自由講場

跳至

首頁

尾頁
   17


禁止訪問

積分: 6714


701#
發表於 12-11-25 10:01 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(樓主C6回應#125,383,558,608) ... ...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 78964


702#
發表於 12-11-25 20:35 |只看該作者
睇哂d post,第一﹕希望樓主折哀。第二﹕希望樓主好好修補同丈夫、夫家嘅關係。無論邊個錯,件事已過去,你同丈夫、囡囡仲有幾10年過,念在你6299一直幫你兩公婆湊住個女等你哋安心返工,無功都有勞,你下咗啖氣就忘記件事重新生活啦!而且小朋友見到你哋咁殭對佢成長會成壞影響。

我唔係要幫你c6或6299,我都有份抦過佢哋,不過見件事已解決,我諗伯母都唔想你活在衝突中,希望你哋一家能重新生活,重見和諧。小小愚見,謹祝樓主一家生活愉快!
世上已無安樂土,人人以傷人為樂


民房

積分: 28


703#
發表於 12-11-26 07:39 |只看該作者
回覆 EMILY428 的帖子

我個女2歲半都送太嫲一程,只要思正確,我覺冇問。


子爵府

積分: 14222


704#
發表於 12-11-26 07:42 |只看該作者

引用:老爺奶奶就話不建議帶(出殯當日),因怕

原帖由 EMILY428 於 12-11-19 發表
本帖最後由 EMILY428 於 12-11-21 12:45 編輯

老爺奶奶就話不建議帶(出殯當日),因怕殯儀館對小朋友不 ...
一定帶去



子爵府

積分: 10229


705#
發表於 12-11-26 07:45 |只看該作者

回覆:baubaulee 的帖子






男爵府

積分: 7740


706#
發表於 12-11-26 08:25 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(樓主C6回應#125,383,558,608) ... ...

唔係黑心只係有話直說〜〜〜萬一男人既人係咁我諗佢地會唔會叫囡囡唔好去,早幾年我老爺過身我仔仔一歲都未有都有去打齊




大宅

積分: 4875


707#
發表於 12-11-26 09:12 |只看該作者
本帖最後由 adelaine 於 12-11-26 09:12 編輯

當年太婆走左, 所有小朋友都有帶孝出席, 三歲至十歲不等.
只係出自一片孝心, 百無禁忌. 唔去只會令自己第日後悔!


禁止訪問

積分: 69


708#
發表於 12-11-26 12:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 51674

畀面勳章 BK Milk勳章


709#
發表於 12-11-26 15:31 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(樓主C6回應#125,383,558,608) ... ...

去,咁親,但唔會長時間,始終氣氛問題,細路可能驚




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo