影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   41


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


701#
發表於 20-4-21 17:32 |只看該作者
mrsbbq 發表於 20-4-21 14:49
希望the king唔去境外,佢地可以拍個結尾拍得好D啦, 人人都鐘意睇感情線
...

疫情關係外國封晒關


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


702#
發表於 20-4-21 17:33 |只看該作者
Pollyowen 發表於 20-4-21 13:05
韓劇tv apps

Thx


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


703#
發表於 20-4-21 17:35 |只看該作者
Pollyowen 發表於 20-4-21 17:09
但都唔知佢響民國有咩大作為, 又冇皇帝佢做

權力?錢?不外乎呢兩樣,但帝國既佢係通緝犯,又假死左,唔可以成日返帝國


男爵府

積分: 5648


704#
發表於 20-4-21 17:37 |只看該作者
cocok 發表於 20-4-21 17:09
本帖最後由 cocok 於 20-4-21 17:36 編輯

太陽的後裔?

Yes , 同一個作家


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


705#
發表於 20-4-21 17:38 |只看該作者
Pollyowen 發表於 20-4-21 17:10
不老關鍵係計穿越時個年紀掛

有可能!因為個劇名叫永遠的君主!但咁樣咪好似星星都都咁囉?係悲劇喎


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


706#
發表於 20-4-21 17:40 |只看該作者
Pollyowen 發表於 20-4-21 17:13
大伯似係知支笛用法, 先去偷笛

佢好似知支笛係勁所以先去搶,最後斷左佢都想執返果半支,但唔知佢知唔知支笛可去第二個時空


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


707#
發表於 20-4-21 17:41 |只看該作者
Pollyowen 發表於 20-4-21 17:15
係呀, 近排好須要冧冧劇

阿權滿足唔到你?


男爵府

積分: 5648


708#
發表於 20-4-21 17:41 |只看該作者
cocok 發表於 20-4-21 17:16
我覺得金編應該諗好晒個故事先拍掛,唔會不停改 而家呢個環境想出去拍都難
...

韓劇多數開播半年至8個月就開拍,如果有外境多數係開拍時拍架,愛的迫降同鬼怪都係開拍無耐去左外境架,確實故事大剛應該一早寫好,但如果一早拍左結局,中間就好難改。
如果境內拍,我覺得有乜事(例如套劇認受性低)編劇都可以即刻改
一半的一半就係好例子,直情唔收得,要cut幾集


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


709#
發表於 20-4-21 17:41 |只看該作者
Pollyowen 發表於 20-4-21 17:18
所以邊拍邊播都幾高危, 唔知會唔會少左KISS戲呢?

又係喎,密切接觸者


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


710#
發表於 20-4-21 17:42 |只看該作者
mrsbbq 發表於 20-4-21 17:37
Yes , 同一個作家

太陽的後裔我跳左船


男爵府

積分: 5648


711#
發表於 20-4-21 17:42 |只看該作者
cocok 發表於 20-4-21 17:20
我昨日都有諗呢樣野,永遠好似係一個提示咁

愈諗愈似不過如果做鬼怪2.0,實俾人鬧


男爵府

積分: 5648


712#
發表於 20-4-21 17:43 |只看該作者
cocok 發表於 20-4-21 17:32
疫情關係外國封晒關

大半年前開拍架


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


713#
發表於 20-4-21 17:45 |只看該作者
mrsbbq 發表於 20-4-21 17:41
韓劇多數開播半年至8個月就開拍,如果有外境多數係開拍時拍架,愛的迫降同鬼怪都係開拍無耐去左外境架,確 ...

高收又可以加多集,好似星星咁

唔知呢套點講,但呢種劇好易爛


男爵府

積分: 5648


714#
發表於 20-4-21 17:46 |只看該作者
Pollyowen 發表於 20-4-21 17:18
所以邊拍邊播都幾高危, 唔知會唔會少左KISS戲呢?

嘩,我都諗唔到呢樣,似會cut啵
發佈會個日lmh好似有鼻水勁索鼻呀


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


715#
發表於 20-4-21 17:46 |只看該作者
mrsbbq 發表於 20-4-21 17:43
大半年前開拍架

咁如果果時冇拍外境,而家想加都加唔到


男爵府

積分: 5648


716#
發表於 20-4-21 17:51 |只看該作者
cocok 發表於 20-4-21 17:42
太陽的後裔我跳左船

佢初初開播時我都頂唔住雙宋,特別男主角青靚白淨點做軍人,但見前排悶悶地咪試下睇,又幾好睇,當然特別係男追女d感情線


男爵府

積分: 5648


717#
發表於 20-4-21 17:53 |只看該作者
cocok 發表於 20-4-21 17:46
咁如果果時冇拍外境,而家想加都加唔到

上網睇好似去左斧山拍咋


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


718#
發表於 20-4-21 17:54 |只看該作者
mrsbbq 發表於 20-4-21 17:51
佢初初開播時我都頂唔住雙宋,特別男主角青靚白淨點做軍人,但見前排悶悶地咪試下睇,又幾好睇,當然特別 ...

可能我對宋生冇乜好感所以頂唔住


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


719#
發表於 20-4-21 17:54 |只看該作者
mrsbbq 發表於 20-4-21 17:53
上網睇好似去左斧山拍咋

可能呢套玩特技多


瑪瑙宮

積分: 141888

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


720#
發表於 20-4-21 18:12 |只看該作者
mrsbbq 發表於 20-4-21 17:42
愈諗愈似不過如果做鬼怪2.0,實俾人鬧

劇迷要求高左

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo