想生BB

跳至

首頁

尾頁
   6


伯爵府

積分: 15568

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


701#
發表於 09-11-13 22:44 |只看該作者
原帖由 bibifa1225 於 13-11-2009 22:39 發表


喂, 人地話佢無答錯Woo!!
好心啦, 乜野治療都無做...就扮有料係度答。 佢憑乜料先?

佢係無講錯!因為佢講既唔係親身做過!
只不過睇人講完,上網serch下…就當自身咁講返出黎…
講之嘛!至緊要有觀眾聽佢講!
聽佢講完就買D仔呀嘛


男爵府

積分: 9100


702#
發表於 09-11-13 22:47 |只看該作者
原帖由 bibifa1225 於 13-11-2009 22:41 發表


有無料唔係你話既....但我可以講...你最無資格係度解答囉。
好彩有版主睇住呢度, 如果亂up, 版主都唔比啦


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


703#
發表於 09-11-13 22:50 |只看該作者
原帖由 gkk 於 09-11-13 22:47 發表
好彩有版主睇住呢度, 如果亂up, 版主都唔比啦


哎呀~~哎呀~~gkk 你點洗版架!!
版主佢自已都話好少入黎"想生bb"呢一區架,
你要講...係你好彩無人舉報你啫。
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


704#
發表於 09-11-13 22:52 |只看該作者
原帖由 mochapig 於 09-11-13 22:44 發表

佢係無講錯!因為佢講既唔係親身做過!
只不過睇人講完,上網serch下…就當自身咁講返出黎…
講之嘛!至緊要有觀眾聽佢講!
聽佢講完就買D仔呀嘛 ...



咪就係囉, 如果係咁...個個jm都做到啦,
洗佢咁熱心係度解答咩。

2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


伯爵府

積分: 15568

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


705#
發表於 09-11-13 22:55 |只看該作者
原帖由 bibifa1225 於 13-11-2009 22:52 發表



咪就係囉, 如果係咁...個個jm都做到啦,
洗佢咁熱心係度解答咩。

個個姐妹係解答到!有電腦就得!
但賣D仔既sale屎就只有佢地!!


伯爵府

積分: 15568

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


706#
發表於 09-11-13 22:57 |只看該作者
原帖由 gkk 於 13-11-2009 22:47 發表
好彩有版主睇住呢度, 如果亂up, 版主都唔比啦

咁又係呀!唔係比人禁言就慘…
人,財2失 無得搵錢!


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


707#
發表於 09-11-13 22:57 |只看該作者
原帖由 mochapig 於 09-11-13 22:55 發表

個個姐妹係解答到!有電腦就得!
但賣D仔既sale屎就只有佢地!!


哈哈哈~~~我冧全香港識得上網(黎討論區)賣d仔既...係咪應該無乜邊幾個?
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


男爵府

積分: 9100


708#
發表於 09-11-13 22:57 |只看該作者
原帖由 bibifa1225 於 13-11-2009 22:50 發表


哎呀~~哎呀~~gkk 你點洗版架!!
版主佢自已都話好少入黎"想生bb"呢一區架,
你要講...係你好彩無人舉報你啫。
你好似救世主咁熱心, 見到要舉報


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


709#
發表於 09-11-13 23:00 |只看該作者
原帖由 mochapig 於 09-11-13 22:57 發表

咁又係呀!唔係比人禁言就慘…
人,財2失 無得搵錢!


係呀, 佢之前比人禁過言啦!!
佢再開新a/c 咋麻......唔係既話佢已經變咗做"長老級"啦。
老實講Woo!! 禁言事少Woo....失生意事大呀。 老細
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


伯爵府

積分: 15568

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


710#
發表於 09-11-13 23:02 |只看該作者
原帖由 bibifa1225 於 13-11-2009 22:57 發表


哈哈哈~~~我冧全香港識得上網(黎討論區)賣d仔既...係咪應該無乜邊幾個?

有幾多就唔知!
但一打果2個sale屎名…就一定見到咁囉


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


711#
發表於 09-11-13 23:02 |只看該作者
原帖由 gkk 於 09-11-13 22:57 發表
你好似救世主咁熱心, 見到要舉報


你唔好咁講呀...我唔係救世主; 亦都唔係教友呀! 你咁講...小心比人 呀。

不過; 舉唔舉報我唔理...我亦唔需要做, 我都唔想你無生意做。
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


712#
發表於 09-11-13 23:04 |只看該作者
原帖由 mochapig 於 09-11-13 23:02 發表

有幾多就唔知!
但一打果2個sale屎名…就一定見到咁囉


哈哈哈...毛豬, 你今日有牙呀?? 人地怕咗你唔答你Woo!!
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


伯爵府

積分: 15568

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


713#
發表於 09-11-13 23:05 |只看該作者
原帖由 bibifa1225 於 13-11-2009 23:00 發表


係呀, 佢之前比人禁過言啦!!
佢再開新a/c 咋麻......唔係既話佢已經變咗做"長老級"啦。
老實講Woo!! 禁言事少Woo....失生意事大呀。 老細

死心不息
趕狗入窮巷
咪惡過華秀隻狗


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


714#
發表於 09-11-13 23:09 |只看該作者
原帖由 mochapig 於 09-11-13 23:05 發表

死心不息
趕狗入窮巷
咪惡過華秀隻狗


咁我又唔係要趕狗入窮巷既....其實我地bk jm好簡單,
只要人地唔搞亂檔我地咪算囉。
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


伯爵府

積分: 15568

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


715#
發表於 09-11-13 23:10 |只看該作者
原帖由 bibifa1225 於 13-11-2009 23:04 發表


哈哈哈...毛豬, 你今日有牙呀?? 人地怕咗你唔答你Woo!!

我不嬲有果句講果句!
知唔知咩叫真金不怕雄爐火
知唔知咩叫人言可畏
知唔知咩叫行得正企得正
知唔知咩叫亂up當秘笈呀
我知,你知!姐妹知!sale屎唔知知唔知


伯爵府

積分: 15568

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


716#
發表於 09-11-13 23:13 |只看該作者
原帖由 bibifa1225 於 13-11-2009 23:09 發表


咁我又唔係要趕狗入窮巷既....其實我地bk jm好簡單,
只要人地唔搞亂檔我地咪算囉。

唔好唔識懶叻!亂講一餐!
要跟人口水尾就應該話:轉貼


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


717#
發表於 09-11-13 23:13 |只看該作者
原帖由 gkk 於 09-11-13 22:57 發表
你好似救世主咁熱心, 見到要舉報


其實你咁多呢方面既知識....點解唔去埋"產前產後"度解答啫。 你到時仲勁過救世主呀。
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


718#
發表於 09-11-13 23:16 |只看該作者
原帖由 mochapig 於 09-11-13 23:10 發表

我不嬲有果句講果句!
知唔知咩叫真金不怕雄爐火
知唔知咩叫人言可畏
知唔知咩叫行得正企得正
知唔知咩叫亂up當秘笈呀
我知,你知!姐妹知!sale屎唔知知唔知 ...


老實講Woo, 起碼有一個sale屎答少咗....
但有d人仲好似跟尾狗一樣...一個sale屎答完; 另一個又補答。
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


伯爵府

積分: 15568

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


719#
發表於 09-11-13 23:16 |只看該作者
原帖由 bibifa1225 於 13-11-2009 23:13 發表


其實你咁多呢方面既知識....點解唔去埋"產前產後"度解答啫。 你到時仲勁過救世主呀。

產前已經有b
產後已經生b
賣D仔既過去無肉食
無生意,無錢搵呀
唔通賣b衫咩!


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


720#
發表於 09-11-13 23:17 |只看該作者
原帖由 mochapig 於 09-11-13 23:13 發表

唔好唔識懶叻!亂講一餐!
要跟人口水尾就應該話:轉貼


有個sale屎識啦....但仲有一個唔化囉。 :;pppp:
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo