心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17268


701#
發表於 06-8-19 10:24 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

化時化, 你地d別名好型呀, 幫禾起番個朵啦


公爵府

積分: 28065


702#
發表於 06-8-19 10:25 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

唔係掛...咁你咪得番棚骨

[quote]
IM 寫道:
禾d 全部化骨龍, 食人5lui 骨  :-( :-( :-( :-( :-( [quote]


伯爵府

積分: 18231


703#
發表於 06-8-19 10:25 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

禁既係幾月呀?
IM 寫道:
禾小龍女係 [size=xx-large]好熱  :-(


伯爵府

積分: 17268


704#
發表於 06-8-19 10:25 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

你條速龍大定細呀
ringoivy 寫道:
速龍禾屋企刀有只 [quote]
IM 寫道:
5係速龍duck啦 


公爵府

積分: 28065


705#
發表於 06-8-19 10:26 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

咁同唔同3d架 你而家做哩個要幾錢

elaineho73 寫道:
牛牛 & Ivy,

結構性超聲波係可以照到BB各樣既野, 例如手指同腳指齊唔齊、有冇兔唇、內臟有冇問題、心室有冇缺陷、骨骼齊唔齊全等等......


伯爵府

積分: 17268


706#
發表於 06-8-19 10:26 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

5lui 骨 ======= 棚骨do沒呀, 音公  :-( :-( :-( :-( :-(
Ivy124 寫道:
唔係掛...咁你咪得番棚骨

[quote]
IM 寫道:
禾d 全部化骨龍, 食人5lui 骨  :-( :-( :-( :-( :-( [quote]


伯爵府

積分: 17268


707#
發表於 06-8-19 10:27 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

arm arm想悶, 幾錢呀 ???
Ivy124 寫道:
咁同唔同3d架 你而家做哩個要幾錢

[quote]
elaineho73 寫道:
牛牛 & Ivy,

結構性超聲波係可以照到BB各樣既野, 例如手指同腳指齊唔齊、有冇兔唇、內臟有冇問題、心室有冇缺陷、骨骼齊唔齊全等等......
[/quote]


公爵府

積分: 28065


708#
發表於 06-8-19 10:27 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

我見到你個名...就諗起m記...不如你就叫m記啦

IM 寫道:
化時化, 你地d別名好型呀, 幫禾起番個朵啦


公爵府

積分: 28065


709#
發表於 06-8-19 10:29 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

咁你而家係咪又精神上同我地傾緊計呀

[quote]
IM 寫道:
5lui 骨 ======= 棚骨do沒呀, 音公  :-( :-( :-( :-( :-( [quote]


伯爵府

積分: 18231


710#
發表於 06-8-19 10:29 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

3D 同 4D主要係照BB個樣, 係唔會幫你照結構ga~

結構性超聲波我個婦科寫紙去佢個師姐度照HKD1000~
Ivy124 寫道:
咁同唔同3d架 你而家做哩個要幾錢


伯爵府

積分: 17268


711#
發表於 06-8-19 10:29 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

好啦 !!!

m記上
Ivy124 寫道:
我見到你個名...就諗起m記...不如你就叫m記啦

[quote]
IM 寫道:
化時化, 你地d別名好型呀, 幫禾起番個朵啦
[/quote]


伯爵府

積分: 17268


712#
發表於 06-8-19 10:31 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

切記, 禾精神沒問題嫁
Ivy124 寫道:
咁你而家係咪又精神上同我地傾緊計呀

[quote]
IM 寫道:
5lui 骨 ======= 棚骨do沒呀, 音公  :-( :-( :-( :-( :-( [quote]


伯爵府

積分: 17268


713#
發表於 06-8-19 10:33 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

5 係+苦嫁咩
化時化你有冇做d咩去有e+嫁太子嫁呢

云尼, sir野啦 
elaineho73 寫道:
3D 同 4D主要係照BB個樣, 係唔會幫你照結構ga~

結構性超聲波我個婦科寫紙去佢個師姐度照HKD1000~[quote]
Ivy124 寫道:
咁同唔同3d架 你而家做哩個要幾錢
[/quote]


公爵府

積分: 28065


714#
發表於 06-8-19 10:35 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

嘩...都幾貴喎...乜普通照...唔係都照到個bb有無問題架咩

[quote]
elaineho73 寫道:
3D 同 4D主要係照BB個樣, 係唔會幫你照結構ga~

結構性超聲波我個婦科寫紙去佢個師姐度照HKD1000~[quote]


伯爵府

積分: 18231


715#
發表於 06-8-19 10:36 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

“5 係+苦嫁咩 ”=乜野意思呀?
我老公一定係有做功課先有細細B啦~

IM 寫道:
5 係+苦嫁咩
化時化你有冇做d咩去有e+嫁太子嫁呢

云尼, sir野啦 


公爵府

積分: 28065


716#
發表於 06-8-19 10:37 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

我緊知你精神無問題啦...m記

[quote]
IM 寫道:
好啦 !!!

m記上 [quote]


伯爵府

積分: 18231


717#
發表於 06-8-19 10:37 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

Ivy,

普通照聲波照唔到禁詳細架~
Ivy124 寫道:
嘩...都幾貴喎...乜普通照...唔係都照到個bb有無問題架咩


公爵府

積分: 29725


718#
發表於 06-8-19 10:38 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

c伙喇 禾刀唔明天 [quote]
IM 寫道:
5 係+苦嫁咩
化時化你有冇做d咩去有e+嫁太子嫁呢

云尼, sir野啦  [quote]


伯爵府

積分: 17268


719#
發表於 06-8-19 10:39 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

+苦 ==== 政府 咩 

你老公更有 出力,不過有沒用d 咩方法, eg 近egg day 呀� 食方面呀  
elaineho73 寫道:
“5 係+苦嫁咩 ”=乜野意思呀?
我老公一定係有做功課先有細細B啦~

[quote]
IM 寫道:
5 係+苦嫁咩
化時化你有冇做d咩去有e+嫁太子嫁呢

云尼, sir野啦 
[/quote]


公爵府

積分: 28065


720#
發表於 06-8-19 10:39 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

我諗m記個意思應該係想問你..有無補身或者事前有無特別食過d咩咁呀

[quote]
elaineho73 寫道:
“5 係+苦嫁咩 ”=乜野意思呀?
我老公一定係有做功課先有細細B啦~


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo