跳至

首頁

尾頁
   0


琥珀宮

積分: 165356


7281#
發表於 10-11-8 10:20 |只看該作者
1) 明
2) 串到up錯都係c = 寫5出囉



原帖由 jcy 於 10-11-8 10:12 發表
1) 我都係比d fill in the blank同重組佢做咋...
2) 都係嗌佢串字多...up得7但係寫唔到7黎又係c


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7282#
發表於 10-11-8 10:24 |只看該作者


咁即係疊埋心水唔駛溫啦:-(:-(
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-8 10:20 發表
1) 明
2) 串到up錯都係c = 寫5出囉




琥珀宮

積分: 165356


7283#
發表於 10-11-8 10:38 |只看該作者
咁又5得5到最後都5好認輸嘛

原帖由 jcy 於 10-11-8 10:24 發表


咁即係疊埋心水唔駛溫啦:-(:-(


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7284#
發表於 10-11-8 10:47 |只看該作者
其實比個緊張樣yy睇嗌佢要溫書...只係想佢知道+明白...考試係要溫書
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-8 10:38 發表
咁又5得5到最後都5好認輸嘛



琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7285#
發表於 10-11-8 11:16 |只看該作者
mm有同事嗌我幫佢張大陸card top up...因為講普通話佢聽唔晒...好啦...我一路打一路聽佢就係我另一隻耳邊係咁講野嗌我聽邊句邊句...佢話佢聽唔到邊句咁...真係火都黎埋...跟住我收線kum住度氣話:你收聲先啦...我聽唔到電話入面講咩呀...

跟住再打個電話唔知做乜唔通...佢又繼續一輪咀講嗌我kum乜kum乜...我話無聲wor...佢仲要發我脾氣話我攪咩...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7286#
發表於 10-11-8 11:17 |只看該作者
mm有同事嗌我幫佢張大陸card top up...因為講普通話佢聽唔晒...好啦...我一路打一路聽佢就係我另一隻耳邊係咁講野嗌我聽邊句邊句...佢話佢聽唔到邊句咁...真係火都黎埋...跟住我收線kum住度氣話:你收聲先啦...我聽唔到電話入面講咩呀...

跟住再打個電話唔知做乜唔通...佢又繼續一輪咀講嗌我kum乜kum乜...我話無聲wor...佢仲要發我脾氣話我攪咩...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7287#
發表於 10-11-8 11:18 |只看該作者
mm有同事嗌我幫佢張大陸card top up...因為講普通話佢聽唔晒...好啦...我一路打一路聽佢就係我另一隻耳邊係咁講野嗌我聽邊句邊句...佢話佢聽唔到邊句咁...真係火都黎埋...跟住我收線kum住度氣話:你收聲先啦...我聽唔到電話入面講咩呀...

跟住再打個電話唔知做乜唔通...佢又繼續一輪咀講嗌我kum乜kum乜...我話無聲wor...佢仲要發我脾氣話我攪咩...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7288#
發表於 10-11-8 12:48 |只看該作者
討厭事連環黎...係咪更年期呀

上wk佢帶左d客黎同老闆開會...d客送左d比老闆...佢又無出聲老闆又無出聲我鬼知咩...到sat果日走黎同我講老闆有d野擺左係meeting...係xxx送黎...問我點...我問佢老闆果日有無講咩佢話無...then我話老闆娘mon返我mon問老闆娘啦...到今日老闆娘返到...我都未有時間搵老闆娘佢就走黎問我問左未...我話我攪埋d野轉頭問...佢條友就自己去同老闆娘講:亞xx陣間有野問你...係關於上次xx黎左有dxx送左比x 生ge...睇下應該點處理 je...

真係想吊勾佢...你想講咪自己講囉...又要走黎嗌我講你自己又要走去講又要講埋我出黎...想點je...


琥珀宮

積分: 165356


7289#
發表於 10-11-8 14:47 |只看該作者
我公司都有d咁人
又要威又要戴頭盔
總知佢一出聲就要同佢做
重要衰格到企係到等你個隻
5大聲同佢講佢都5會c開嘛
e d 人都5係做大事人

原帖由 jcy 於 10-11-8 12:48 發表
討厭事連環黎...係咪更年期呀

上wk佢帶左d客黎同老闆開會...d客送左d比老闆...佢又無出聲老闆又無出聲我鬼知咩...到sat果日走黎同我講老闆有d野擺左係meeting...係xxx送黎...問我點...我問佢老闆果日有無講 ...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7290#
發表於 10-11-8 14:57 |只看該作者
老實...大家咁高咁大你嗌到都係出於好心幫下你...比少少禮貌黎啦...把聲又大kum晒電話入面d聲...點能樣聽je...
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-8 14:47 發表
我公司都有d咁人
又要威又要戴頭盔<<<呢句好好笑
總知佢一出聲就要同佢做
重要衰格到企係到等你個隻
5大聲同佢講佢都5會c開嘛
e d 人都5係做大事人

...


琥珀宮

積分: 165356


7291#
發表於 10-11-8 15:07 |只看該作者
個句又真係好好笑

e d人邊識"禮貌"2字架

原帖由 jcy 於 10-11-8 14:57 發表
老實...大家咁高咁大你嗌到都係出於好心幫下你...比少少禮貌黎啦...把聲又大kum晒電話入面d聲...點能樣聽je...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7292#
發表於 10-11-8 15:15 |只看該作者
都唔識講...平時都算有傾有講...不過真係好銀憎佢""又要威又要帶頭盔""呢樣野...成日都係咁...

有時老闆d野又唔關佢事又要黎問...問完又要理...我都話左唔駛...佢就係都要我去攪...餐餐都攪到我比老闆省
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-8 15:07 發表
個句又真係好好笑

e d人邊識"禮貌"2字架


琥珀宮

積分: 165356


7293#
發表於 10-11-8 15:23 |只看該作者
咁又5得bor
理到類到妳
咁就過左位啦
都係時間表明比佢知妳底線啦

原帖由 jcy 於 10-11-8 15:15 發表
都唔識講...平時都算有傾有講...不過真係好銀憎佢""又要威又要帶頭盔""呢樣野...成日都係咁...

有時老闆d野又唔關佢事又要黎問...問完又要理...我都話左唔駛...佢就係都要我去攪...餐餐都攪到我比老闆省:ang ...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7294#
發表於 10-11-8 15:29 |只看該作者
佢次次都係咁...一到比老闆省時佢就頭dup dup走開
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-8 15:23 發表
咁又5得bor
理到類到妳
咁就過左位啦
都係時間表明比佢知妳底線啦


琥珀宮

積分: 165356


7295#
發表於 10-11-8 15:36 |只看該作者
冇鬼用又多事
下次又攪妳
妳叫佢停手
5係就妳郁手>>>


原帖由 jcy 於 10-11-8 15:29 發表
佢次次都係咁...一到比老闆省時佢就頭dup dup走開


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7296#
發表於 10-11-8 15:38 |只看該作者
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-8 15:36 發表
冇鬼用又多事
下次又攪妳
妳叫佢停手
5係就妳郁手>>>



琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7297#
發表於 10-11-8 15:51 |只看該作者
今日著錯衫好銀熱mouth:mouth:mouth:


琥珀宮

積分: 165356


7298#
發表於 10-11-8 16:08 |只看該作者
今日係暖左
但朝早出門都係有d涼
內短外長就mm好

原帖由 jcy 於 10-11-8 15:51 發表
今日著錯衫好銀熱mouth:mouth:" />mouth:mouth:" />mouth:mouth:" />


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7299#
發表於 10-11-8 16:14 |只看該作者
就係賴野囉...內長外短...外面著左件大樽領短x冷3
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-8 16:08 發表
今日係暖左
但朝早出門都係有d涼
內短外長就mm好


琥珀宮

積分: 165356


7300#
發表於 10-11-8 16:21 |只看該作者
:-( :-(

原帖由 jcy 於 10-11-8 16:14 發表
就係賴野囉...內長外短...外面著左件大樽領短x冷3

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo