跳至

首頁

尾頁
   0


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7301#
發表於 10-11-8 16:24 |只看該作者
聽日知訂都係內短外長...
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-8 16:21 發表
:-( :-(


琥珀宮

積分: 165356


7302#
發表於 10-11-8 16:38 |只看該作者
sun 立冬真係好快x'mas
咁又一年啦...........亞妹

原帖由 jcy 於 10-11-8 16:24 發表
聽日知訂都係內短外長...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7303#
發表於 10-11-8 16:44 |只看該作者
係囉....話咁快就一年
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-8 16:38 發表
sun 立冬真係好快x'mas
咁又一年啦...........亞妹


琥珀宮

積分: 165356


7304#
發表於 10-11-8 16:58 |只看該作者
係呀.....琴晚tv先話
x'mas旅行團加左好多
but一樣好多人去
聽到都恨c人

原帖由 jcy 於 10-11-8 16:44 發表
係囉....話咁快就一年


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7305#
發表於 10-11-8 17:00 |只看該作者
cny +得仲多...mouth:

都唔知d人d錢點黎
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-8 16:58 發表
係呀.....琴晚tv先話
x'mas旅行團加左好多
but一樣好多人去
聽到都恨c人


琥珀宮

積分: 165356


7306#
發表於 10-11-8 17:10 |只看該作者
cny去多數都係一年得e次去到
so 彈藥充足一年豪一次囉

原帖由 jcy 於 10-11-8 17:00 發表
cny +得仲多...mouth:mouth:" />

都唔知d人d錢點黎


琥珀宮

積分: 165356


7307#
發表於 10-11-9 09:16 |只看該作者


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7308#
發表於 10-11-9 09:29 |只看該作者


琥珀宮

積分: 165356


7309#
發表於 10-11-9 09:42 |只看該作者

回復 1# jcy 的帖子

醒神D嘛


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7310#
發表於 10-11-9 09:55 |只看該作者
今日好醒神...出年summer有著落...好開心
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-9 09:42 發表
醒神D嘛


琥珀宮

積分: 165356


7311#
發表於 10-11-9 10:28 |只看該作者

回復 1# jcy 的帖子

我今年SUMMER都5感預
WHY妳可以BOOK定7年


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7312#
發表於 10-11-9 10:32 |只看該作者
summer唔難預...我今年預8月...睇過學校d schedule...8月中應該都無野攪...因為我要平...所以咁早book囉
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-9 10:28 發表
我今年SUMMER都5感預
WHY妳可以BOOK定7年


水晶宮

積分: 74100


7313#
發表於 10-11-9 10:41 |只看該作者
唉...你見我開心姐, 其實內心好唔happy.....真係有壓力
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-8 09:16 發表
但係又5覺borhttp://www.hkicons.com/_405.gif" border="0">
見妳week week都有節目
咁講ly都load得好平均
5係點可以玩得咁安樂


水晶宮

積分: 74100


7314#
發表於 10-11-9 10:45 |只看該作者
唉, 我都好想唔溫...但原來係要我地溫
原帖由 jcy 於 10-11-8 09:35 發表
呢d你都唔會溫ga啦...無咩影響

yy都係今日考中文oral...用番平時上堂時間考...

下wk都正式考試...miss仲未派番d習作/範圍黎...都唔知佢想點...點溫je... ...


水晶宮

積分: 74100


7315#
發表於 10-11-9 10:46 |只看該作者
原帖由 jcy 於 10-11-9 09:55 發表
今日好醒神...出年summer有著落...好開心


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7316#
發表於 10-11-9 10:49 |只看該作者
尋日打比miss問野...佢嗌我地唔好咁緊張...listening/oral呢d...唔駛溫wor
原帖由 fw5775 於 10-11-9 10:45 發表
唉, 我都好想唔溫...但原來係要我地溫


水晶宮

積分: 56663


7317#
發表於 10-11-9 10:49 |只看該作者
早~~


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7318#
發表於 10-11-9 10:51 |只看該作者
早晨
原帖由 lokwai 於 10-11-9 10:49 發表
早~~


水晶宮

積分: 56663


7319#
發表於 10-11-9 10:58 |只看該作者
原帖由 jcy 於 10-11-9 10:51 發表
早晨

你地p有無講d卷幾多分先叫pass呀???ww間p無,成績表都只會寫分數唔會有藍字紅字(聽講),尋日接放學時d家長議論紛紛有d話60有d話50,跟住我多口答左句"幾多分比個女合格係我自己定既 " :-( :-( :-( 咁樣個心會好過d


琥珀宮

積分: 165356


7320#
發表於 10-11-9 10:58 |只看該作者
妳仲識得去搵方法去減都OK BOR

原帖由 fw5775 於 10-11-9 10:41 發表
唉...你見我開心姐, 其實內心好唔happy.....真係有壓力

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo