可以叫妳老公同妳入屯門JUSCO行呀...有折上折呀 我上星期先買咗暉春同利是封咋...早知唔買住啦
你咁快入定貨...我都未買...有d用番上個年利時是封(剩左好多)


伯爵府

積分: 18922


720#
發表於 09-1-2 00:51 |只看該作者
原帖由 vkk 於 09-1-2 12:49 AM 發表
你咁快入定貨...我都未買...有d用番上個年利時是封(剩左好多)


我都係用返上年果d...不過就要買d普通款既黎入10蚊....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo