立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 73497
stkyo 發表於 11-6-24 23:16 咁佢都收身收得幾快!
stkyo 發表於 11-6-24 23:17 我覺得佢而家面色真係唔多好。。。唔知係咪真係瘦得濟。
stkyo 發表於 11-6-24 23:18 講番就諗起D唔好既野添。。。
jk923 發表於 11-6-24 23:18 阿ling話聽日去搵丫嗎,你唔好咁心急先得格。
stkyo 發表於 11-6-24 23:19 你經常好認真咁搵MV比我地
stkyo 發表於 11-6-24 23:20 我頭先瞓晏覺仲攪笑,夢到我去左一間學校返學,但係呢間學校係教功夫,唔係少林寺個D,係睇金庸個D ...
jk923 發表於 11-6-24 23:20 我對上果次好有沖動剪短晒架!好彩無,如果唔係我都唔知邊度有咁多時間去修,都係長方便+慳錢 ...
stkyo 發表於 11-6-24 23:21 唔怪之得咁晏都唔見人
stkyo 發表於 11-6-24 23:22 我未睇過呀
stkyo 發表於 11-6-24 23:23 如果我講比我個FD知,我諗佢都唔會講比佢老婆知既,不過多一事不如少一事 ...
stkyo 發表於 11-6-24 23:23 呢個牌子只係岩D後生女用架!
stkyo 發表於 11-6-24 23:25 比D壓力佢,做會長"係咁架啦!"
stkyo 發表於 11-6-24 23:25 剪短左好難留番長架
stkyo 發表於 11-6-25 08:56 林妹妹
stkyo 發表於 11-6-25 08:56 子華有出過月曆咩?
stkyo 發表於 11-6-25 08:56 柏芝應該無問題
stkyo 發表於 11-6-25 08:57 佢梗係知道無左子華唔得,咪所以唔想子華再紅落去,咪唔幫佢係大陸個度搵幫手,正賤人! ...
象牙宮
積分: 206249
laamling 發表於 11-6-25 09:00 係瘦得濟呀,好多FANS都叫佢要肥啲,佢自己都知要肥啲先好,希望佢做完舞台劇之後可以真係休息,咁就可以肥 ...
laamling 發表於 11-6-25 09:09 行完旺角行尖沙咀,尋晚都係食PIZZA咋~~~
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy