婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   133


男爵府

積分: 8081

hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


701#
發表於 12-5-19 10:55 |只看該作者
回覆 Erised 的帖子

我都係特登搵......

可能國內既醫學常識同我地唔同...所以凡地搵唔到



男爵府

積分: 6121


702#
發表於 12-5-19 11:03 |只看該作者

引用:點解接老公變接埋62架,放過我啦

原帖由 A.Yin 於 12-05-19 發表
點解接老公變接埋62架,放過我啦
A. Yin, 唔知你62又會為咗解釋而講啲咩Y理,我建議如果太過份或完全唔合理“如:99產前抑鬱”,你一定要表態(當然要保持禮貌地)。
例如回應62:我明你好想幫99揾藉口,但你應該知道我哋係唔信,呢樣係完全無可能。。。

如果太過份嘅要求,千其唔好“為咗幫人、唔想得失人”而委屈自己答應。你都有父母愛、你都有自己、你嫁嘅係你老公,唔係佢家人



  My sweet family  


公爵府

積分: 29436

2018母親節勳章 Poo得好勳章 笑得好勳章 瞓得好勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 育兒性格勳章


703#
發表於 12-5-19 11:16 |只看該作者

引用:點解接老公變接埋62架,放過我啦

原帖由 A.Yin 於 12-05-19 發表
點解接老公變接埋62架,放過我啦
記住stand firm, 任何覺得5 ok, 有hesitation 既要求/suggestion, 都拒絕,千祈5好心軟。你一定要好好保護自己先可以保護bb (我覺得你阿b 第日一定會變成superwoman ) 加油!




別墅

積分: 665


704#
發表於 12-5-19 11:24 |只看該作者

引用:點解接老公變接埋62架,放過我啦

原帖由 A.Yin 於 12-05-19 發表
點解接老公變接埋62架,放過我啦
Oh why?但c6都番左嚟你身邊?加油+good luck





子爵府

積分: 10825


705#
發表於 12-5-19 11:38 |只看該作者

真係唔知點算好-深層矛盾(唔好意思好長...)

你62 都嚟咗???
可能佢都係避下鋒頭?
萬大事有c6係度!有咩唔 alright 就say no?




公爵府

積分: 25623


706#
發表於 12-5-19 12:08 |只看該作者
A.Yin 發表於 12-5-19 07:21
Haha....唔係呀。
她以前(她後生的時候)應該係學護\護士之類,我唔係太清楚香港以前的醫療制度
吓! 張醫生 咁都得大陸人真係咩都夠膽死亂叫一通, 學護、護士 同醫生差好遠喎, 仲以為真係醫生,佢個人咁燥點醫人,佢應該開D精神科藥俾自己食


大宅

積分: 3786


707#
發表於 12-5-19 12:38 |只看該作者
本帖最後由 A.C.C. 於 12-5-19 12:41 編輯

唔好應承任何有關99嘅事

亦唔好答應同老公番香港

我覺得62出現只有3種可能:
1. 99威脅收樓, 62要幫個仔另外搵地方住(呢個可能最細, 因為買屋可以用匯錢搞掂)
2. 62要個仔番香港照顧"無大肚嘅產前抑鬱"99, 但你老公唔肯, 62就來"求"你
3. 62想扔99來澳洲, 俾你兩公婆照顧

你62深知自己老婆有幾癲, 以佢之前迫你應付99嘅行為, 佢一定唔係來道歉, 所以任何要求最後一定無好嘢, 唔好中招
最壞打算, 你同老公搬離依家屋企自立


大宅

積分: 3719


708#
發表於 12-5-19 12:41 |只看該作者
我真是欲哭無淚

62事實是唔會做D癲喪的事,但....他比99更高深莫測,可能只有我老豆(連呀叔都呃)的人先抵擋得住

譬如他一出閘以爽朗的笑聲:哈哈哈家嫂冇事吖嘛,別來無恙呀(我心諗咩都係你搞出嚟嘅

一出機場: oh what a beautiful day, glad to be here( 其實如果要將62形象化,他平時無論談吐舉止外型都似四哥,不過冇咁老)

62一路無提99,好似冇事發生一樣,喺未來得切update C6逃走篇,62已經出新招

一開始的時候99迫到C6話賣樓賣車,現在62出銀彈政策叫我哋買樓買車,請唔好誤會我有福唔識享,我同C6一直都覺得屋企有錢係屋企嘅事。間屋(如果我冇記錯)同車係C6讀大學的時候99買的,我同朋友讀書時以roomate形式住master room, C6住另一間房(後期的書房,現在的BB房) 當然一路交開租,出嚟做嘢我朋友搬出去雖然吃力但我凌願食少D著少D都同C6 share我朋友之前交開份租,到後尾有錢D就儲首期俾99再每個月俾instalment。車已經揸咗十年一路錫住用,就算有BB都冇諗住換架4WD....

依家62提出買車買樓(雖然未傾到詳情,他兩仔爺話好攰要瞓覺),即是由99魔掌跳去62魔掌

雖然他們so far無講,但有可能99唔知要做D乜,情況越來越複雜,屋企現在個BB房好靚架


大宅

積分: 3786


709#
發表於 12-5-19 12:45 |只看該作者
似係62想扔99去澳洲......


禁止訪問

積分: 13848


710#
發表於 12-5-19 12:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3719


711#
發表於 12-5-19 12:47 |只看該作者
A.C.C. 發表於 12-5-19 12:38
唔好應承任何有關99嘅事

亦唔好答應同老公番香港
我哋其實好自立架,冇諗過take it for granted.
我哋咁耐以來(以absolute value計)俾咗差唔多三十幾四十万AUD的錢架了。

雖然未"供哂"但都算有份啩


別墅

積分: 665


712#
發表於 12-5-19 12:48 |只看該作者

回覆:真係唔知點算好-深層矛盾(唔好意思好長...)

有冇update 下 daddy 你那邊的情況?決定嘜野事之前,最好問下你daddy,小心小心




大宅

積分: 3719


713#
發表於 12-5-19 12:48 |只看該作者
A.C.C. 發表於 12-5-19 12:45
似係62想扔99去澳洲......


男爵府

積分: 6121


714#
發表於 12-5-19 12:49 |只看該作者
A.Yin 發表於 12-5-19 12:41
我真是欲哭無淚

62事實是唔會做D癲喪的事,但....他比99更高深莫測,可能只有我老豆(連呀叔都呃) ...

欣賞你地之前既骨氣!

但..... 而家即係點?
  My sweet family  


大宅

積分: 4575


715#
發表於 12-5-19 12:50 |只看該作者

回覆:真係唔知點算好-深層矛盾(唔好意思好長...)

你咪儍lor。你俾錢冇轉名又係白痴。你的確係要搬,買樓買車and don't feel sorry for 62. This time, make sure everything is in you hubby's name. And his name only. You can add your name too but no 6299 name.


62 is smart, if you stay at this place any longer, you would have a lot of trouble. That lock thing is only starter. If there's financial help, take it and run. Run away from 99 n 36, and her spies.




別墅

積分: 665


716#
發表於 12-5-19 12:51 |只看該作者

引用:似係62想扔99去澳洲......

原帖由 A.C.C. 於 12-05-19 發表
似係62想扔99去澳洲......
好有可能,例如話換間大D屋,等99可以"養病"!




大宅

積分: 3719


717#
發表於 12-5-19 12:53 |只看該作者
JOLA_CC 發表於 12-5-19 12:48
有冇update 下 daddy 你那邊的情況?決定嘜野事之前,最好問下你daddy,小心小心



...
冇呀,換鎖之後冇嘞,唔想再令他們擔心,加上我爸聽日番日本了


大宅

積分: 3719


718#
發表於 12-5-19 12:57 |只看該作者
lottieclee 發表於 12-5-19 12:50
你咪儍lor。你俾錢冇轉名又係白痴。你的確係要搬,買樓買車and don't feel sorry for 62. This time, make ...
但是間屋C6一路有entitlement ,所以我無理.....諗住要加名就要俾duty 冇謂嘥錢


大宅

積分: 2257


719#
發表於 12-5-19 12:57 |只看該作者
我覺得似62想99去澳州同你一齊住,借這個幾會買大啲間屋多1-2間房做客房。你有冇做嘢or唸住自己全職湊b. 一陣62 話叫99過來幫你照顧bb就大獲.


大宅

積分: 3786


720#
發表於 12-5-19 12:58 |只看該作者
本帖最後由 A.C.C. 於 12-5-19 13:00 編輯
A.Yin 發表於 12-5-19 12:47
我哋其實好自立架,冇諗過take it for granted.
我哋咁耐以來(以absolute value計)俾咗差唔多三十幾四十 ...

你地當然無諗住要99送間屋, 但以99為人, 佢覺得你地只係租客, money只係for rent, 間屋最終都係佢
睇怕你62都知道99諗乜, 又或者99講到出口, 唔聽話就趕你地走
62佢唔係怕你地走要自己捱, 而係你地一走, 自己租/買屋, 咁62咪無藉口叫99去同你地住, 因為依家間屋係99名, 所以99名正言順可以騷擾你地
62打嘅算盤係, 如果99趕你地走, 佢俾另一間屋你地, 你地仍然係住屋企物業, 咁99仍然名正言順可以搵你地, 62可以耳根清靜

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo