夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4323


701#
發表於 05-3-10 12:30 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

BANDBAND,
上次做完facial, 個到d sales就想打劫我6千蚊啦. 好彩我婉拒左..@@~ 真的! 好.我是消費者, 唔做就唔做. 不過, 個course 還有5次.

我now無用mask, 因為有暗瘡. 只是做按摩.


伯爵府

積分: 15905

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


702#
發表於 05-3-10 13:07 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

10次要$34xx真係貴左D,我阿嫂做埋M6夾埋有90次先係8千幾~~
我冇做呢D野,只係間唔中我阿媽會幫我做倒模~~
你最好,做最後一次先講囉,如果佢尾幾次已經叫你,你就話要考慮囉~~~我姑姐以前都係咁樣叫D客架,D客唔肯,佢又會黑面,我個時唔明點解佢咁衰D人都會搵佢做,不過可能佢真係有D料呱~~~
眾裡尋他千百度,驀然回首,那人卻在燈火闌珊處!!
生死有命,富貴由天


伯爵府

積分: 15905

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


703#
發表於 05-3-10 13:08 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

christylai 寫道:
BANDBAND,
上次做完facial, 個到d sales就想打劫我6千蚊啦. 好彩我婉拒左..@@~ 真的! 好.我是消費者, 唔做就唔做. 不過, 個course 還有5次.

我now無用mask, 因為有暗瘡. 只是做按摩.


你係邊度做facial架??係D名店呀??
眾裡尋他千百度,驀然回首,那人卻在燈火闌珊處!!
生死有命,富貴由天


子爵府

積分: 11510


704#
發表於 05-3-10 13:22 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

啲人就係恰你細膽唔出聲所以先至咁惡!講真我都做過生意,所有做生意既人都要同客玩心理遊戲,佢永遠覺得個地方係佢既,你係客,你入得嚟佢間店度,就係要俾錢佢駛,你唔幫襯佢就係唔啱,還掂都係賺你啲錢,何不'禁'你多啲錢?總之,去邊間店買嘢都好,所有賺你錢既人都唔係純綷幫你,你唔俾錢佢逗,佢仲同你講咁多嘢咩.就係咁.
janet 寫道:
10次要$34xx真係貴左D,我阿嫂做埋M6夾埋有90次先係8千幾~~
我冇做呢D野,只係間唔中我阿媽會幫我做倒模~~
你最好,做最後一次先講囉,如果佢尾幾次已經叫你,你就話要考慮囉~~~我姑姐以前都係咁樣叫D客架,D客唔肯,佢又會黑面,我個時唔明點解佢咁衰D人都會搵佢做,不過可能佢真係有D料呱~~~


大宅

積分: 4323


705#
發表於 05-3-10 13:34 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

Janet,

我在 h20 的 OASIS BEAUTY.. 荃灣有得做GA. ><~ 我成日話, 下次再傾啦.. ~"~ 拖字訣

其實都唔是什麼名店. ><~ 唉啊! 我個人就是好細膽. 唔敢去D 舖頭仔做FACIAL. @@~ 不過, 做未所有H20 的FACIAL, 我就唔做LA. 唔想浪費金錢.


大宅

積分: 4323


706#
發表於 05-3-10 13:51 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

JANET,
你D 親友做美容GA? @V@" 美容院D 用品好唔好GA? 我聽人講, 好多美容院給客用的護膚品, 唔是大牌子, 或一些冇乜人識的品牌, 有些還是自己調製的. 所以, 唔多敢去細舖.
H20 就用哂佢地D PRODUCTS 啦. 雖然H20 惡評如潮, 不過, 我覺得都算OK.


大宅

積分: 4323


707#
發表於 05-3-10 14:53 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

bandband,
@v@" 你曾做什麼生意? 怎沒有做下去?


伯爵府

積分: 15905

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


708#
發表於 05-3-10 15:24 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

其實唔會整爛你塊面就得啦~~~我唔會理佢大定細,我姑姐都只係係批發度囉貨,其實好多美容院都係~~如果你話大牌子既,真係好小囉.同埋你做既時間都合埋眼,係唔係,你都唔會知呢~~咁當然,佢有自己既牌字,好似H2O同埋貝佳X咁,就一定用自己野啦~~就算我姑姐而家去左加拿大,佢都係係香港囉貨,咁多年都未試過整爛人地塊面,我覺得都應該冇問題,同埋佢用既產品,我係卓X都買到~~
眾裡尋他千百度,驀然回首,那人卻在燈火闌珊處!!
生死有命,富貴由天


大宅

積分: 4323


709#
發表於 05-3-10 16:08 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

JANET,
聽完你咁, 我都是唔去做facial 啦. ~.~ 小舖美容院, 做10次都要千幾蚊. 不如用了那千幾蚊, 買d名牌護膚品好過la. @v@" 就咁決定. 做完哂h20的course, 就唔左俾人"搵笨"


子爵府

積分: 11510


710#
發表於 05-3-10 18:46 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

CHRISTY,

我嗰陣都只係開過美髮用品店,因為生意唔好,所以咪無做囉!


伯爵府

積分: 15905

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


711#
發表於 05-3-10 21:37 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

你可以咁諗架~~如果你唔懶,肯自己做,就唔好俾人賺喇~~不過我覺得出去俾人賺,都有好處既,起碼唔使自己郁手,樣樣有人幫你攪~~仲可以乖機訓一陣,不過呢樣對你未有小朋友既就冇乜用,我自己就好有用,我阿嫂佢都叫我一齊去做,我都諗梗~~最好係,我老公肯俾錢,又慳返筆~~
christylai 寫道:
JANET,
聽完你咁, 我都是唔去做facial 啦. ~.~ 小舖美容院, 做10次都要千幾蚊. 不如用了那千幾蚊, 買d名牌護膚品好過la. @v@" 就咁決定. 做完哂h20的course, 就唔左俾人"搵笨"
眾裡尋他千百度,驀然回首,那人卻在燈火闌珊處!!
生死有命,富貴由天


大宅

積分: 4323


712#
發表於 05-3-11 09:46 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

JANET,
在美容院訓一陣...~.~ 要看那間美容院有冇質數啦. 好多美容院的姐姐仔, 好喜歡在客人躺在床上最facial時, 努力hard sell自家products, 或叫你增值, ~.~ 真的很磨人. 以前我去h20的舖頭(不是美容屋)到做facial, 那兒的女仔, 努力hard sell, 真是煩死人. ><~

不過, 如果你有嫂子介紹, 那間美容院保證不hard sell, 咁就ok la.

^^" 做美容做得好, 當然是一種享受. 我想你公也喜歡老婆靚d ma, 他會支持你的. ><~ 其實你做全職媽咪, 老公就該照顧你, 支持你, 對不!!

=.= 我自己做facial, 是用者自付的. 唉啊! ~.~


大宅

積分: 4323


713#
發表於 05-3-11 09:47 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

bandband,

美髮用品@v@" 嘩...那什麼洗頭水好用??

bandband 寫道:
CHRISTY,

我嗰陣都只係開過美髮用品店,因為生意唔好,所以咪無做囉!


子爵府

積分: 11510


714#
發表於 05-3-11 09:57 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

我都唔知架!其實都係睇番自己髮質,先至知自己啱邊隻洗頭水,有啲人真係連強生嬰兒都用到好好,但我就唔得,一用把頭髮即刻唔要得,同埋要成日轉洗頭水用,所以真係好難話俾你知邊隻好用...
christylai 寫道:
bandband,

美髮用品@v@" 嘩...那什麼洗頭水好用??

[quote]
bandband 寫道:
CHRISTY,

我嗰陣都只係開過美髮用品店,因為生意唔好,所以咪無做囉!
[/quote]


大宅

積分: 4323


715#
發表於 05-3-11 10:39 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

@"@ 我到中學時, 都用緊強生嬰兒洗頭水ga..佢有不"x"眼配方..嘿...


伯爵府

積分: 15905

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


716#
發表於 05-3-11 10:48 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

倏全職媽媽都唔係話老公一定要支持架~~我覺得呢d唔係必須品,佢唔一定要支持....如果佢支持,咪當獎勵囉~~唔支持咪自己攪掂囉~~d必須既就一定係佢比,例如睇醫生...食飯~~
christylai 寫道:
JANET,
在美容院訓一陣...~.~ 要看那間美容院有冇質數啦. 好多美容院的姐姐仔, 好喜歡在客人躺在床上最facial時, 努力hard sell自家products, 或叫你增值, ~.~ 真的很磨人. 以前我去h20的舖頭(不是美容屋)到做facial, 那兒的女仔, 努力hard sell, 真是煩死人. ><~

不過, 如果你有嫂子介紹, 那間美容院保證不hard sell, 咁就ok la.

^^" 做美容做得好, 當然是一種享受. 我想你公也喜歡老婆靚d ma, 他會支持你的. ><~ 其實你做全職媽咪, 老公就該照顧你, 支持你, 對不!!

=.= 我自己做facial, 是用者自付的. 唉啊! ~.~
眾裡尋他千百度,驀然回首,那人卻在燈火闌珊處!!
生死有命,富貴由天


子爵府

積分: 11510


717#
發表於 05-3-11 11:00 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

我同老公都係互相打劫對方架!基本上我同佢啲錢已經無話去分係邊個既,賺番嚟舊錢只會大家一齊去分配點去用,只係有時我老公會打劫吓我,要我請佢食飯,或者番工無錢响身咪會問我攞囉!


大宅

積分: 4323


718#
發表於 05-3-11 11:19 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

janet,
><~ 什麼必須唔必須!! 真是! 那麼買首飾, 化妝品, 靚衫靚鞋..都都不是必須品啦...可惡. ><~

上星期我老公叫我買個新袋子, 差唔多要成1700 元. @_@~ 老公都叫我買, 說什麼做得咁辛苦, 該疼下自己. 雖然是用者自付, 但我還是覺得老公很貼心的. 老公還說, 有錢會買我最好的.

你怎樣自己搞點..><~ @"@ now你是全職媽咪了..

><~ 如果我做左全職媽咪, 喜歡的事, 一定叫老公買我的. 不過, ~:~ 老公成日話, 這裡貴, 那裡不好..~"~ 讓我沒有什麼購物意欲..


大宅

積分: 4323


719#
發表於 05-3-11 12:25 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

BANDBAND,
@"@~ 打劫!!!!!!!

bandband 寫道:
我同老公都係互相打劫對方架!基本上我同佢啲錢已經無話去分係邊個既,賺番嚟舊錢只會大家一齊去分配點去用,只係有時我老公會打劫吓我,要我請佢食飯,或者番工無錢响身咪會問我攞囉!


伯爵府

積分: 15905

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


720#
發表於 05-3-11 13:47 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

christylai 寫道:
janet,
><~ 什麼必須唔必須!! 真是! 那麼買首飾, 化妝品, 靚衫靚鞋..都都不是必須品啦...可惡. ><~

上星期我老公叫我買個新袋子, 差唔多要成1700 元. @_@~ 老公都叫我買, 說什麼做得咁辛苦, 該疼下自己. 雖然是用者自付, 但我還是覺得老公很貼心的. 老公還說, 有錢會買我最好的.

你怎樣自己搞點..><~ @"@ now你是全職媽咪了..

><~ 如果我做左全職媽咪, 喜歡的事, 一定叫老公買我的. 不過, ~:~ 老公成日話, 這裡貴, 那裡不好..~"~ 讓我沒有什麼購物意欲..


首飾個d真係唔係必須架喎~~你諗下,冇首飾唔會死,但冇飯食會死架喎,咁你話邊樣先係必須呢??不過你有野做,可能你會覺得係必須,因為要見人~~我地呢D師奶,用左人地都唔會留意你架喇,唔通去街市買(食送)戴隻鑽戒咩,咁樣人地會收貴你架~~:mrgreen: :mrgreen:

全職媽媽都可以自己攪掂架,打"虎"頭就得啦~~
可能大家既諗法唔同,我鍾意既野,唔一定要買,我睇下都好滿足~~我想買LV,但要成五千蚊,所以我每次只會行去睇下,摸下,都覺得好開心架喎~~你都話你老公會話呢樣貴,呢樣唔好,令你唔想買,咁其實都係一樣o者,你叫佢買,佢都未必買,咁不如唔叫好過啦~~我以前都成日換電話,一出我就買,但而家唔會lu,寧願留返d錢去食好野~~

我想問呢,你d中文字係用手寫板定係自己打架??
眾裡尋他千百度,驀然回首,那人卻在燈火闌珊處!!
生死有命,富貴由天

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo