想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


侯爵府

積分: 21177


701#
發表於 11-8-6 08:08 |只看該作者
sasa888 發表於 11-8-6 00:05
Top urgent
Today I go home la
Baby become madly

恭喜曬,你bb好可愛呀!一d都唔似初生bb,睇落去好大個。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


702#
發表於 11-8-6 08:20 |只看該作者
small531 發表於 11-8-6 00:37
今日冇去丫...哈哈...聽日先去...約左幾個mama 去...我唸點都唔會好似美食展咁誇張...對我來講bb 展真的很 ...

d人話晚上去bb展,無人唔使排隊!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


伯爵府

積分: 17022


703#
發表於 11-8-6 10:12 |只看該作者
Vana 發表於 11-8-5 22:40
我62個best fd...... 識左幾十年.....同我地都好close

係全港有名既腦科醫生, (仲有2個62老友都係出名醫 ...

咁你join咗邊一間??


伯爵府

積分: 17022


704#
發表於 11-8-6 10:16 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-6 08:07
行到6點,你地唔餓呀?下午太多人,連買野都多人,早上唔使點排隊,但一下子人潮就擁上。 媽媽會個 ...

之前6月搞完宜家8月又搞??
原类成日都有架??
真係吹脹



水晶宮

積分: 67426

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


705#
發表於 11-8-6 11:23 |只看該作者

引用:Top+urgent Today+I+go+home+la+ Baby+beco

原帖由 sasa888 於 11-08-06 發表
Top urgent
Today I go home la
Baby become madly
我個陣努力泵,同埋唔好再飲上奶湯水




侯爵府

積分: 21177


706#
發表於 11-8-6 11:52 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-6 10:16
之前6月搞完宜家8月又搞??
原类成日都有架??
真係吹脹

6月果個係d什麼家庭健康展。但好適合媽媽去!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


大宅

積分: 4447

畀面勳章


707#
發表於 11-8-6 13:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sasa888+於+11-08-06+發表Top

原帖由 黃二少奶 於 11-08-06 發表
我個陣努力泵,同埋唔好再飲上奶湯水
I call the hotline the teach me what to do
So now better lar
Thx all
Really big big difference need to add oil ar
Later sin have time talk to u lar




水晶宮

積分: 67426

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


708#
發表於 11-8-6 14:31 |只看該作者
sasa888 發表於 11-8-6 13:44
I call the hotline the teach me what to do
So now better lar
Thx all

你好好坐月啦,
精神好先上黎啦


男爵府

積分: 7967


709#
發表於 11-8-6 20:39 |只看該作者
sasa888 發表於 11-8-6 13:44
I call the hotline the teach me what to do
So now better lar
Thx all
頭果幾日真係好混亂, 有無陪月幫你呀???
我勸你無咩事唔好周圍去,
多D向屋企休息,

因為一開始休息得唔好,
之後日子會好痛苦呀~~~

ADD OIL 啦...


伯爵府

積分: 17188

好媽媽勳章 陪月勳章


710#
發表於 11-8-6 21:58 |只看該作者
hunghung215 發表於 11-8-6 20:39
頭果幾日真係好混亂, 有無陪月幫你呀???
我勸你無咩事唔好周圍去,
多D向屋企休息,

你地兩個都要好好休息呀...

盡量食多d....補充energy :)



伯爵府

積分: 17188

好媽媽勳章 陪月勳章


711#
發表於 11-8-6 21:59 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-6 11:52
6月果個係d什麼家庭健康展。但好適合媽媽去!

我有去呀....

6月無錯係好少人..幾好行...但絕對同8月呢個無得比架喎...少好多好多bb野....差好遠好遠

6月個個我淨係記得我買左湯包咋..haha


伯爵府

積分: 17188

好媽媽勳章 陪月勳章


712#
發表於 11-8-6 22:06 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-6 10:12
咁你join咗邊一間??

經過我地做左好多research... 再分別聽左個幾間介紹...total3間加埋+簽約應該more than 10hrsmouth:(本來無咁耐...我以為我同老公己經勁架勒...第2日去同我個fd couple, 佢地問得仲尖銳...... 又改人地份contract.... 又加左份備忘.....我就係即場等佢寫備忘都寫左1.5hrs...職業病)

終於join左cordlife..... 有10萬個原因架.... 除左我呢對fd

另外媽媽會有個媽媽仲認真....佢個陣打左份report咁上下...比較左3間..加埋又係佢uncle又係醫生既comments

end up佢都係join cordlife..... join左我即刻鬆一口氣 朋友們同老公都認真都嚇c我...


伯爵府

積分: 17188

好媽媽勳章 陪月勳章


713#
發表於 11-8-6 22:14 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-6 07:53
你真係做左好多資料,連用幾多份血都知。咁都係既,keep臍帶血目的是為左買個保險。無人希望用得著 ...

我地仲研究埋...

1) 亞洲人既臍帶血大約有幾多volume ==> 咁佢地用咩技術去抽取呢d血
2) 大約可以抽到幾多%既血 ==> 當中又有幾多要拎去做testing
3) 用咩機器去store呢d臍帶血 (個機器有無後備電 etc...), 我地就係上網check到曾經某一間既machine比人recall過...
4) 用咩原理去store...有d係用氣態nitrogen...有d係用液態nitrogen, 兩者pros & cons
5) 幾多份血store一部機.... 萬一有其他人要拎佢個份...咁要打開幾多秒, 同埋個溫差變化
6) 由抽取到運送...再到store..係用咩機器, 有d用電腦programe..有d用人手....點樣排每個人先後次序....係咪最遲個d放最面..etc

其實仲有好多...唔係邊會一間同人傾幾粒鐘...hahah...我覺得我地仲pro過佢d sales


侯爵府

積分: 21177


714#
發表於 11-8-7 09:57 |只看該作者
Vana 發表於 11-8-6 22:14
我地仲研究埋...

1) 亞洲人既臍帶血大約有幾多volume ==> 咁佢地用咩技術去抽取呢d血

真係問到d sales口啞啞。haha佢地sale野又唔係係lab到做,真係一知半解!

預正你地,lee單生意真係唔易做。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


715#
發表於 11-8-7 09:59 |只看該作者
Vana 發表於 11-8-6 21:59
我有去呀....

6月無錯係好少人..幾好行...但絕對同8月呢個無得比架喎...少好多好多bb野....差好遠好遠

係咩,你只買了湯包,果d媽媽會,唔知佢地買左咩,但拎禮物,聽talks,影相,就個個超開心!唔知係咪適合d大肚的媽媽去呢?

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


716#
發表於 11-8-7 10:02 |只看該作者
sasa888 發表於 11-8-6 13:44
I call the hotline the teach me what to do
So now better lar
Thx all

你地兩個hunghung and sasa 都要好好休息啦!只要記住訓,食and餵奶就夠啦!開刀大傷元氣,小心照顧自己呀!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


伯爵府

積分: 17022


717#
發表於 11-8-7 10:43 |只看該作者
Vana 發表於 11-8-6 22:14
我地仲研究埋...

1) 亞洲人既臍帶血大約有幾多volume ==> 咁佢地用咩技術去抽取呢d血

一個字-----------勁


伯爵府

積分: 17022


718#
發表於 11-8-7 10:45 |只看該作者
hunghung215 發表於 11-8-6 20:39
頭果幾日真係好混亂, 有無陪月幫你呀???
我勸你無咩事唔好周圍去,
多D向屋企休息,

Hunghung & SaSa mama:

努力呀~~
最緊要休息同食多d~~
自已小心呀


伯爵府

積分: 17022


719#
發表於 11-8-7 10:47 |只看該作者
早呀各位:

琴日經過C6千挑萬選....
我地終於買咗車仔&carseat喇....
HAHAHAHAHA....
好開心呀


伯爵府

積分: 17022


720#
發表於 11-8-7 11:06 |只看該作者

引用:早呀各位:琴日經過C6千挑萬選....我地終於

本帖最後由 gangting 於 11-8-7 11:07 編輯

就係呢部
myphoto.jpg




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo