跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 74100


7261#
發表於 10-11-5 16:08 |只看該作者
香港工業中心B座3樓 B11-15座.....

Active Spirit

有件我自己覺得ok....其他有d有毛帽既就貴d, 可能係d料更靚.....如有時間就可以look look

原帖由 jcy 於 10-11-5 15:27 發表
今年講到咁凍我都想買番件返工款中褸羽x


琥珀宮

積分: 165356


7262#
發表於 10-11-5 16:08 |只看該作者
個個week都係咁

原帖由 jcy 於 10-11-5 16:02 發表
得...你sat & sun大把時間...


水晶宮

積分: 74100


7263#
發表於 10-11-5 16:10 |只看該作者
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-5 15:30 發表
分得咁散考
真係拖長來攪家長


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7264#
發表於 10-11-5 16:12 |只看該作者
原帖由 fw5775 於 10-11-5 16:08 發表
香港工業中心B座3樓 B11-15座.....

Active Spirit

有件我自己覺得ok....其他有d有毛帽既就貴d, 可能係d料更靚.....如有時間就可以look look



水晶宮

積分: 74100


7265#
發表於 10-11-5 16:35 |只看該作者
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-5 15:30 發表
分得咁散考
真係拖長來攪家長


水晶宮

積分: 74100


7266#
發表於 10-11-5 16:42 |只看該作者
好驚比老師話我麻q煩, 禁多問題
原帖由 jcy 於 10-11-5 15:41 發表
係...同學校講...每日起碼要有48hr先夠時間溫得晒


琥珀宮

積分: 165356


7267#
發表於 10-11-5 17:06 |只看該作者
如5計入成績表就放過佢啦

原帖由 fw5775 於 10-11-5 16:42 發表
好驚比老師話我麻q煩, 禁多問題


水晶宮

積分: 74100


7268#
發表於 10-11-6 00:02 |只看該作者
唉....e樣學校又係冇交代...
我到e家都唔知邊d係計, 邊d唔計...
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-5 17:06 發表
如5計入成績表就放過佢啦


水晶宮

積分: 74100


7269#
發表於 10-11-8 00:12 |只看該作者
音樂, 體育, 視藝, 普通話, 英常, 中作, 電腦, oral就會提前考, 唉...真係比佢攤開晒黎考, 成個月都冇晒心機
原帖由 jcy 於 10-11-5 15:43 發表
其他除左常仲有咩考


琥珀宮

積分: 165356


7270#
發表於 10-11-8 09:11 |只看該作者


琥珀宮

積分: 165356


7271#
發表於 10-11-8 09:16 |只看該作者
但係又5覺bor
見妳week week都有節目
咁講ly都load得好平均
5係點可以玩得咁安樂



原帖由 fw5775 於 10-11-8 00:12 發表
音樂, 體育, 視藝, 普通話, 英常, 中作, 電腦, oral就會提前考, 唉...真係比佢攤開晒黎考, 成個月都冇晒心機


琥珀宮

積分: 165356


7272#
發表於 10-11-8 09:22 |只看該作者
咁仲好........隨心吧

原帖由 fw5775 於 10-11-6 00:02 發表
唉....e樣學校又係冇交代...
我到e家都唔知邊d係計, 邊d唔計...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7273#
發表於 10-11-8 09:35 |只看該作者
呢d你都唔會溫ga啦...無咩影響

yy都係今日考中文oral...用番平時上堂時間考...

下wk都正式考試...miss仲未派番d習作/範圍黎...都唔知佢想點...點溫je...
原帖由 fw5775 於 10-11-8 00:12 發表
音樂, 體育, 視藝, 普通話, 英常, 中作, 電腦, oral就會提前考, 唉...真係比佢攤開晒黎考, 成個月都冇晒心機


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7274#
發表於 10-11-8 09:36 |只看該作者
點呀
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-8 09:11 發表
http://www.hkicons.com/_555.gif" border="0">


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7275#
發表於 10-11-8 09:39 |只看該作者
原本尋日諗住同yy閉關溫書...但係大家坐定定拎晒d書7黎...無從入手都唔知點溫...見今日考中文oral...我求其拎左d故事書出黎嗌佢up番幅圖d野出黎...比d數佢計下...前後都係個零鐘已經收檔

原帖由 SZEYUEN 於 10-11-8 09:16 發表
但係又5覺borhttp://www.hkicons.com/_405.gif" border="0">
見妳week week都有節目
咁講ly都load得好平均
5係點可以玩得咁安樂




琥珀宮

積分: 165356


7276#
發表於 10-11-8 09:45 |只看該作者
幾好~~ 幾好~~

原帖由 jcy 於 10-11-8 09:36 發表
點呀


琥珀宮

積分: 165356


7277#
發表於 10-11-8 09:55 |只看該作者
中文 - 5係溫書內容咩?
數學 - me 2
其實第一學期考係最少+最easy
可以撈撈哨哨咁溫

原帖由 jcy 於 10-11-8 09:39 發表
原本尋日諗住同yy閉關溫書...但係大家坐定定拎晒d書7黎...無從入手都唔知點溫...見今日考中文oral...我求其拎左d故事書出黎嗌佢up番幅圖d野出黎...比d數佢計下...前後都係個零鐘已經收檔

...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7278#
發表於 10-11-8 10:00 |只看該作者
我都有咁諗過...

中文...聽隔離班講係考番之前做過ge worksheet...人地派左成wk比佢地返去溫...佢地miss講明考ge內容全部都係果d...但係我地到e+都未有到手...

英文又係...講左範圍...但係又收起本書唔比番我地...咁點溫je
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-8 09:55 發表
中文 - 5係溫書內容咩?
數學 - me 2
其實第一學期考係最少+最easy
可以撈撈哨哨咁溫


琥珀宮

積分: 165356


7279#
發表於 10-11-8 10:08 |只看該作者
1) 又係既.....next week都考仲5派攪咩mouth:
2) "英文"有咩方法溫

原帖由 jcy 於 10-11-8 10:00 發表
我都有咁諗過...

中文...聽隔離班講係考番之前做過ge worksheet...人地派左成wk比佢地返去溫...佢地miss講明考ge內容全部都係果d...但係我地到e+都未有到手...

英文又係...講 ...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7280#
發表於 10-11-8 10:12 |只看該作者
我都係比d fill in the blank同重組佢做咋...都係嗌佢串字多...up得7但係寫唔到7黎又係c
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-8 10:08 發表
1) 又係既.....next week都考仲5派攪咩mouth:
2) "英文"有咩方法溫


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo