立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 21177
sasa888 發表於 11-8-6 00:05 Top urgent Today I go home la Baby become madly
恭喜曬,你bb好可愛呀!一d都唔似初生bb,睇落去好大個。
small531 發表於 11-8-6 00:37 今日冇去丫...哈哈...聽日先去...約左幾個mama 去...我唸點都唔會好似美食展咁誇張...對我來講bb 展真的很 ...
d人話晚上去bb展,無人唔使排隊!
伯爵府
積分: 17022
Vana 發表於 11-8-5 22:40 我62個best fd...... 識左幾十年.....同我地都好close 係全港有名既腦科醫生, (仲有2個62老友都係出名醫 ...
悅同 發表於 11-8-6 08:07 行到6點,你地唔餓呀?下午太多人,連買野都多人,早上唔使點排隊,但一下子人潮就擁上。 媽媽會個 ...
水晶宮
積分: 67426
原帖由 sasa888 於 11-08-06 發表 Top urgent Today I go home la Baby become madly
gangting 發表於 11-8-6 10:16 之前6月搞完宜家8月又搞?? 原类成日都有架?? 真係吹脹
6月果個係d什麼家庭健康展。但好適合媽媽去!
大宅
積分: 4447
原帖由 黃二少奶 於 11-08-06 發表 我個陣努力泵,同埋唔好再飲上奶湯水
sasa888 發表於 11-8-6 13:44 I call the hotline the teach me what to do So now better lar Thx all
男爵府
積分: 7967
積分: 17188
hunghung215 發表於 11-8-6 20:39 頭果幾日真係好混亂, 有無陪月幫你呀??? 我勸你無咩事唔好周圍去, 多D向屋企休息,
悅同 發表於 11-8-6 11:52 6月果個係d什麼家庭健康展。但好適合媽媽去!
gangting 發表於 11-8-6 10:12 咁你join咗邊一間??
悅同 發表於 11-8-6 07:53 你真係做左好多資料,連用幾多份血都知。咁都係既,keep臍帶血目的是為左買個保險。無人希望用得著 ...
Vana 發表於 11-8-6 22:14 我地仲研究埋... 1) 亞洲人既臍帶血大約有幾多volume ==> 咁佢地用咩技術去抽取呢d血
真係問到d sales口啞啞。haha!佢地sale野又唔係係lab到做,真係一知半解!
預正你地,lee單生意真係唔易做。
Vana 發表於 11-8-6 21:59 我有去呀.... 6月無錯係好少人..幾好行...但絕對同8月呢個無得比架喎...少好多好多bb野....差好遠好遠
係咩,你只買了湯包,果d媽媽會,唔知佢地買左咩,但拎禮物,聽talks,影相,就個個超開心!唔知係咪適合d大肚的媽媽去呢?
你地兩個hunghung and sasa 都要好好休息啦!只要記住訓,食and餵奶就夠啦!開刀大傷元氣,小心照顧自己呀!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy