影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 73497


701#
發表於 11-6-25 08:58 |只看該作者
stkyo 發表於 11-6-24 23:16
咁佢都收身收得幾快!
佢講過係拍完"非常公民"之後係冇肥過,但就因為拍"非公"佢好辛苦囉,你都知佢有抑鬱,彩依家冇事~~~~


水晶宮

積分: 73497


702#
發表於 11-6-25 09:00 |只看該作者
stkyo 發表於 11-6-24 23:17
我覺得佢而家面色真係唔多好。。。唔知係咪真係瘦得濟。
係瘦得濟呀,好多FANS都叫佢要肥啲,佢自己都知要肥啲先好,希望佢做完舞台劇之後可以真係休息,咁就可以肥番少少啦~~~


水晶宮

積分: 73497


703#
發表於 11-6-25 09:01 |只看該作者
stkyo 發表於 11-6-24 23:18
講番就諗起D唔好既野添。。。
所以咪叫你要學子華所講果幾句囉,唔好再諗以前啦,放眼將來~~~


水晶宮

積分: 73497


704#
發表於 11-6-25 09:02 |只看該作者
jk923 發表於 11-6-24 23:18
阿ling話聽日去搵丫嗎,你唔好咁心急先得格。
子華嘢佢成日都咁心急架啦~~~


水晶宮

積分: 73497


705#
發表於 11-6-25 09:03 |只看該作者
stkyo 發表於 11-6-24 23:19
你經常好認真咁搵MV比我地
咁我可以學到子華囉YEAH!!!


水晶宮

積分: 73497


706#
發表於 11-6-25 09:05 |只看該作者
stkyo 發表於 11-6-24 23:20
我頭先瞓晏覺仲攪笑,夢到我去左一間學校返學,但係呢間學校係教功夫,唔係少林寺個D,係睇金庸個D ...
咁你學左啲乜呀,比我就學彈指神通,淩波微步啦~~~
我只係記得佢抽我水~~~


水晶宮

積分: 73497


707#
發表於 11-6-25 09:07 |只看該作者
jk923 發表於 11-6-24 23:20
我對上果次好有沖動剪短晒架!好彩無,如果唔係我都唔知邊度有咁多時間去修,都係長方便+慳錢 ...
我剪短係因為之前長得太耐,所以一 結左婚就剪左佢,剪完又唔再留啦,但長真係可以慳錢好多~~~


水晶宮

積分: 73497


708#
發表於 11-6-25 09:09 |只看該作者
stkyo 發表於 11-6-24 23:21
唔怪之得咁晏都唔見人
行完旺角行尖沙咀,尋晚都係食PIZZA咋~~~


水晶宮

積分: 73497


709#
發表於 11-6-25 09:10 |只看該作者
stkyo 發表於 11-6-24 23:22
我未睇過呀
比時間我,我搵比你,等我~~~


水晶宮

積分: 73497


710#
發表於 11-6-25 09:11 |只看該作者
stkyo 發表於 11-6-24 23:23
如果我講比我個FD知,我諗佢都唔會講比佢老婆知既,不過多一事不如少一事 ...
有時唔係佢特隥講,而係唔覺咡咁講左少少,咁佢老婆就一定會追問架啦,但唔講真係好好多囉~~~


水晶宮

積分: 73497


711#
發表於 11-6-25 09:12 |只看該作者
stkyo 發表於 11-6-24 23:23
呢個牌子只係岩D後生女用架!
咁啫係冇我份,咁我可以用乜牌子呀~~~


水晶宮

積分: 73497


712#
發表於 11-6-25 09:13 |只看該作者
stkyo 發表於 11-6-24 23:25
比D壓力佢,做會長"係咁架啦!"
唔洗比,我都感受到壓力啦~~~


水晶宮

積分: 73497


713#
發表於 11-6-25 09:15 |只看該作者
stkyo 發表於 11-6-24 23:25
剪短左好難留番長架
要好有恆心先得囉,我唔係因為啲姨甥女結婚都唔留番長呀~~~


水晶宮

積分: 73497


714#
發表於 11-6-25 09:16 |只看該作者
stkyo 發表於 11-6-25 08:56
林妹妹
天下就係好多林妹妹~~~


水晶宮

積分: 73497


715#
發表於 11-6-25 09:18 |只看該作者
stkyo 發表於 11-6-25 08:56
子華有出過月曆咩?
有架,响出大鑊隻碟既時候一齊出既,仲有好多佢啲相添喎


水晶宮

積分: 73497


716#
發表於 11-6-25 09:18 |只看該作者
stkyo 發表於 11-6-25 08:56
柏芝應該無問題
咁又係喎,但佢老公就一定唔得囉~~~


水晶宮

積分: 73497


717#
發表於 11-6-25 09:21 |只看該作者
stkyo 發表於 11-6-25 08:57
佢梗係知道無左子華唔得,咪所以唔想子華再紅落去,咪唔幫佢係大陸個度搵幫手,正賤人! ...
但好多時嘢係睇自己本身既,而且天係有眼既,佢依家咁大陸開show咪一齊要其他人先得,但子華都係自己就攪點,而且依家子華响內地都唔知幾紅,係喎你知唔知子華係內地一個電視台代言人呀


水晶宮

積分: 73497


718#
發表於 11-6-25 09:28 |只看該作者
YO YO 搵到比你睇啦,慢慢睇~~~


象牙宮

積分: 206249

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


719#
發表於 11-6-25 09:31 |只看該作者
laamling 發表於 11-6-25 09:00
係瘦得濟呀,好多FANS都叫佢要肥啲,佢自己都知要肥啲先好,希望佢做完舞台劇之後可以真係休息,咁就可以肥 ...
咁子華咪要離開我地一段日子囉。。。。


象牙宮

積分: 206249

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


720#
發表於 11-6-25 09:32 |只看該作者
laamling 發表於 11-6-25 09:09
行完旺角行尖沙咀,尋晚都係食PIZZA咋~~~
咁好腳骨力

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo