夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   3


大宅

積分: 3879


701#
發表於 10-11-9 17:21 |只看該作者
我都想睇下個29 樣


大宅

積分: 4745


702#
發表於 10-11-10 00:06 |只看該作者
我都想睇下個29


男爵府

積分: 7758


703#
發表於 10-11-10 01:29 |只看該作者


洋房

積分: 56


704#
發表於 10-11-10 01:56 |只看該作者
原帖由 meet7alice 於 10-11-2 21:01 發表
不知道樓主最近情況怎麼樣了~
你跟BB可好~別想太多~太累了~~
天氣涼了注意身體!!!!!



很久没上来了,老实说,不是太好。但都多谢各位关心我的mammy!!!
其实当初我share 个29的照片,我是怀疑个29有看呢个
Forum, 我觉得我想乜我老公和29都知,所以我想用一个方法test 下。
结果,我没估计错误,我老公不用一星期就问我为何要share她的照片,我话她放得幅相在你银包,就预了我见到,她那么想公开,就成全她吧!
但我们没有因此而嘈交,他没再提。
我不想再说太多,因我不想他们知我点谂


大宅

積分: 3355


705#
發表於 10-11-10 03:30 |只看該作者
原帖由 C9010275 於 10-11-10 01:56 發表



很久没上来了,老实说,不是太好。但都多谢各位关心我的mammy!!!
其实当初我share 个29的照片,我是怀疑个29有看呢个
Forum, 我觉得我想乜我老公和29都知,所以我想用一个方法test 下。
结果,我没估计错误,我老公不用一星期 ...


一口氣追左3個鐘,好同情你,但你都唔好咁唔開心,養好個胎,生個肥肥白白,名正言順的長子,唔好為個29而動氣~
29,我地知你睇到架,你果個始終都係29女,永遠都坐唔正架~:;pppp:


男爵府

積分: 5995

好媽媽勳章


706#
發表於 10-11-10 09:01 |只看該作者
原帖由 C9010275 於 10-11-10 01:56 發表



很久没上来了,老实说,不是太好。但都多谢各位关心我的mammy!!!
其实当初我share 个29的照片,我是怀疑个29有看呢个
Forum, 我觉得我想乜我老公和29都知,所以我想用一个方法test 下。
结果,我没估计错误,我老公不用一星期 ...


竟然29都係呢度既mami...
乜佢唔知佢去錯forum架咩?
呢度全部都係大婆黎架!!

算啦,你唔好再俾29影響到你同老公既關係喇
仲有,最緊要係錫自己同bb >3<
支持你!!


大宅

積分: 3197

好媽媽勳章


707#
發表於 10-11-10 09:09 |只看該作者
原帖由 C9010275 於 10-11-10 01:56 發表



很久没上来了,老实说,不是太好。但都多谢各位关心我的mammy!!!
其实当初我share 个29的照片,我是怀疑个29有看呢个
Forum, 我觉得我想乜我老公和29都知,所以我想用一个方法test 下。
结果,我没估计错误,我老公不用一星期就问我为何要share她的照片,我话她放得幅相在你银包,就预了我见到,她那么想公开,就成全她吧!
但我们没有因此而嘈交,他没再提。
我不想再说太多,因我不想他们知我点谂 ..



這個你應該一早要咁做, 你透露得愈多你老公同29知得愈多,佢地就會瞞騙你更多, 好好保護自己,你要堅強, 我一直為你祝禱


大宅

積分: 3197

好媽媽勳章


708#
發表於 10-11-10 09:10 |只看該作者
原帖由 C9010275 於 10-11-10 01:56 發表



很久没上来了,老实说,不是太好。但都多谢各位关心我的mammy!!!
其实当初我share 个29的照片,我是怀疑个29有看呢个
Forum, 我觉得我想乜我老公和29都知,所以我想用一个方法test 下。
结果,我没估计错误,我老公不用一星期 ...




這個你應該一早要咁做, 你透露得愈多你老公同29知得愈多,佢地就會瞞騙你更多, 好好保護自己,你要堅強, 我一直為你祝禱


大宅

積分: 1038


709#
發表於 10-11-10 10:19 |只看該作者
原來因為咁.. 所以好耐都唔見你上黎. 你有其他好朋友或者家人傾訴嗎? 如果有, 就多d搵佢地傾訴, 始終有人分擔同關心對你會好d. 天氣轉冷, 好好保重身體


男爵府

積分: 5839


710#
發表於 10-11-10 15:15 |只看該作者
樓主, 我真係沉住氣睇晒所有post先覆你, 我唔會花時間去重覆其他mama講過既野, 但係我好關心你咁耐以黎有冇落實去做番的野? 我都唔忍心叫你揾人去攪29個肚, 雖然佢只係29既一件工具,但點都係一個生命黎,不過你有冇揾私家偵探查佢兩個呢? 唔好再逃避, 妳一定要有2手準備,到最後如果你決定要離開既話, 妳應得既唔係一千萬, 應該係佢身家既一半, 呢個江山你有份打, 唔可以拱手讓比人, 而私家偵探查到既野, 就係你攞到你應得既野既工具,你財政無問題, 一定要揾定呢的資料, 一千萬唔係一個小數目, 但你絶對唔止值呢個數....就算個29同你老公睇緊呢個post都係咁話, 唔想比你查到料既, 由依家開始唔好再聯絡囉:tongue:

老實講, 呢一刻你老公係唔會清醒,同埋佢會覺得你已經得到所有人既同情同支持, 仲有名有份,係一個勝利者; 但相反29無人無物, 孤苦零仃, 在大男人心態影响下, 佢一定偏向幫29多的, 所以29唔需要樣靚身材好, 佢只要擺出一副楚楚可憐, 故作大方, 處處為你老公甚至係你著想既樣, 佢已經好輕易打動你老公, 佢係初哥而29係老手, 要捉實佢個心, 可謂易如反掌, 你呢方面真係唔會夠佢鬥....

從你回覆既post, 我睇到你對呢個老公仲有所留戀, 所以佢對你好少少, 你就會好開心, 佢一唔番黎瞓,你會好癲.....但你真係要清醒一的, 唔可以再比佢牽住個鼻走, 咁對你同個bb 都唔好, 你就黎做人mama, 要多的為自己同小b著想...愛情只係人生裏面一小部份, 你同老公未必係一生一世, 同肚入面個bb先係,你未生bb 出黎唔覺, 但到佢出左世你就知架啦...

好明顯樓主你老公係想享齊人, 但樓主你撫心自問,你可唔可以接受同29平起平坐? 唔好再相信你老公話會唔比佢黎香港, 無錢過佢手或者係河水不犯井水, 呢個29來勢凶凶, 絶對唔會咁委屈佢自己架, 你同你老公睇黎都無太大機心, 好容易會比人"食住上"....樓主, 無論你仲想唔想同呢個人一齊, 但佢既錢點都唔可以落係呢個29既手, 你係事業女性, 你應該知道點做...我唔係叫你要攞晒佢的錢, 但如果你大權在握, 起碼29無機可乘...為左你肚入面既小b 同自己, 請你加油...呢到所有大婆都會支持同祝福你....good luck~


禁止訪問

積分: 227


711#
發表於 10-11-10 21:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3991


712#
發表於 10-11-10 21:05 |只看該作者
真的嗎? 隻賤人也有看這個討論區?

那你聽著, 有句說話:

因果循環; 惡有惡報, 若然未報, 時辰未到。今日你搶人家東西, 傷害別人, 一定會有報應。樓主老公, 你都不會有好結果

我們就等住睇, 睇你地兩個賤人開心得幾耐


複式洋房

積分: 244


713#
發表於 10-11-10 22:49 |只看該作者
原帖由 感受 於 10-11-10 21:05 發表
真的嗎? 隻賤人也有看這個討論區?

那你聽著, 有句說話:

因果循環; 惡有惡報, 若然未報, 時辰未到。今日你搶人家東西, 傷害別人, 一定會有報應。樓主老公, 你都不會有好結果

我們就等住睇, 睇你地兩個賤人開心得幾 ...


十萬個支持!!!
我係你一定唔會離婚, 我會同隻死29鬥到底,
咁辛苦得來的嘢, 唔好咁易送俾人
就算已經唔愛個死佬都要玩殘佢地
自己條氣先順.
加油


大宅

積分: 1607

BK Milk勳章


714#
發表於 10-11-12 17:34 |只看該作者
樓主, 你要好好咁撐住呀~~

宜家咩都唔好响度講, 自己一個人心知就得

個29一定會有報應架~ 若然未報只係時辰未到, 個天一定會一百倍報應番佢身上


男爵府

積分: 7758


715#
發表於 10-11-13 05:48 |只看該作者
支持你!


男爵府

積分: 5995

好媽媽勳章


716#
發表於 10-11-13 14:39 |只看該作者
原帖由 感受 於 10-11-10 21:05 發表
真的嗎? 隻賤人也有看這個討論區?

那你聽著, 有句說話:

因果循環; 惡有惡報, 若然未報, 時辰未到。今日你搶人家東西, 傷害別人, 一定會有報應。樓主老公, 你都不會有好結果

我們就等住睇, 睇你地兩個賤人開心得幾 ...



大宅

積分: 3991


717#
發表於 10-11-14 19:34 |只看該作者
各位大婆, 認住隻29個衰樣, 分分鐘鐘第時係街都會撞到, 佢隔離個男人就係樓主老公, 你地咁唔要臉, 我地就要你地永遠抬唔起頭做到


大宅

積分: 3197

好媽媽勳章


718#
發表於 10-11-14 20:10 |只看該作者
樓主!不如你公開埋你老公個狗樣出來~~


佢地咁相愛, 咪等全世界人都認住依對狗男女衰樣!一齊祝福佢地快d有報應la!!!!!!


別墅

積分: 612


719#
發表於 10-11-14 21:58 |只看該作者

回覆 704# C9010275 的文章

其實你同你老公既感情已經由愛情轉為親情, 而同個29 既感情就係愛情, 佢兩份情都唔想放棄, 個29唔會放過你老公, 何況你老公又YOUNG + RICH, 希望你老公會回心轉意, 快D返去你身邊.

可否PM 你29幅相比我睇吓?


公爵府

積分: 26003

醒目開學勳章


720#
發表於 10-11-15 00:39 |只看該作者

回覆 710# 碟碟 的文章

"要多的為自己同小b著想...愛情只係人生裏面一小部份, 你同老公未必係一生一世, 同肚入面個bb 先係,你未生bb 出黎唔覺, 但到佢出左世你就知架啦..."

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo