跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 74100


7221#
發表於 10-11-5 14:19 |只看該作者
講我知係邊呀, 我都想買呀....

原帖由 jcy 於 10-11-5 14:17 發表
游水果件


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7222#
發表於 10-11-5 14:21 |只看該作者
香工...有個角落頭舖...mtr出口旁...只係識講到呢度
原帖由 fw5775 於 10-11-5 14:19 發表
講我知係邊呀, 我都想買呀....


琥珀宮

積分: 165356


7223#
發表於 10-11-5 14:25 |只看該作者
yes....flora 妳得bor

原帖由 jcy 於 10-11-5 14:17 發表
腳瘦又長咪令囉...

原帖由 fw5775 於 10-11-5 14:17 發表
但我今日見到條女, 穿得好正.....


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7224#
發表於 10-11-5 14:30 |只看該作者
你都得...我同a就唔得
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-5 14:25 發表
yes....flora 妳得bor



水晶宮

積分: 74100


7225#
發表於 10-11-5 14:33 |只看該作者
嘩......好易搵姐
原帖由 jcy 於 10-11-5 14:21 發表
香工...有個角落頭舖...mtr出口旁...只係識講到呢度


琥珀宮

積分: 165356


7226#
發表於 10-11-5 14:36 |只看該作者
我未試過5感講
怕著左似>>>
:-( :-( :-(
原帖由 jcy 於 10-11-5 14:30 發表
你都得...我同a就唔得


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7227#
發表於 10-11-5 14:36 |只看該作者
中間果條大路囉...人地都係咁同我講...我再同baba講..baba話佢知係邊...跟住佢帶我地去...我去到真係見到舖隔離就係mtr出口...個舖又真係角落舖
原帖由 fw5775 於 10-11-5 14:33 發表
嘩......好易搵姐


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7228#
發表於 10-11-5 14:37 |只看該作者
咪反啦...你身型一定著得到...唔係想拖a落水...不過我同佢著左就真係似↓↓↓↓↓↓喇
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-5 14:36 發表
我未試過5感講
怕著左似>>>http://d.yimg.com/mu/nimage/04c47f91bfc12154
:-( :-( :-(


水晶宮

積分: 74100


7229#
發表於 10-11-5 14:38 |只看該作者
唉....e家真係有肉左呀...個日穿條窄身褲, 條小腿勁左好多
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-5 14:25 發表
yes....flora 妳得bor


琥珀宮

積分: 165356


7230#
發表於 10-11-5 14:45 |只看該作者


原帖由 jcy 於 10-11-5 14:37 發表
咪反啦...你身型一定著得到...唔係想拖a落水...不過我同佢著左就真係似↓↓↓↓↓↓喇


琥珀宮

積分: 165356


7231#
發表於 10-11-5 14:48 |只看該作者
人到XX係有d難免 ok架啦

原帖由 fw5775 於 10-11-5 14:38 發表
唉....e家真係有肉左呀...個日穿條窄身褲, 條小腿勁左好多


水晶宮

積分: 74100


7232#
發表於 10-11-5 15:02 |只看該作者
係咪入左去香工, 直行到尾呀? 最緊mtr出口附近?

等我下wk去搵吓先...
今日睇到件雨絨好抵......
係goose黎ka, 只係買$330
原帖由 jcy 於 10-11-5 14:36 發表
中間果條大路囉...人地都係咁同我講...我再同baba講..baba話佢知係邊...跟住佢帶我地去...我去到真係見到舖隔離就係mtr出口...個舖又真係角落舖


水晶宮

積分: 74100


7233#
發表於 10-11-5 15:04 |只看該作者
係....係....係...
我同你同時代既.... 所以你feel到
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-5 14:48 發表
人到XX係有d難免 ok架啦


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7234#
發表於 10-11-5 15:04 |只看該作者
唔駛入...就係街舖黎...最大果條係咪叫荔枝角道
原帖由 fw5775 於 10-11-5 15:02 發表
係咪入左去香工, 直行到尾呀? 最緊mtr出口附近?

等我下wk去搵吓先...
今日睇到件雨絨好抵......
係goose黎ka, 只係買$330


水晶宮

積分: 74100


7235#
發表於 10-11-5 15:06 |只看該作者

下四又同日中, 英默, 黎緊都考試啦, 點解仲禁多其他野要默ka....


水晶宮

積分: 74100


7236#
發表於 10-11-5 15:08 |只看該作者
我都分唔清係長沙灣道定荔枝角到?

你所講, 應該係向住長沙灣廣場個邊?
係地鋪黎?

原帖由 jcy 於 10-11-5 15:04 發表
唔駛入...就係街舖黎...最大果條係咪叫荔枝角道


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7237#
發表於 10-11-5 15:09 |只看該作者
大人定小朋友
原帖由 fw5775 於 10-11-5 15:02 發表
係咪入左去香工, 直行到尾呀? 最緊mtr出口附近?

等我下wk去搵吓先...
今日睇到件雨絨好抵......
係goose黎ka, 只係買$330


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7238#
發表於 10-11-5 15:11 |只看該作者
bingo
原帖由 fw5775 於 10-11-5 15:08 發表
我都分唔清係長沙灣道定荔枝角到?

你所講, 應該係向住長沙灣廣場個邊?
係地鋪黎?


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7239#
發表於 10-11-5 15:13 |只看該作者
幾時考...yy默埋尋日果次...就等下個term先再有得默囉...
原帖由 fw5775 於 10-11-5 15:06 發表

下四又同日中, 英默, 黎緊都考試啦, 點解仲禁多其他野要默ka....


琥珀宮

積分: 165356


7240#
發表於 10-11-5 15:15 |只看該作者
即係第幾代 :-( :-( :-(

原帖由 fw5775 於 10-11-5 15:04 發表
係....係....係...
我同你同時代既.... 所以你feel到

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo