立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 15568
原帖由 bibifa1225 於 13-11-2009 22:39 發表 喂, 人地話佢無答錯Woo!! 好心啦, 乜野治療都無做...就扮有料係度答。 佢憑乜料先?
男爵府
積分: 9100
原帖由 bibifa1225 於 13-11-2009 22:41 發表 有無料唔係你話既....但我可以講...你最無資格係度解答囉。
子爵府
積分: 10720
原帖由 gkk 於 09-11-13 22:47 發表 好彩有版主睇住呢度, 如果亂up, 版主都唔比啦
原帖由 mochapig 於 09-11-13 22:44 發表 佢係無講錯!因為佢講既唔係親身做過! 只不過睇人講完,上網serch下…就當自身咁講返出黎… 講之嘛!至緊要有觀眾聽佢講! 聽佢講完就買D仔呀嘛 ...
原帖由 bibifa1225 於 13-11-2009 22:52 發表 咪就係囉, 如果係咁...個個jm都做到啦, 洗佢咁熱心係度解答咩。
原帖由 gkk 於 13-11-2009 22:47 發表 好彩有版主睇住呢度, 如果亂up, 版主都唔比啦
原帖由 mochapig 於 09-11-13 22:55 發表 個個姐妹係解答到!有電腦就得! 但賣D仔既sale屎就只有佢地!!
原帖由 bibifa1225 於 13-11-2009 22:50 發表 哎呀~~哎呀~~gkk 你點洗版架!! 版主佢自已都話好少入黎"想生bb"呢一區架, 你要講...係你好彩無人舉報你啫。
原帖由 mochapig 於 09-11-13 22:57 發表 咁又係呀!唔係比人禁言就慘… 人,財2失 無得搵錢!
原帖由 bibifa1225 於 13-11-2009 22:57 發表 哈哈哈~~~我冧全香港識得上網(黎討論區)賣d仔既...係咪應該無乜邊幾個?
原帖由 gkk 於 09-11-13 22:57 發表 你好似救世主咁熱心, 見到要舉報
原帖由 mochapig 於 09-11-13 23:02 發表 有幾多就唔知! 但一打果2個sale屎名…就一定見到咁囉
原帖由 bibifa1225 於 13-11-2009 23:00 發表 係呀, 佢之前比人禁過言啦!! 佢再開新a/c 咋麻......唔係既話佢已經變咗做"長老級"啦。 老實講Woo!! 禁言事少Woo....失生意事大呀。 老細
原帖由 mochapig 於 09-11-13 23:05 發表 死心不息 趕狗入窮巷 咪惡過華秀隻狗
原帖由 bibifa1225 於 13-11-2009 23:04 發表 哈哈哈...毛豬, 你今日有牙呀?? 人地怕咗你唔答你Woo!!
原帖由 bibifa1225 於 13-11-2009 23:09 發表 咁我又唔係要趕狗入窮巷既....其實我地bk jm好簡單, 只要人地唔搞亂檔我地咪算囉。
原帖由 mochapig 於 09-11-13 23:10 發表 我不嬲有果句講果句! 知唔知咩叫真金不怕雄爐火 知唔知咩叫人言可畏 知唔知咩叫行得正企得正 知唔知咩叫亂up當秘笈呀 我知,你知!姐妹知!sale屎唔知知唔知 ...
原帖由 bibifa1225 於 13-11-2009 23:13 發表 其實你咁多呢方面既知識....點解唔去埋"產前產後"度解答啫。 你到時仲勁過救世主呀。
原帖由 mochapig 於 09-11-13 23:13 發表 唔好唔識懶叻!亂講一餐! 要跟人口水尾就應該話:轉貼
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy