想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 30695

醒目開學勳章


701#
發表於 06-2-23 15:51 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)

7仔又出新野
http://www.baby-kingdom.com/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=536185&forum=19&7


珍珠宮

積分: 35713


702#
發表於 06-2-23 21:04 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)


嘩......又黎
你地邊個儲 ar


珍珠宮

積分: 35713


703#
發表於 06-2-23 22:54 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)


chilli
睇左 oo 紙拖把 movie,佢都係一個好幫手喎
後尾佢掃掃下做咩發皮四既
又好似想同個 tv 掃下咁喎 :mrgreen: :mrgreen:


珍珠宮

積分: 35713


704#
發表於 06-2-24 08:45 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)


早晨 ~ 早晨


大宅

積分: 2743


705#
發表於 06-2-24 09:52 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)

cecichau 寫道:

wan
我尋晚係 '始創' 間 pizza hut 食,佢地有 2 張 coupon 送,但一定要係番呢間到叫 '外賣自取' or '外賣速遞' 先用得,你睇下要唔要,要我就寄俾你啦!!

coupon deadline 係 31.3.2006
1.) 買一個大批送一個普通批 ($94 或以下)
2.) 食滿 $130 送 '瑞士雞翼一客 (原價 $28)'

[quote]
wanman 寫道:

薯蓉pizza唔好吃,用的唔係薯仔係用蕃薯蓉所以千其唔好試.
[/quote]

唔要喇...我得一條友點吃得晒丫


珍珠宮

積分: 35713


706#
發表於 06-2-24 10:48 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)


wan
ok ~ 收到

wanman 寫道:

唔要喇...我得一條友點吃得晒丫


侯爵府

積分: 23416


707#
發表於 06-2-24 17:24 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)

CHILLI

睇左movie la....OO 圓loklok 咁好得意ar :mrgreen:


大宅

積分: 2743


708#
發表於 06-2-25 10:19 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)

我向第三版拉返上來喇 :-| :-| :-|


珍珠宮

積分: 30695

醒目開學勳章


709#
發表於 06-2-25 17:04 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)

佢可能掃到攰, 所以發脾四.

無錯, 佢係想掃個 tv, 嚇到我即熄機阻止佢.

而家我一拎個 "除塵寶" 出黎掃 tv, 佢又要搶埋一份.
好 q 煩

cecichau 寫道:

chilli
睇左 oo 紙拖把 movie,佢都係一個好幫手喎
後尾佢掃掃下做咩發皮四既
又好似想同個 tv 掃下咁喎 :mrgreen: :mrgreen:


珍珠宮

積分: 30695

醒目開學勳章


710#
發表於 06-2-25 17:05 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)

我唔儲, snoopy 無興趣.

大頭狗我好失敗, 閃粉版儲唔齊得 6 隻.

cecichau 寫道:

嘩......又黎
你地邊個儲 ar

[quote]
chilli 寫道:
7仔又出新野
http://www.baby-kingdom.com/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=536185&forum=19&7
[/quote]


珍珠宮

積分: 30695

醒目開學勳章


711#
發表於 06-2-25 17:05 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)

佢得個頭咋
個身無肉

1328 寫道:
CHILLI

睇左movie la....OO 圓loklok 咁好得意ar :mrgreen:


珍珠宮

積分: 35713


712#
發表於 06-2-26 23:14 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)


chilli
佢地而家 d 模仿力真係好強

[quote]
chilli 寫道:
佢可能掃到


珍珠宮

積分: 35713


713#
發表於 06-2-26 23:16 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)


大頭狗我都見唔齊
最後要搵幾個朋友先可以令 CPM 齊晒成套狗狗

chilli 寫道:
我唔儲, snoopy 無興趣.

大頭狗我好失敗, 閃粉版儲唔齊得 6 隻.


珍珠宮

積分: 35713


714#
發表於 06-2-27 08:22 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)


早晨 ~ 早晨


珍珠宮

積分: 35713


715#
發表於 06-2-27 08:23 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)


今晚放左工即刻 pok 入長洲揍大咪出黎
跟住就要做一 week 全職 ma 啦 :cry: :cry: :cry:


珍珠宮

積分: 30695

醒目開學勳章


716#
發表於 06-2-27 17:23 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)

c
你又放大假?


珍珠宮

積分: 30695

醒目開學勳章


717#
發表於 06-2-27 17:24 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)

oo今朝流鼻血 第一次.
搭緊 lift 流, 仲要比人話我知, 我先知
件褲沾晒血
好彩好快止血
可能食得熱氣野多啩


珍珠宮

積分: 35713


718#
發表於 06-2-27 23:47 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)


因為亞太聽日入院做白內障手術,做完諗住俾佢休息一下,所以我由聽日開始放一星期假揍大咪

chilli 寫道:
c
你又放大假?


珍珠宮

積分: 35713


719#
發表於 06-2-27 23:48 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)


oo 食好多熱氣野咩

[quote]
chilli 寫道:
oo今朝流鼻血 第一次.
搭緊 lift 流, 仲要比人話我知, 我先知
件褲沾晒血
好彩好快止血
可能食得熱氣野多


子爵府

積分: 13367


720#
發表於 06-2-28 10:34 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)


Morning ~ Morning


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo