跳至

首頁

尾頁
   0


琥珀宮

積分: 165356


7321#
發表於 10-11-9 11:02 |只看該作者


原帖由 lokwai 於 10-11-9 10:58 發表

你地p有無講d卷幾多分先叫pass呀???ww間p無,成績表都只會寫分數唔會有藍字紅字(聽講),尋日接放學時d家長議論紛紛有d話60有d話50,跟住我多口答左句"幾多分比個女合格係我自己定既 " :-( :-( :-( ...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7322#
發表於 10-11-9 11:02 |只看該作者


我地都好似無講無留意
原帖由 lokwai 於 10-11-9 10:58 發表

你地p有無講d卷幾多分先叫pass呀???ww間p無,成績表都只會寫分數唔會有藍字紅字(聽講),尋日接放學時d家長議論紛紛有d話60有d話50,跟住我多口答左句"幾多分比個女合格係我自己定既 " :-( :-( :-( ...


水晶宮

積分: 56663


7323#
發表於 10-11-9 11:08 |只看該作者
係吖嘛,有d mama成日係度忟自己d仔女比人扣d"唔小心分"講真剩得你咩,大部份小朋友都係錯ed架啦,唔小心都起碼証明佢係識先啦,扣d睇都唔睇就唔做唔識既分咪要斬c佢....即係ww


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7324#
發表於 10-11-9 11:13 |只看該作者



原帖由 lokwai 於 10-11-9 11:08 發表
係吖嘛,有d mama成日係度忟自己d仔女比人扣d"唔小心分"講真剩得你咩,大部份小朋友都係錯ed架啦,唔小心都起碼証明佢係識先啦,扣d睇都唔睇就唔做唔識既分咪要斬c佢....即係ww ...


琥珀宮

積分: 165356


7325#
發表於 10-11-9 11:14 |只看該作者
我都5明知點計分又
都係要溫架啦

原帖由 jcy 於 10-11-9 11:02 發表


我地都好似無講無留意


琥珀宮

積分: 165356


7326#
發表於 10-11-9 11:22 |只看該作者
1) 有要求先會有進步
2) 唔識已經大晒斬都冇用

當ww行到(1)
妳就同個d mama可以m chanel啦
:-( :-( :-(

原帖由 lokwai 於 10-11-9 11:08 發表
1) 係吖嘛,有d mama成日係度忟自己d仔女比人扣d"唔小心分"講真剩得你咩,大部份小朋友都係錯ed架啦,唔小心都起碼証明佢係識先啦,

2) 扣d睇都唔睇就唔做唔識既分咪要斬c佢....即係ww ...


水晶宮

積分: 56663


7327#
發表於 10-11-9 11:23 |只看該作者
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-9 11:14 發表
我都5明知點計分又http://a5556.myweb.hinet.net/msn/realpeople2/rp2%20(102).gif點
都係要溫架啦

佢地係求分數果隻,好在意個分數高低成日去比較叻/差過人
我自己就著重ww每次測驗既進步空間有幾多


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7328#
發表於 10-11-9 11:25 |只看該作者
好難有你咁睇得開/通透
原帖由 lokwai 於 10-11-9 11:23 發表

佢地係求分數果隻,好在意個分數高低成日去比較叻/差過人
我自己就著重ww每次測驗既進步空間有幾多


水晶宮

積分: 56663


7329#
發表於 10-11-9 11:28 |只看該作者
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-9 11:22 發表
1) 有要求先會有進步
2) 唔識已經大晒斬都冇用

當ww行到(1)
妳就同個d mama可以m chanel啦
:-( :-( :-(

有時好0煩,因為佢地p成日都test,一見面就問你幾多分
我諗有排都未m chanel


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7330#
發表於 10-11-9 11:30 |只看該作者
我地默書...same same不過佢地又好願意講自己幾多分
原帖由 lokwai 於 10-11-9 11:28 發表

有時好0煩,因為佢地p成日都test,一見面就問你幾多分
我諗有排都未m chanel


水晶宮

積分: 56663


7331#
發表於 10-11-9 11:32 |只看該作者
原帖由 jcy 於 10-11-9 11:25 發表
好難有你咁睇得開/通透

睇唔開都要睇,唔通真係com c佢咩 初時要佢有3次100分我先比錢佢小息買野食,而家只要佢有進步我就比當鼓勵,不斷咁降低自己要求 :-( :-(
ww資質有幾高,上堂有幾發夢我心中有數啦,不過不失都com住半邊咀笑lu


琥珀宮

積分: 165356


7332#
發表於 10-11-9 11:40 |只看該作者
1) 現今家長大部份都係
5係點會放篤屁都要分享

2) 冇一個係妳最了解佢



原帖由 lokwai 於 10-11-9 11:23 發表

1) 佢地係求分數果隻,好在意個分數高低成日去比較叻/差過人
2) 我自己就著重ww每次測驗既進步空間有幾多


水晶宮

積分: 74100


7333#
發表於 10-11-9 11:42 |只看該作者
我地只得grading咋, 連分都唔知佢拎幾多
原帖由 lokwai 於 10-11-9 10:58 發表

你地p有無講d卷幾多分先叫pass呀???ww間p無,成績表都只會寫分數唔會有藍字紅字(聽講),尋日接放學時d家長議論紛紛有d話60有d話50,跟住我多口答左句"幾多分比個女合格係我自己定既 " :-( :-( :-( ...


水晶宮

積分: 56663


7334#
發表於 10-11-9 11:47 |只看該作者
原帖由 fw5775 於 10-11-9 11:42 發表
我地只得grading咋, 連分都唔知佢拎幾多

派左卷唔洗拎番去比家長簽名改正咩???


琥珀宮

積分: 165356


7335#
發表於 10-11-9 11:47 |只看該作者
WW又5貪心BOR


原帖由 lokwai 於 10-11-9 11:32 發表

睇唔開都要睇,唔通真係com c佢咩 初時要佢有3次100分我先比錢佢小息買野食,而家只要佢有進步我就比當鼓勵,不斷咁降低自己要求 :-( :-(
ww資質有幾高,上堂有幾發夢我心中有數啦,不過不失都 ...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7336#
發表於 10-11-9 11:48 |只看該作者
yy由開學到e+默書未試過100...不過我又覺得ok wor所以家長們係度傾錯咩大意野時..我都無出聲...可能佢地以為yy拎100分
原帖由 lokwai 於 10-11-9 11:32 發表

睇唔開都要睇,唔通真係com c佢咩 初時要佢有3次100分我先比錢佢小息買野食,而家只要佢有進步我就比當鼓勵,不斷咁降低自己要求 :-( :-(
ww資質有幾高,上堂有幾發夢我心中有數啦,不過不失都 ...


琥珀宮

積分: 165356


7337#
發表於 10-11-9 11:53 |只看該作者
好明顯P 5想家長爭拗
點解咁又扣佢又扣咁少
:-( :-( :-(

原帖由 fw5775 於 10-11-9 11:42 發表
我地只得grading咋, 連分都唔知佢拎幾多


琥珀宮

積分: 165356


7338#
發表於 10-11-9 11:56 |只看該作者
梗係....洗咩同佢地交待

原帖由 jcy 於 10-11-9 11:48 發表
yy由開學到e+默書未試過100...不過我又覺得ok wor所以家長們係度傾錯咩大意野時..我都無出聲...可能佢地以為yy拎100分


水晶宮

積分: 56663


7339#
發表於 10-11-9 11:56 |只看該作者
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-9 11:47 發表
WW又5貪心BORhttp://a5556.myweb.hinet.net/msn/realpeople2/rp2%20(135).gif

係我手上攞錢真係好難架


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7340#
發表於 10-11-9 11:57 |只看該作者
咁人地真係覺得錯少少無問題麻我地返工都會有甩漏野啦
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-9 11:56 發表
梗係....洗咩同佢地交待


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo