立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
公爵府
積分: 27056
原帖由 EvaLam^^ 於 10-9-26 02:08 發表 hi 各位雀友, 我都有興趣呀~平日朝早-5點都可以打,可以去沙田or馬鞍山
男爵府
積分: 7809
子爵府
積分: 13533
原帖由 ABBC 於 10-9-26 16:21 發表 Haha..咁不如出發去沙田喇
大宅
積分: 4843
原帖由 silvan_2003 於 10-9-26 23:16 發表 如果沙田我就好~~ 咁星期三成唔成??不過我有個FD都好似得
積分: 2814
原帖由 EvaLam^^ 於 10-9-27 01:51 發表 最重要既唔記得講添,我唔識打大陸牌,唔鐘意打跑馬仔,最好係3番起糊,8番10番都冇所謂.
原帖由 tabo0890 於 10-9-26 23:21 發表 我地係咁話沙田好..嚇親Evalam都未定~ 星期三你個fd得就應該ok啦....再唔得就試下搵"你好嗎":lol
原帖由 EvaLam^^ 於 10-9-27 01:45 發表 haha~我怕係我嚇親你地呀, 因為我係住西貢0架,不過就好近馬鞍山,我每日都要去沙田接仔放學,所以咪沙田馬鞍山都得囉 不過暫時來緊兩個星期三都唔得呀. ...
原帖由 ABBC 於 10-9-27 02:02 發表 依家等緊你好嗎覆我地打到3點半ok唔ok~如果佢ok就成事了~~kakakaka
原帖由 f18686 於 10-9-27 09:46 發表 聽日見
原帖由 f18686 於 10-9-27 13:51 發表 唉!!我未有時間去交收呀!!!不如你讓副比我啦
原帖由 tabo0890 於 10-9-27 12:30 發表 嘩~~西貢~!!! XDDDDD 真係比你嚇番轉頭~~ 沙田我地無落腳點呀...陰公.... 你打8番10番..係打幾大先.... 64....128..定 256 :lol
原帖由 tabo0890 於 10-9-27 13:52 發表 吼~~~咁多日都唔去.... 我邊有呀... 你叫小FD讓副比你啦...佢話有五副
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy