想生BB

跳至

首頁

尾頁
   4


大宅

積分: 3315


701#
發表於 11-8-3 07:28 |只看該作者
qqj 發表於 11-8-2 23:42
多謝你哋解答,我d12中醫就話把到我排卵,d15再把就話已經排完,如果網上排卵表就話d14, 所以我都有d迷茫, ...
唔好咁緊張, 得唔得都已成定局, 保持心情輕鬆反而有幫助著床架~~~


男爵府

積分: 6375


702#
發表於 11-8-3 09:08 |只看該作者
今日體溫36.5…. 睇嚟呢個係我嘅高溫期….


大宅

積分: 3575


703#
發表於 11-8-3 10:03 |只看該作者

引用:今日體溫36.5….+睇嚟呢個係我嘅高溫期….

原帖由 siuangel1 於 11-08-03 發表
今日體溫36.5…. 睇嚟呢個係我嘅高溫期….
我今朝都係36.5呀,我覺得早一個鐘同遲一個鐘度係差成0. 幾度ka,我今個月check唔倒有明顯低溫日呀?又無check紅d,都唔知係咪已經排左?




男爵府

積分: 5664

畀面勳章 BK Milk勳章


704#
發表於 11-8-3 10:05 |只看該作者
本帖最後由 manionb 於 11-8-3 10:06 編輯
Cruby 發表於 11-8-2 14:00
有其他JM講過有D人BINGO會似感冒架, 唔好亂食藥呀, 睇E生都要同佢講你可能懷孕呀~~~
...

多謝Cruby提點^^ 我又無經驗會額外小心, 今朝一樣37.3, 鬼咁眼訓~~


複式洋房

積分: 447


705#
發表於 11-8-3 10:15 |只看該作者

引用:Quote:manionb+發表於+11-8-2+12:23+我估可

原帖由 Cruby 於 11-08-02 發表
有其他JM講過有D人BINGO會似感冒架, 唔好亂食藥呀, 睇E生都要同佢講你可能懷孕呀~~~
...
我又咳又勁打"黑"次"又勁流鼻水 ,頂唔順去咗睇醫生啦!




男爵府

積分: 6375


706#
發表於 11-8-3 10:25 |只看該作者
izumiwai 發表於 11-8-3 10:03
我今朝都係36.5呀,我覺得早一個鐘同遲一個鐘度係差成0. 幾度ka,我今個月check唔倒有明顯低溫日呀?又無chec ...

如果有排, 應該體溫有大差別


我呢個cycle來來去去都係36.1-36.3, 但呢3, 4日就keep36.5….


大宅

積分: 3315


707#
發表於 11-8-3 12:06 |只看該作者
我今日排卵後d-4, 除左nipple有痛同後腰硬左之外, 都無晒上個月d 超級周身痛同唔舒服既情況, 真係唔知點解會有咁大既分別...


男爵府

積分: 6375


708#
發表於 11-8-3 12:20 |只看該作者

引用:我今日排卵後d-4,+除左nipple有痛同後腰硬

原帖由 Cruby 於 11-08-03 發表
我今日排卵後d-4, 除左nipple有痛同後腰硬左之外, 都無晒上個月d 超級周身痛同唔舒服既情況, 真係唔知點解 ...
我反而冇呀,只係有少少扯住感覺,但盡量唔理




男爵府

積分: 9185

畀面勳章 陪月勳章


709#
發表於 11-8-3 12:53 |只看該作者

回覆:qqj 的帖子

網上果d只可以作參考,身體狀況就一定最準,我都係day12排卵既,祝大家好運




大宅

積分: 4614


710#
發表於 11-8-3 13:47 |只看該作者
今日體溫36.57, 升升升, 應該排了, 昨下午肚痛, 紅d今早 10%, 今晚要dodo嗎, 還是收工


男爵府

積分: 9634


711#
發表於 11-8-3 13:55 |只看該作者
izumiwai 發表於 11-8-2 18:35
唔好咁講,你會一次bingo ka,
我今個月只check体溫,紅d仲只係今日先開始check第一次咋,完全無戒口,又飲凍 ...

我都冇check紅d啦,醫生叫我邊日就邊日啦~

你唔好理呢幾日都努力d開工啦


男爵府

積分: 7674


712#
發表於 11-8-3 14:12 |只看該作者
manionb 發表於 11-8-3 10:05
多謝Cruby提點^^ 我又無經驗會額外小心, 今朝一樣37.3, 鬼咁眼訓~~

好高溫哦


大宅

積分: 3575


713#
發表於 11-8-3 14:15 |只看該作者

引用:Quote:izumiwai+發表於+11-8-2+18:35+唔好

原帖由 lovekenken 於 11-08-03 發表
我都冇check紅d啦,醫生叫我邊日就邊日啦~

你唔好理呢幾日都努力d開工啦
我尋晚同大前晚都有dodo,但今朝check倒好似升溫,所以可能已經排左, 我今個月唔check紅d了,c6想do就do咋,咩都唔諗!仲咩都食




男爵府

積分: 9634


714#
發表於 11-8-3 14:17 |只看該作者
izumiwai 發表於 11-8-3 14:15
我尋晚同大前晚都有dodo,但今朝check倒好似升溫,所以可能已經排左, 我今個月唔check紅d了,c6想do就do咋,咩 ...

今朝升溫應該尋日排左啦,有開到工就ok,而家耐心等,唔好唸咁多了~

最衰我要留返d錢睇醫生,唔係都好想去旅行散下心


男爵府

積分: 6375


715#
發表於 11-8-3 20:06 |只看該作者

回覆:等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(舊帖乃"有冇JM六月中day 1等bingo?")

咁日心情喺谷底......




子爵府

積分: 10404


716#
發表於 11-8-3 21:08 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-3 20:06
咁日心情喺谷底......

咩樹呀?
神呀,請允許bb黎到我身旁!


男爵府

積分: 6375


717#
發表於 11-8-3 22:34 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-8-3 21:08
咩樹呀?
公事.... 揣摩唔到老細稔乜.... 所以......


子爵府

積分: 10065

BK Milk勳章


718#
發表於 11-8-3 23:54 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-3 22:34
公事.... 揣摩唔到老細稔乜.... 所以......
咁橙!我都俾老板娘攪到我就黎癲喇,d野做極都做唔完!


大宅

積分: 3315


719#
發表於 11-8-3 23:57 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-3 22:34
公事.... 揣摩唔到老細稔乜.... 所以......
你唔係老細你好難揣摩架, 點解唔婉轉少少問清楚d? 不過打工係咁架喇, 唔好為公事激親自己!

加油呀~~~~


大宅

積分: 3575


720#
發表於 11-8-4 07:56 |只看該作者

引用:Quote:izumiwai+發表於+11-8-3+14:15+我尋

原帖由 lovekenken 於 11-08-03 發表
今朝升溫應該尋日排左啦,有開到工就ok,而家耐心等,唔好唸咁多了~

最衰我要留返d錢睇醫生,唔係都好想去旅 ...
我都係,好想旅行,但得自己一個人,都唔知去邊




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo