ringoivy 寫道:
靚媽咪唔係呀化, 做個秘書都係得個六千蚊人工咁我零願做個接待員聽下電話好過啦 :cry: 又唔使傷神, 人工又差唔多
![]()
臭吉媽你有咩咁睇唔開有抑鬱咁嚴重呀, 反事向好個方面諗, 船到橋頭自然直開開心心, 嘻嘻哈哈又一日, 以前上黎bk好開心, 人地唔開心開解到人或見到人地夫妻關係好左都好安慰, 但最近真係唔上黎好過, 大家上黎吹上水過日神硬係有人鍾意撥火攪到好多個topic鬧曬交, 我真無眼睇[img align=right]http://forum.bjcg.com/images/upload/2005/08/31/125856.gif[/img]香港係言論自由既社會, 人地傾下計吹下水都睇唔開話人好開咁多topic, 妖咁你咪米拿上黎睇囉, 個個都一定要同老公鬧曬交反曬面先上得黎傾計, 都痴 x 線
![]()