跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 74100


7181#
發表於 10-11-5 12:03 |只看該作者
吓....禁堅, 出手tim呀
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-5 11:58 發表
yes...我試過掌anson咀


水晶宮

積分: 56663


7182#
發表於 10-11-5 12:05 |只看該作者
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-5 11:58 發表
yes...我試過掌anson咀

掌佢咀我都試過
我直頭係想整鑊金金地,佢有時講野好乞人憎
"係啦係啦,全世界人要聽曬你話好唔好呀"我真係火到 講"係呀,你係e間屋住就係要聽曬我話,唔滿意既你即刻走"


水晶宮

積分: 74100


7183#
發表於 10-11-5 12:07 |只看該作者
其實佢同我講時想喊姐...冇喊出黎...
不過我自己心諗, 你唔小心, 多幾次你就會ka啦...不過e家我懷疑佢可以夾左係其他數學既功課到, 所以搵唔到
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-5 11:52 發表
HI....A HAPPY FRIDAY

1) 係囉.....喊過一次就5好啦
比人話有邊個未試過
同ly講我地大人返工
成日都比boss話
話到喊5出
叫佢冷靜d個社會係咁
但係萬事有方法解決嘛

2) e~~ ...


水晶宮

積分: 56663


7184#
發表於 10-11-5 12:09 |只看該作者
原帖由 fw5775 於 10-11-5 12:01 發表
禁佢覺得難下場, 好自然就驚, 驚就想喊....
不過我都有同佢講, 今次唔記得, 咪下次記住lor....但佢就話驚搵唔返wor

ly咁細個就識難下台 ww比人掉出去同老師坐都未知羞呀
ly佢錯左1次比人話1次印象就會深刻d架


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7185#
發表於 10-11-5 12:10 |只看該作者


我...幾嬲都唔敢打...最多掉野發洩
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-5 11:58 發表
yes...我試過掌anson咀


琥珀宮

積分: 165356


7186#
發表於 10-11-5 12:11 |只看該作者
ww.....真係咁又5得bor
又難怪妳要打wor佢:-| :-|

我5 like anson 同我說話有時好冇禮貌
佢其他人都聽到都覺佢對我語氣5好
咁就真係好嬲自己教到個仔咁對自己囉
仲點5掌佢咀可以呢

原帖由 lokwai 於 10-11-5 12:05 發表

掌佢咀我都試過
我直頭係想整鑊金金地,佢有時講野好乞人憎
"係啦係啦,全世界人要聽曬你話好唔好呀"我真係火到 講"係呀,你係e間屋住就係要聽曬我話,唔滿意既你即刻走" :ang ...


水晶宮

積分: 74100


7187#
發表於 10-11-5 12:13 |只看該作者
haha.....唔同性格ma, 咪有分別lor

點解條友禁緊張呢, 就係因為冇交任何功課or通告, 個個月就冇sticker, 冇sticker就冇遊戲卷, 就冇得玩....

所以你明啦....
我做阿ma既, 更係唔覺係一件咩事, 佢就好覺lor~~
原帖由 lokwai 於 10-11-5 12:09 發表

ly咁細個就識難下台 ww比人掉出去同老師坐都未知羞呀
ly佢錯左1次比人話1次印象就會深刻d架


琥珀宮

積分: 165356


7188#
發表於 10-11-5 12:15 |只看該作者
原來係咁

原帖由 fw5775 於 10-11-5 12:07 發表
其實佢同我講時想喊姐...冇喊出黎...
不過我自己心諗, 你唔小心, 多幾次你就會ka啦...不過e家我懷疑佢可以夾左係其他數學既功課到, 所以搵唔到


水晶宮

積分: 74100


7189#
發表於 10-11-5 12:16 |只看該作者
我明呀....佢地有時講野真係好衰梧, 人地唔知以為我地冇教tim呀...
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-5 12:11 發表
ww.....真係咁又5得bor
又難怪妳要打wor佢:-| :-|

我5 like anson 同我說話有時好冇禮貌
佢其他人都聽到都覺佢對我語氣5好
咁就真係好嬲自己教到個仔咁對自己囉
仲點5掌佢咀可以呢 :angry ...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7190#
發表於 10-11-5 12:16 |只看該作者
ww把口真係好堅wor...ee都甘拜下風
原帖由 lokwai 於 10-11-5 12:05 發表

掌佢咀我都試過
我直頭係想整鑊金金地,佢有時講野好乞人憎
"係啦係啦,全世界人要聽曬你話好唔好呀"我真係火到 講"係呀,你係e間屋住就係要聽曬我話,唔滿意既你即刻走" :ang ...


琥珀宮

積分: 165356


7191#
發表於 10-11-5 12:17 |只看該作者
5想自己郁手
咪叫佢自己掌自己囉
e招佢都試過

原帖由 jcy 於 10-11-5 12:10 發表


我...幾嬲都唔敢打...最多掉野發洩


水晶宮

積分: 74100


7192#
發表於 10-11-5 12:18 |只看該作者
ww真係頂到盡wor
原帖由 lokwai 於 10-11-5 12:05 發表

掌佢咀我都試過
我直頭係想整鑊金金地,佢有時講野好乞人憎
"係啦係啦,全世界人要聽曬你話好唔好呀"我真係火到 講"係呀,你係e間屋住就係要聽曬我話,唔滿意既你即刻走" :ang ...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7193#
發表於 10-11-5 12:20 |只看該作者
anson係唯獨是對你無禮貌定人人平等先

禮貌呢樣我都發現yy越黎越差...以前已經唔算好..e+仲衰格...早晨唔願講...一係就唔望人講>>早晏/88呢d...
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-5 12:11 發表
ww.....真係咁又5得bor
又難怪妳要打wor佢:-| :-|

我5 like anson 同我說話有時好冇禮貌
佢其他人都聽到都覺佢對我語氣5好
咁就真係好嬲自己教到個仔咁對自己囉
仲點5掌佢咀可以呢 :angry ...


琥珀宮

積分: 165356


7194#
發表於 10-11-5 12:21 |只看該作者
佢就係知我寵佢
所以佢得吋進呎
以為我唔會打/鬧
不過超越底線就要出手+出口


原帖由 fw5775 於 10-11-5 12:16 發表
我明呀....佢地有時講野真係好衰梧, 人地唔知以為我地冇教tim呀...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7195#
發表於 10-11-5 12:22 |只看該作者
係wor...多謝提點...矛諗過嗌佢自己郁手添
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-5 12:17 發表
5想自己郁手
咪叫佢自己掌自己囉
e招佢都試過


琥珀宮

積分: 165356


7196#
發表於 10-11-5 12:23 |只看該作者
唯獨是

原帖由 jcy 於 10-11-5 12:20 發表
anson係唯獨是對你無禮貌定人人平等先

禮貌呢樣我都發現yy越黎越差...以前已經唔算好..e+仲衰格...早晨唔願講...一係就唔望人講>>早晏/88呢d... ...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7197#
發表於 10-11-5 12:26 |只看該作者
會唔會佢諗住同你fd底

原帖由 SZEYUEN 於 10-11-5 12:23 發表
唯獨是我


琥珀宮

積分: 165356


7198#
發表於 10-11-5 12:32 |只看該作者
梗係5係啦:-( :-(
佢同daddy就最fd
so daddy同佢買toy又玩埋一份
我冇咩大作為幫到佢
有....有....煮野比佢食囉 :-( :-(


原帖由 jcy 於 10-11-5 12:26 發表
會唔會佢諗住同你fd底


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7199#
發表於 10-11-5 12:34 |只看該作者
咁...可能你煮得太好食...佢當你係fd底囉:-(:-(
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-5 12:32 發表
梗係5係啦:-( :-(
佢同daddy就最fd
so daddy同佢買toy又玩埋一份
我冇咩大作為幫到佢
有....有....煮野比佢食囉 :-( :-(



琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7200#
發表於 10-11-5 12:35 |只看該作者
今晚同yy食自己...落雨濕濕都係買sushi返去開餐...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo