興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   1


翡翠宮

積分: 84197

+3金熱血 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


701#
發表於 11-8-16 20:44 |只看該作者

引用:最慘禾也有焦慮症,禾比佢搞到毛晒心情

本帖最後由 ricohui 於 11-8-18 11:10 編輯
原帖由 csk家長jj 於 11-08-16 發表
最慘禾也有焦慮症,禾比佢搞到毛晒心情

唔水氣餒茅心機咪搵野push up番佢囉盡過力就可以喇,升中系好開心架新生活,你唔好俾自己同仔仔太大壓力喇



重新起步,為未來努力


珍珠宮

積分: 45698


702#
發表於 11-8-16 20:56 |只看該作者
csk家長jj 發表於 11-8-16 18:18
但佢有Phobia(驚恐症),並非3言兩語可改變思想,要靠佢自己克服

都話試吓 吹綿 企囉
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


翡翠宮

積分: 84197

+3金熱血 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


703#
發表於 11-8-16 21:02 |只看該作者

回覆:Fun..............ky Dance (Part 3)

本帖最後由 ricohui 於 11-8-18 11:10 編輯





重新起步,為未來努力


珍珠宮

積分: 45698


704#
發表於 11-8-16 21:49 |只看該作者
csk家長jj 發表於 11-8-16 19:41
最慘禾也有焦慮症,禾比佢搞到毛晒心情

mouth:養兒一百歲 ar lady



         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


翡翠宮

積分: 84197

+3金熱血 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


705#
發表於 11-8-16 22:31 |只看該作者

回覆:Bing.Jing 的帖子

真系憂到最後一秒鐘架



重新起步,為未來努力


男爵府

積分: 8923

醒目開學勳章


706#
發表於 11-8-16 23:00 |只看該作者
Bing.Jing 發表於 11-8-16 13:55
佢未正式入讀已經咁囂張,叫現職既老師要睇實d, 必要時

不過其他同學就真係好慘

WOO`O~見到你出既ICON...嬲氣全消...個ICON已代我發心頭之恨啦~~希呵希!!

敢夢。想飛。談何容易?
終於我選擇豁然一試。
有得有失,又可否一直堅持?
<教養孩童,使他走當行的道
  就是到老他也不偏離>


男爵府

積分: 8923

醒目開學勳章


707#
發表於 11-8-16 23:02 |只看該作者
csk家長jj 發表於 11-8-16 16:40
sonypig~~凡事盡力而為已ok了,有d小朋友要受過教訓才識乖

對,重要係。其實相當年大家既朋友可能有D都係甘,出黎做野又另一回事..
希望...會係甘啦
敢夢。想飛。談何容易?
終於我選擇豁然一試。
有得有失,又可否一直堅持?
<教養孩童,使他走當行的道
  就是到老他也不偏離>


子爵府

積分: 14241


708#
發表於 11-8-17 09:11 |只看該作者

回覆:Fun..............ky Dance (Part 3)

Good morning!



唔知亞女幾時先會叮一聲


男爵府

積分: 9041


709#
發表於 11-8-17 09:57 |只看該作者
早晨


珍珠宮

積分: 45698


710#
發表於 11-8-17 10:00 |只看該作者
早呀 ))))))))))))))))))))))))))))))))
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


子爵府

積分: 14241


711#
發表於 11-8-17 10:02 |只看該作者
仲有兩星期到就開學啦各位公主王子
唔知亞女幾時先會叮一聲


珍珠宮

積分: 45698


712#
發表於 11-8-17 10:06 |只看該作者
本帖最後由 Bing.Jing 於 11-8-17 10:07 編輯

禾這幾天咪要呢度去果度去同亞囡做埋份 暑期功課

噚晚攰到 一點就 zzzzzzzzzzz咗,唔計去女痕,真係成年未試咁早去恨



         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


子爵府

積分: 14241


713#
發表於 11-8-17 10:42 |只看該作者
Bing.Jing 發表於 11-8-17 10:06
禾這幾天咪要呢度去果度去同亞囡做埋份 暑期功課

噚晚攰到 一點就 zzzzzzzzzzz咗,唔計去女痕,真係成年 ...

點解要周圍去呀.. 要攞資料呀?????
唔知亞女幾時先會叮一聲


珍珠宮

積分: 45698


714#
發表於 11-8-17 10:46 |只看該作者
heihei媽 發表於 11-8-17 10:42
點解要周圍去呀.. 要攞資料呀?????

mouth:mouth: 呢間學校長假期最鍾意做 projects


危急關頭,其實禾都幾羡慕 d 只須 做三合一暑期作業同讀書布較 既同學仔
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


子爵府

積分: 14241


715#
發表於 11-8-17 11:17 |只看該作者
一陣仲要打去問可唔可以thurs 先上去extend 啲堂........

大家姐, 你知道你個期未呀???????
唔知亞女幾時先會叮一聲


男爵府

積分: 9041


716#
發表於 11-8-17 11:51 |只看該作者
本帖最後由 csk家長jj 於 11-8-17 11:52 編輯

知道喇
因暴肥改唔到星期4,所以改咗食川菜
我19/8到期,我呢2日唔跳舞刀要上去交延期


子爵府

積分: 14241


717#
發表於 11-8-17 12:37 |只看該作者
ICIC, 我打左去佢話可以遲一兩日上去都OK 架.
唔知亞女幾時先會叮一聲


珍珠宮

積分: 45698


718#
發表於 11-8-17 12:40 |只看該作者
csk家長jj 發表於 11-8-17 11:51
我19/8到期,我呢2日唔跳舞刀要上去交延期
要專登走上去咩?禾次次都械下次上堂至交咋噃
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


男爵府

積分: 8923

醒目開學勳章


719#
發表於 11-8-17 22:19 |只看該作者
heihei媽 發表於 11-8-17 10:02
仲有兩星期到就開學啦各位公主王子

終於就快完左個暑假..
突然禾都巧期待開學..
禾要抖一抖先..XD

敢夢。想飛。談何容易?
終於我選擇豁然一試。
有得有失,又可否一直堅持?
<教養孩童,使他走當行的道
  就是到老他也不偏離>


珍珠宮

積分: 45698


720#
發表於 11-8-18 00:12 |只看該作者
SoNyPig 發表於 11-8-17 22:19
終於就快完左個暑假..
突然禾都巧期待開學..
禾要抖一抖先..XD

mouth: 今個暑假真係過得特別快
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo