跳至

首頁

尾頁
   0


琥珀宮

積分: 165356


7201#
發表於 10-11-5 12:37 |只看該作者
應該係咁啦 :-( :-(

原帖由 jcy 於 10-11-5 12:34 發表
咁...可能你煮得太好食...佢當你係fd底囉:-(:-(


琥珀宮

積分: 165356


7202#
發表於 10-11-5 12:39 |只看該作者
佢地好like
最好開埋tv一齊食

原帖由 jcy 於 10-11-5 12:35 發表
今晚同yy食自己...落雨濕濕都係買sushi返去開餐...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7203#
發表於 10-11-5 12:42 |只看該作者
開tv食飯真係好耐無試..
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-5 12:39 發表
佢地好like
最好開埋tv一齊食


水晶宮

積分: 56663


7204#
發表於 10-11-5 13:09 |只看該作者
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-5 12:11 發表
ww.....真係咁又5得bor
又難怪妳要打wor佢:-| :-|

我5 like anson 同我說話有時好冇禮貌
佢其他人都聽到都覺佢對我語氣5好
咁就真係好嬲自己教到個仔咁對自己囉
仲點5掌佢咀可以呢 :angry ...

你話係咪好討厭呢,你幻想下如果anson咁同你講野,你又要番工又煮又服侍埋佢仲要受佢氣,真係會令人好嬲


水晶宮

積分: 56663


7205#
發表於 10-11-5 13:11 |只看該作者
原帖由 fw5775 於 10-11-5 12:13 發表
haha.....唔同性格ma, 咪有分別lor

點解條友禁緊張呢, 就係因為冇交任何功課or通告, 個個月就冇sticker, 冇sticker就冇遊戲卷, 就冇得玩....

所以你明啦....
我做阿ma既, 更係唔覺係一件咩事, 佢就好覺lor~~:happy ...

ww p都係有貼紙獎,但佢咁耐都係得一張,就係初開學無人識自己伏係枱面果時獎架


水晶宮

積分: 56663


7206#
發表於 10-11-5 13:13 |只看該作者
原帖由 jcy 於 10-11-5 12:16 發表
ww把口真係好堅wor...ee都甘拜下風

人地聽落咪好笑囉 做亞媽果個真係


水晶宮

積分: 56663


7207#
發表於 10-11-5 13:17 |只看該作者
原帖由 jcy 於 10-11-5 12:20 發表
anson係唯獨是對你無禮貌定人人平等先

禮貌呢樣我都發現yy越黎越差...以前已經唔算好..e+仲衰格...早晨唔願講...一係就唔望人講>>早晏/88呢d... ...

ww對住我就最無禮貌,行出門口就虛偽到爆,真係無不讚佢把口乖,包括巴士司機叔叔佢都會say hello,所以我鬧親佢都大把人撐佢,隔離屋個c9仲話ww咁乖你洗乜咁勞氣呀 真係啞仔食黃蓮


水晶宮

積分: 74100


7208#
發表於 10-11-5 14:01 |只看該作者
ly都係wor, 都唔明, 佢like既就會好快就講先.....

尋日咪係lor, 隔離屋一齊入lift, 佢只叫叔叔, 又唔叫ee, 個ee仲叫ly要叫早晨, 佢c都唔講, 我出埋聲都唔講, 人地咪話係咪未訓醒呀
原帖由 jcy 於 10-11-5 12:20 發表
anson係唯獨是對你無禮貌定人人平等先

禮貌呢樣我都發現yy越黎越差...以前已經唔算好..e+仲衰格...早晨唔願講...一係就唔望人講>>早晏/88呢d... ...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7209#
發表於 10-11-5 14:05 |只看該作者
係ge
原帖由 lokwai 於 10-11-5 13:13 發表

人地聽落咪好笑囉 做亞媽果個真係


水晶宮

積分: 74100


7210#
發表於 10-11-5 14:07 |只看該作者
頭先去lck拎牙仔盒, 經過香工.....
嘩d人多到.....好似唔洗$, 仲見到今年好興既毛毛boot...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7211#
發表於 10-11-5 14:07 |只看該作者


不過yy呢隻我行出去都唔好受ga...人人以為我教到個女咁無禮貌
原帖由 lokwai 於 10-11-5 13:17 發表

ww對住我就最無禮貌,行出門口就虛偽到爆,真係無不讚佢把口乖,包括巴士司機叔叔佢都會say hello,所以我鬧親佢都大把人撐佢,隔離屋個c9仲話ww咁乖你洗乜咁勞氣呀 真係啞仔食黃蓮 ...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7212#
發表於 10-11-5 14:09 |只看該作者
我上sun都去左香工買左保暖衣比yy..搵到有抓先底又薄身ge
原帖由 fw5775 於 10-11-5 14:07 發表
頭先去lck拎牙仔盒, 經過香工.....
嘩d人多到.....好似唔洗$, 仲見到今年好興既毛毛boot...


琥珀宮

積分: 165356


7213#
發表於 10-11-5 14:11 |只看該作者
係~~~~

原帖由 lokwai 於 10-11-5 13:09 發表

你話係咪好討厭呢,你幻想下如果anson咁同你講野,你又要番工又煮又服侍埋佢仲要受佢氣,真係會令人好嬲


水晶宮

積分: 74100


7214#
發表於 10-11-5 14:13 |只看該作者
sushi好呀.....快靚正
原帖由 jcy 於 10-11-5 12:35 發表
今晚同yy食自己...落雨濕濕都係買sushi返去開餐...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7215#
發表於 10-11-5 14:15 |只看該作者
直頭係簡單...yy食呢樣最快
原帖由 fw5775 於 10-11-5 14:13 發表
sushi好呀.....快靚正


琥珀宮

積分: 165356


7216#
發表於 10-11-5 14:16 |只看該作者
唔洗$$$$
著左好似"熊人腳"

原帖由 fw5775 於 10-11-5 14:07 發表
頭先去lck拎牙仔盒, 經過香工.....
嘩d人多到.....好似唔洗$, 仲見到今年好興既毛毛boot...


水晶宮

積分: 74100


7217#
發表於 10-11-5 14:16 |只看該作者
咩保暖衣?
原帖由 jcy 於 10-11-5 14:09 發表
我上sun都去左香工買左保暖衣比yy..搵到有抓先底又薄身ge


水晶宮

積分: 74100


7218#
發表於 10-11-5 14:17 |只看該作者
但我今日見到條女, 穿得好正.....
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-5 14:16 發表
唔洗$$$$
著左好似"熊人腳"


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7219#
發表於 10-11-5 14:17 |只看該作者
游水果件
原帖由 fw5775 於 10-11-5 14:16 發表
咩保暖衣?


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7220#
發表於 10-11-5 14:17 |只看該作者
腳瘦又長咪令囉...
原帖由 fw5775 於 10-11-5 14:17 發表
但我今日見到條女, 穿得好正.....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo