Re: 天秤座老公...
christylai 寫道:
janet,
><~ 什麼必須唔必須!! 真是! 那麼買首飾, 化妝品, 靚衫靚鞋..都都不是必須品啦...可惡. ><~
上星期我老公叫我買個新袋子, 差唔多要成1700 元. @_@~ 老公都叫我買, 說什麼做得咁辛苦, 該疼下自己. 雖然是用者自付, 但我還是覺得老公很貼心的. 老公還說, 有錢會買我最好的. 
你怎樣自己搞點..><~ @"@ now你是全職媽咪了..
><~ 如果我做左全職媽咪, 喜歡的事, 一定叫老公買我的. 不過, ~:~ 老公成日話, 這裡貴, 那裡不好..~"~ 讓我沒有什麼購物意欲..
首飾個d真係唔係必須架喎~~你諗下,冇首飾唔會死,但冇飯食會死架喎,咁你話邊樣先係必須呢??不過你有野做,可能你會覺得係必須,因為要見人~~我地呢D師奶,用左人地都唔會留意你架喇,唔通去街市買(食送)戴隻鑽戒咩,咁樣人地會收貴你架~~:mrgreen: :mrgreen:
全職媽媽都可以自己攪掂架,打"虎"頭就得啦~~
可能大家既諗法唔同,我鍾意既野,唔一定要買,我睇下都好滿足~~我想買LV,但要成五千蚊,所以我每次只會行去睇下,摸下,都覺得好開心架喎~~你都話你老公會話呢樣貴,呢樣唔好,令你唔想買,咁其實都係一樣o者,你叫佢買,佢都未必買,咁不如唔叫好過啦~~我以前都成日換電話,一出我就買,但而家唔會lu,寧願留返d錢去食好野~~
我想問呢,你d中文字係用手寫板定係自己打架??
眾裡尋他千百度,驀然回首,那人卻在燈火闌珊處!!
生死有命,富貴由天