在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23932


701#
發表於 05-4-8 10:20 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

SORRY, E+係要d物cert物cert
higher都係基本要求
我朋友見到d post都怕怕啦
bettylam 寫道:
Dear Charitymami:

嘩!而家的都吾知勿工黎架,做會計者,F.7,收佢人工萬7呀!

講你都吾信呀!,我朝朝6點就起身架啦!似吾似的阿婆仔呢!就黎要學人地今,晨運呵!

betty


侯爵府

積分: 23932


702#
發表於 05-4-8 10:26 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

touch wood, 我冇事喎
我都靜靜雞話你聽丫,有次過美國,我上司同我條龍5同,佢早過我tim,
我過關後見佢仲同條女(海關)講野又開錢包 ?-( ?-( 咁鬼耐 ?-( ?-( 原來係女問佢黎美國做咩,e........我之前做泳衣喎,比張name card我呀.................

o下,算5算比女[size=xx-large]
Charitymami 寫道:
栗子媽媽:

你要去 USA, 祝你順風順水喇!

靜靜雞話你聽丫, 我有客, 佢 boss同佢阿姐 (merchanizing manager) 去 USA 見客, 過關時, 俾D關員玩呀, 將D行李反轉再反轉, 話晒都係 boss 嘛, 幾鬼嬲呀!

你身為 TKO 惡人谷村民, 闖關實有把炮喇!


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


703#
發表於 05-4-8 10:39 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear 栗子媽媽:

係呀!真係好鬼抓頭架,所以我都撐左死今耐先吾玩啦!

betty :-(
NNN


大宅

積分: 1725


704#
發表於 05-4-8 12:09 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

wensi 寫道:
bettylam

我開始懷"而"你唔do ge真正原因係..............唔想放棄bK份工。
>>>>同埋唔捨得我地 law


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


705#
發表於 05-4-8 12:32 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear All:

話時話,你地真係好鬼叻架者,今都估中,開晒估羅..

我係隔離睇緊的毛骨悚然的鬼事呀!好驚呀!鳴..

:-( :-(

betty
NNN


伯爵府

積分: 17559


706#
發表於 05-4-8 13:08 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

bettylam

我係隔離睇緊的毛骨悚然的鬼事呀!好驚呀!鳴.................這個重正!

http://www.baby-kingdom.com/modules/newbb/viewtopic.php?mode=viewtopic&topic_id=242996&forum=1&start=30&viewmode=flat&order=1


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


707#
發表於 05-4-8 13:24 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear wensi:

你真係好低 架者,我而家驚到賴尿呀!

先頭去左資優兒童睇人吵架,好鬼有趣呀!睇到吾記得睇場添,大又吵一輪,小又吵一輪,影響市容.

betty
NNN


侯爵府

積分: 23932


708#
發表於 05-4-8 13:30 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

有你兩個,一定不會錯過BK任何盛況
bettylam 寫道:
Dear wensi:

你真係好低 架者,我而家驚到賴尿呀!

先頭去左資優兒童睇人吵架,好鬼有趣呀!睇到吾記得睇場添,大又吵一輪,小又吵一輪,影響市容.

betty


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


709#
發表於 05-4-8 13:33 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear 栗子媽媽:

係呀!所以我咪吾做返黎睇住個場呵!

你邊日出門呀!送機呵!

betty
NNN


侯爵府

積分: 23932


710#
發表於 05-4-8 13:35 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

COMING MONDAY AFTERNOON :-( :-( :-(
BACK ON SUNDAY EARLY MORNING :-( :-( :-(
bettylam 寫道:
Dear 栗子媽媽:
你邊日出門呀!送機呵!

betty


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


711#
發表於 05-4-8 14:06 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear My 栗子媽媽:

祝旅途愉快呵!阿wensi姊介紹個鬼事,我真係無鬼用呵!吾敢開黎睇呵!

betty
NNN


伯爵府

積分: 17559


712#
發表於 05-4-8 14:13 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

bettylam
阿wensi姊介紹個鬼事,我真係無鬼用呵!吾敢開黎睇呵!...........車!你又話我而家驚到賴尿呀!我以為你有睇添!無就唔好 我啦!

先頭去左資優兒童睇人吵架.............搵唔到wor!


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


713#
發表於 05-4-8 14:18 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear Sweet Wensi:

陣係睇單細野已經攪成今啦!大單,大大獲呵!今晚吾洗訓羅.

無理由架,你今eight搵吾到??????

betty

:-( :-( :-(
NNN


伯爵府

積分: 17559


714#
發表於 05-4-8 14:30 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

bettylam
無理由架,你今eight搵吾到??????............係咪?Promote既方法


侯爵府

積分: 20849

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 醒目開學勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章


715#
發表於 05-4-8 14:50 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

"胎教"個版---------->D bk member 同個廣告佬火併呀!

攪到"faith 已經死左"個topic 都 delete 埋。

阿faith D post 好有內涵, 依家唔知係俾人 block 左 A/C,
個資優版俾個廣告佬自吹自擂玩晒。
千 山 我 獨 行......... 不 必 相 送..........


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


716#
發表於 05-4-8 16:09 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear Charitymami:

多謝報 料喎!勿攪到今大件事呀!我靜係合左一陣眼訓咋!

阿faith都好有禮今同人道歉架,等我過去8下先.?????嘩!今易容就比人block左,今我咪...

betty ?-(
Charitymami 寫道:
"胎教"個版---------->D bk member 同個廣告佬火併呀!

攪到"faith 已經死左"個topic 都 delete 埋。

阿faith D post 好有內涵, 依家唔知係俾人 block 左 A/C,
個資優版俾個廣告佬自吹自擂玩晒。
NNN


男爵府

積分: 7050


717#
發表於 05-4-8 17:05 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

栗子媽媽 寫道:
有你兩個,一定不會錯過BK任何盛況

exactly :mrgreen: :mrgreen:
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


718#
發表於 05-4-8 17:45 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear All:

幣啦!幣啦!大件事呀!懶完街番來,走晒呵!收工啦!
差我走o左去等二版呵!

比栗子媽咪閙閙添!無糖糖食啦!

betty :-( :-(
NNN


男爵府

積分: 7050


719#
發表於 05-4-8 17:55 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

bettylam 寫道:
Dear All:

幣啦!幣啦!大件事呀!懶完街番來,走晒呵!收工啦!
差我走o左去等二版呵!

比栗子媽咪閙閙添!無糖糖食啦!

betty :-( :-(

幾時得o黎丫 :-x
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


720#
發表於 05-4-8 18:07 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

今就係喎!有 啫喱媽 睇場,遲下請係食飯呵!

betty
NNN

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo