想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


701#
發表於 11-9-7 09:34 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-7 09:10
我今日好唔舒服,呼吸有困難,想反胃(應該與bingo無關,可能唔夠瞓)



...

抖下啦咁!


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


702#
發表於 11-9-7 09:36 |只看該作者
izumiwai 發表於 11-9-7 09:30
唔好灰心住, 一日未來m都仲有機會ka!

無錯!
唔好稔咁多~ relax 呀angel


男爵府

積分: 6375


703#
發表於 11-9-7 09:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+11-09-07+發表

原帖由 siutreasure 於 11-09-07 發表
咁你覺得唔會bingo,但又唔舒服,洗唔洗去睇醫生
我諗我瞓多d就無事,今早忘記帶鮮奶.... 冇早餐飲lu




男爵府

積分: 6375


704#
發表於 11-9-7 09:46 |只看該作者

引用:Quote:izumiwai+發表於+11-9-7+09:30+唔好

原帖由 littlezoo 於 11-09-07 發表
無錯!
唔好稔咁多~ relax 呀angel
多謝呀,呢兩日好好多,冇星期一咁緊張。好彩有你哋





公爵府

積分: 29202

畀面勳章


705#
發表於 11-9-7 09:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+11-09-07+發

原帖由 siuangel1 於 11-09-07 發表
我諗我瞓多d就無事,今早忘記帶鮮奶.... 冇早餐飲lu
唔好咁緊張,如果真係好想驗下紅綠d有冇異樣,咪驗下囉,好過心掛掛、成日稔又訓唔著,今晚返去驗下,然後早d訓,休息多d



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


706#
發表於 11-9-7 09:57 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-7 09:45
我諗我瞓多d就無事,今早忘記帶鮮奶.... 冇早餐飲lu

落街買啦~!


男爵府

積分: 6375


707#
發表於 11-9-7 09:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+11-09-07+發表

原帖由 siutreasure 於 11-09-07 發表
唔好咁緊張,如果真係好想驗下紅綠d有冇異樣,咪驗下囉,好過心掛掛、成日稔又訓唔著,今晚返去驗下,然後 ...
今日好咗d, 雖然會諗,但緊張程度大減。可能因為琴晚用咗紅d但白雪雪,所以都冇咩期望




複式洋房

積分: 465


708#
發表於 11-9-7 10:03 |只看該作者
我12/8 D1,近呢兩日成日要去TOILET,初段好順暢,尾段又唔順暢,又肚谷谷~~~~~ 晨尿有少少味,日間同夜間又冇~~~~ 好灰呀,甘既情況係唔係尿道炎呀?睇醫生又唔知開唔開藥比我,食唔食好呢?而家等BINGO,又唔想亂食藥喎~~~


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


709#
發表於 11-9-7 10:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+11-09-07+發

原帖由 siuangel1 於 11-09-07 發表
今日好咗d, 雖然會諗,但緊張程度大減。可能因為琴晚用咗紅d但白雪雪,所以都冇咩期望



...
我睇我個frd bingo 左,as her red d at d30先開始由白變淺,d36先深,你今日d28之嘛,幾號排卵



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 6375


710#
發表於 11-9-7 10:04 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-9-7+09:45+我諗

原帖由 littlezoo 於 11-09-07 發表
落街買啦~!
返工時間,唔可以走開。我諗我沖茶飲,食少少餅




大宅

積分: 1279


711#
發表於 11-9-7 10:07 |只看該作者
唉...我好唔開心a...


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


712#
發表於 11-9-7 10:10 |只看該作者

引用:我12/8+D1,近呢兩日成日要去TOILET,初段

原帖由 vipwing02 於 11-09-07 發表
我12/8 D1,近呢兩日成日要去TOILET,初段好順暢,尾段又唔順暢,又肚谷谷~~~~~ 晨尿有少少味,日間同夜間 ...
係咪v到尾時好唔舒服、甚至有d痛?我早幾日都係咁,濕熱呀,中醫叫淋証,西醫叫尿道炎, 但waiting for bingo, 唔好飲祛濕茶,飲多d水冇野架啦



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 6375


713#
發表於 11-9-7 10:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+11-09-07+發表

原帖由 siutreasure 於 11-09-07 發表
我睇我個frd bingo 左,as her red d at d30先開始由白變淺,d36先深,你今日d28之嘛,幾號排卵



...
我28號day17紅d深線.....




男爵府

積分: 6375


714#
發表於 11-9-7 10:11 |只看該作者

引用:我12/8+D1,近呢兩日成日要去TOILET,初段

原帖由 vipwing02 於 11-09-07 發表
我12/8 D1,近呢兩日成日要去TOILET,初段好順暢,尾段又唔順暢,又肚谷谷~~~~~ 晨尿有少少味,日間同夜間 ...
咁你有冇痛?




男爵府

積分: 6375


715#
發表於 11-9-7 10:12 |只看該作者

引用:唉...我好唔開心a...

原帖由 BABYBABYBLACK 於 11-09-07 發表
唉...我好唔開心a...
Why??




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


716#
發表於 11-9-7 10:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+11-09-07+發

原帖由 siuangel1 於 11-09-07 發表
我28號day17紅d深線.....
排卵后+14日先驗穩陣d,受精要2-3日,著床要成個星期嘛



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 1279


717#
發表於 11-9-7 10:19 |只看該作者
回覆 siuangel1 的帖子

我都唔知點好-__-......琴日(day26)紅d100,(37.01)驗左2支clearblue都有淺線電子就話load唔到...之後我整出黎睇...支野都幾流下裹面得果2條試紙....但見到有2條線都係淺...金朝(day27)紅d100%(37.09)又再用clearblue check條線好淺之後又再用電子喇...佢話我冇...我唔信又整左出黎睇發現條線深過琴日........我d6d又用哂=.=


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


718#
發表於 11-9-7 10:21 |只看該作者

引用:回覆+siuangel1+的帖子 我都唔知點好-__-.

原帖由 BABYBABYBLACK 於 11-09-07 發表
回覆 siuangel1 的帖子

我都唔知點好-__-......琴日(day26)紅d100,(37.01)驗左2支clearblue都有淺線電子就 ...
Clear blue你唔係買顯示有左幾多 week 果隻咩



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 1279


719#
發表於 11-9-7 10:23 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

係ah......佢話not prehant....-__-我唔信未整開去囉出黎睇囉-.-"


男爵府

積分: 6375


720#
發表於 11-9-7 10:24 |只看該作者

引用:回覆+siutreasure+的帖子 係ah......佢話n

原帖由 BABYBABYBLACK 於 11-09-07 發表
回覆 siutreasure 的帖子

係ah......佢話not prehant....-__-我唔信未整開去囉出黎睇囉-.-" ...
會唔會太早驗




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo