想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5940


701#
發表於 11-10-4 13:29 |只看該作者
我返黎la~~~


大宅

積分: 4051


702#
發表於 11-10-4 13:30 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-10-4 13:29
無錯無錯!!!!因以前做sales慣咗一放假就shopping,一shopping就買好多耶滿足隔好耐無得放假意欲...所以無得 ...

係架啦...買埋一大堆又無用過個D嗎....到執野個時就掉好多野...


大宅

積分: 4051


703#
發表於 11-10-4 13:31 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-10-4 13:29
我返黎la~~~

你返來啦...


大宅

積分: 4617


704#
發表於 11-10-4 13:32 |只看該作者
Ding's 發表於 11-10-4 13:28
哈哈....梗係啦..佢點知你會唔會一陣又反口話唔要架....
我C6都好恨架..成日係街叫我睇BB架..睇得多我都厭 ...

有咗佢就知麻煩點解喇....佢哋只係懂玩唔懂揍,,,咩都女人做晒,唉~~~所以有時想唔do!!可以話check到排卵嗰日就唔do....我諗佢立即想我呢!!!

已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4051


705#
發表於 11-10-4 13:35 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-10-4 13:32
有咗佢就知麻煩點解喇....佢哋只係懂玩唔懂揍,,,咩都女人做晒,唉~~~所以有時想唔do!!可以話check到排卵嗰 ...

嘩哈哈~係呀...我識得有D生之前話好愛小朋友..生左之後真係做左奶爸..但都有例外..都有D一日只玩一個中頭...老婆湊餐死....


大宅

積分: 4617


706#
發表於 11-10-4 13:35 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-10-4 13:29
我返黎la~~~

I MISS UUUUUU so much~~~Ivy
我見到妳消息...唔緊要喇,,,我哋一齊再努力今次我做定功課喇,,,,如唔得收工!!!俾我C6知道我~~~
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5940


707#
發表於 11-10-4 13:36 |只看該作者
黎左就開心晒...好過唔上唔落, 唔知想點~~


大宅

積分: 4051


708#
發表於 11-10-4 13:37 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-10-4 13:36
黎左就開心晒...好過唔上唔落, 唔知想點~~

唉...剩番我唔上唔落咋~~~


男爵府

積分: 5940


709#
發表於 11-10-4 13:37 |只看該作者
Ding's 發表於 11-10-4 13:37
唉...剩番我唔上唔落咋~~~
過多幾日你可以再check~~


別墅

積分: 854


710#
發表於 11-10-4 13:37 |只看該作者
31/8 Day 1, 我今D日Day 35啦....M 仲未黎, 驗過紅D, 綠D都白雪雪.....想點


大宅

積分: 4051


711#
發表於 11-10-4 13:38 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-10-4 13:37
過多幾日你可以再check~~

係呀...要星期尾LU...


大宅

積分: 4617


712#
發表於 11-10-4 13:38 |只看該作者
Ding's 發表於 11-10-4 13:30
係架啦...買埋一大堆又無用過個D嗎....到執野個時就掉好多野...

以前成日都係咁....不過現在和我C6一齊後(佢勁慳...)都唔"錦"買咁多耶lu~~~因佢俾錢我....唔係我自己無得話事!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4051


713#
發表於 11-10-4 13:39 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-10-4 13:38
以前成日都係咁....不過現在和我C6一齊後(佢勁慳...)都唔"錦"買咁多耶lu~~~因佢俾錢我....唔係我自己:mone ...
我C6就好鐘意買野架...成日出街都叫我買野....又成日叫我唔好係屋企..應該出去行街玩下約朋友食飯...


大宅

積分: 4617


714#
發表於 11-10-4 13:41 |只看該作者
Ding's 發表於 11-10-4 13:37
唉...剩番我唔上唔落咋~~~

耐心的等待喇....Miss M最鍾意玩我哋喇!!!不過唔上唔落就真係最慘
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4051


715#
發表於 11-10-4 13:41 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-10-4 13:41
耐心的等待喇....Miss M最鍾意玩我哋喇!!!不過唔上唔落就真係最慘

係呀..無就早D黎嗎...有就比D 提示人地嗎...攪到人地成日7上8落....


大宅

積分: 4617


716#
發表於 11-10-4 13:45 |只看該作者
Ding's 發表於 11-10-4 13:39
我C6就好鐘意買野架...成日出街都叫我買野....又成日叫我唔好係屋企..應該出去行街玩下約朋友食飯...
...

我C6就唔係...佢係巨男人(比大男人更犀利)占有慾好強!!所以我d行蹤佢知道晒....不過我又幾like wor...因我前夫係唔理我,因佢要年年廿歲嘛....所以唔得閒應酬我呢!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


717#
發表於 11-10-4 13:45 |只看該作者
Ding's 發表於 11-10-4 13:41
係呀..無就早D黎嗎...有就比D 提示人地嗎...攪到人地成日7上8落....

咁未好玩law~~~~C未
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5940


718#
發表於 11-10-4 13:46 |只看該作者
丁丁, 我明你而家好苦惱,但唯一都係得個等字,再等下.....應該會有好消息~


大宅

積分: 4051


719#
發表於 11-10-4 13:47 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-10-4 13:45
我C6就唔係...佢係巨男人(比大男人更犀利)占有慾好強!!所以我d行蹤佢知道晒....不過我又幾like wor...因我 ...

咁誇架..我地就自由度大D...佢成日想我出去玩多D...但我就鐘意係屋企多D...之前幾年就日日夜夜都係一齊..而家就有時佢自己出去玩囉...


大宅

積分: 4051


720#
發表於 11-10-4 13:48 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-10-4 13:45
咁未好玩law~~~~C未

玩C了我們啦...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo