立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 74100
原帖由 jcy 於 10-11-5 15:27 發表 今年講到咁凍我都想買番件返工款中褸羽x
琥珀宮
積分: 165356
原帖由 jcy 於 10-11-5 16:02 發表 得...你sat & sun大把時間...
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-5 15:30 發表 分得咁散考 真係拖長來攪家長
積分: 198236
原帖由 fw5775 於 10-11-5 16:08 發表 香港工業中心B座3樓 B11-15座..... Active Spirit 有件我自己覺得ok....其他有d有毛帽既就貴d, 可能係d料更靚.....如有時間就可以look look
原帖由 jcy 於 10-11-5 15:41 發表 係...同學校講...每日起碼要有48hr先夠時間溫得晒
原帖由 fw5775 於 10-11-5 16:42 發表 好驚比老師話我麻q煩, 禁多問題
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-5 17:06 發表 如5計入成績表就放過佢啦
原帖由 jcy 於 10-11-5 15:43 發表 其他除左常仲有咩考
原帖由 fw5775 於 10-11-8 00:12 發表 音樂, 體育, 視藝, 普通話, 英常, 中作, 電腦, oral就會提前考, 唉...真係比佢攤開晒黎考, 成個月都冇晒心機
原帖由 fw5775 於 10-11-6 00:02 發表 唉....e樣學校又係冇交代... 我到e家都唔知邊d係計, 邊d唔計...
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-8 09:11 發表 http://www.hkicons.com/_555.gif" border="0">
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-8 09:16 發表 但係又5覺borhttp://www.hkicons.com/_405.gif" border="0"> 見妳week week都有節目 咁講ly都load得好平均 5係點可以玩得咁安樂
原帖由 jcy 於 10-11-8 09:36 發表 點呀
原帖由 jcy 於 10-11-8 09:39 發表 原本尋日諗住同yy閉關溫書...但係大家坐定定拎晒d書7黎...無從入手都唔知點溫...見今日考中文oral...我求其拎左d故事書出黎嗌佢up番幅圖d野出黎...比d數佢計下...前後都係個零鐘已經收檔 ...
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-8 09:55 發表 中文 - 5係溫書內容咩? 數學 - me 2 其實第一學期考係最少+最easy 可以撈撈哨哨咁溫
原帖由 jcy 於 10-11-8 10:00 發表 我都有咁諗過... 中文...聽隔離班講係考番之前做過ge worksheet...人地派左成wk比佢地返去溫...佢地miss講明考ge內容全部都係果d...但係我地到e+都未有到手... 英文又係...講 ...
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-8 10:08 發表 1) 又係既.....next week都考仲5派攪咩mouth: 2) "英文"有咩方法溫
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy