死啦,我怕到時我實同酌b
我真係無乜耐性,希望呢幾個月我可以訓練自己更有心機啦 :-( :-( tupytupy 寫道:
鍾意食都食成一粒鐘呀![]()
![]()
[quote]
joannelai930 寫道:
甜筒鐘意食通粉架, 不過食得好慢, 坐定定食都要食一粒鐘
飯食細半碗, 又係一粒鐘[quote]
蝦蝦 寫道:
唉 ~ 好煩, 呢期蝦仔唔鐘意食粥 / 飯 ... 好似比乜佢都唔鐘意食咁, 通粉/米線/意粉都試過, 最鐘意係大人食飯時, 佢用筷子周圍 lim d, 食得果少少, 都幾煩惱 ...
但我覺得係佢唔專心食野, 鐘意玩, 有時餵成半粒鐘先餵到半碗飯, 咁又食到喎, 但好勞氣 ...
