想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6108


701#
發表於 11-9-30 15:59 |只看該作者
回覆 Ding's 的帖子

我之前睇左,岩岩食完喇,諗緊好唔好睇多次
定呢半個月乖乖留係家,自己調理好身體先


大宅

積分: 4051


702#
發表於 11-9-30 16:00 |只看該作者
Cherrieqoo521 發表於 11-9-30 15:58
都係覺得好熱同埋個肚仲係有啲怪怪嘅感覺,應該都係失敗居多

我個肚又無咩感覺..只係有時會覺得好涷...有時又會好熱...沉日個胸超痛...舉手都有D唔C服...
我都唔識分係谷M定係咩...


男爵府

積分: 6108


703#
發表於 11-9-30 16:00 |只看該作者
回覆 Ding's 的帖子

day27 其實都可以驗,如果有,會出現淺線ga!
咁如果係,你就要多d休息,唔好去bbq~!你又唔駛心大心細~!


男爵府

積分: 6108


704#
發表於 11-9-30 16:01 |只看該作者
回覆 Ding's 的帖子

咁你平時谷m會唔會胸痛?


大宅

積分: 4490


705#
發表於 11-9-30 16:02 |只看該作者

回覆:Ding's 的帖子

我依家去親vv都留意住




大宅

積分: 4051


706#
發表於 11-9-30 16:02 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-30 15:59
回覆 Ding's 的帖子

我之前睇左,岩岩食完喇,諗緊好唔好睇多次

睇多次啦..自己調理好難架...起碼佢比d藥你食左真係可以對身體好嗎...
始終自己都係食d外間話有益既食物...但未必個個體質都岩架嗎...中醫會對証下藥...一定幫忙比較大架...


大宅

積分: 4051


707#
發表於 11-9-30 16:04 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-30 16:00
回覆 Ding's 的帖子

day27 其實都可以驗,如果有,會出現淺線ga!

但係我cycle係30-34 wo...今日驗我怕太早了...
bbq應該唔怕既..哈哈..係去掃墓真係要攀山可能會危險D...
我買個隻一係話無BB..一係就LIST有幾個WEEK個D呀...咁貴...諗住遲少少先用嗎...哈哈..


大宅

積分: 4051


708#
發表於 11-9-30 16:05 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-30 16:01
回覆 Ding's 的帖子

咁你平時谷m會唔會胸痛?
我好少有谷M既感覺架..所以唔知道...


大宅

積分: 4051


709#
發表於 11-9-30 16:06 |只看該作者
Cherrieqoo521 發表於 11-9-30 16:02
我依家去親vv都留意住

我都係呀...我地呢D咪係周星星既經前緊張囉...哈哈哈...


男爵府

積分: 6108


710#
發表於 11-9-30 16:07 |只看該作者
回覆 Ding's 的帖子

都岩ge...
咁一係等m小姐黎左,我先再睇
抖幾日先...日日飲中藥都幾痛苦....


男爵府

積分: 6108


711#
發表於 11-9-30 16:08 |只看該作者
回覆 Ding's 的帖子

哈哈,總之小心d!!!
唔好跑呀~!!!

咁3日後就等你好消息~!!


大宅

積分: 4051


712#
發表於 11-9-30 16:08 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-30 16:07
回覆 Ding's 的帖子

都岩ge...

我都明..但係想快D有禮物收..就忍佢十日八日....到bingo左...就唔使再飲d坑x水囉...哈哈


大宅

積分: 4051


713#
發表於 11-9-30 16:10 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-30 16:08
回覆 Ding's 的帖子

哈哈,總之小心d!!!
好呀...希望真係有好消息啦....
我諗如果真係有...我老公第一時間會鎖住個雪櫃先...哈哈


大宅

積分: 4490


714#
發表於 11-9-30 16:10 |只看該作者

回覆:bb_pig_bb 的帖子

你係要自己煲定沖藥粉?




男爵府

積分: 6108


715#
發表於 11-9-30 16:11 |只看該作者
回覆 Ding's 的帖子

哈哈,係ge!!!! 決心呀!! 我要有決心!!!


大宅

積分: 4490


716#
發表於 11-9-30 16:11 |只看該作者

回覆:Miss M I will waiting for UUUUUUU~~929

我用"引用"留言比你哋又留唔到啦




男爵府

積分: 6108


717#
發表於 11-9-30 16:11 |只看該作者
回覆 Ding's 的帖子

哈哈,你都唔準偷食啦


大宅

積分: 4051


718#
發表於 11-9-30 16:11 |只看該作者
其實體溫有無標準架?


大宅

積分: 4490


719#
發表於 11-9-30 16:12 |只看該作者

回覆:Ding's 的帖子

好似無架,個個人唔同




大宅

積分: 4490


720#
發表於 11-9-30 16:13 |只看該作者

回覆:Miss M I will waiting for UUUUUUU~~929

我已經返到公司啦,做完個客再吹過




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo