立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
琥珀宮
積分: 165356
原帖由 lokwai 於 10-11-9 10:58 發表 你地p有無講d卷幾多分先叫pass呀???ww間p無,成績表都只會寫分數唔會有藍字紅字(聽講),尋日接放學時d家長議論紛紛有d話60有d話50,跟住我多口答左句"幾多分比個女合格係我自己定既 " :-( :-( :-( ...
積分: 198236
水晶宮
積分: 56663
原帖由 lokwai 於 10-11-9 11:08 發表 係吖嘛,有d mama成日係度忟自己d仔女比人扣d"唔小心分"講真剩得你咩,大部份小朋友都係錯ed架啦,唔小心都起碼証明佢係識先啦,扣d睇都唔睇就唔做唔識既分咪要斬c佢....即係ww ...
原帖由 jcy 於 10-11-9 11:02 發表 我地都好似無講無留意
原帖由 lokwai 於 10-11-9 11:08 發表 1) 係吖嘛,有d mama成日係度忟自己d仔女比人扣d"唔小心分"講真剩得你咩,大部份小朋友都係錯ed架啦,唔小心都起碼証明佢係識先啦, 2) 扣d睇都唔睇就唔做唔識既分咪要斬c佢....即係ww ...
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-9 11:14 發表 我都5明知點計分又http://a5556.myweb.hinet.net/msn/realpeople2/rp2%20(102).gif點 都係要溫架啦
原帖由 lokwai 於 10-11-9 11:23 發表 佢地係求分數果隻,好在意個分數高低成日去比較叻/差過人 我自己就著重ww每次測驗既進步空間有幾多
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-9 11:22 發表 1) 有要求先會有進步 2) 唔識已經大晒斬都冇用 當ww行到(1) 妳就同個d mama可以m chanel啦 :-( :-( :-(
原帖由 lokwai 於 10-11-9 11:28 發表 有時好0煩,因為佢地p成日都test,一見面就問你幾多分 我諗有排都未m chanel
原帖由 jcy 於 10-11-9 11:25 發表 好難有你咁睇得開/通透
原帖由 lokwai 於 10-11-9 11:23 發表 1) 佢地係求分數果隻,好在意個分數高低成日去比較叻/差過人 2) 我自己就著重ww每次測驗既進步空間有幾多
積分: 74100
原帖由 fw5775 於 10-11-9 11:42 發表 我地只得grading咋, 連分都唔知佢拎幾多
原帖由 lokwai 於 10-11-9 11:32 發表 睇唔開都要睇,唔通真係com c佢咩 初時要佢有3次100分我先比錢佢小息買野食,而家只要佢有進步我就比當鼓勵,不斷咁降低自己要求 :-( :-( ww資質有幾高,上堂有幾發夢我心中有數啦,不過不失都 ...
原帖由 jcy 於 10-11-9 11:48 發表 yy由開學到e+默書未試過100...不過我又覺得ok wor所以家長們係度傾錯咩大意野時..我都無出聲...可能佢地以為yy拎100分
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-9 11:47 發表 WW又5貪心BORhttp://a5556.myweb.hinet.net/msn/realpeople2/rp2%20(135).gif
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-9 11:56 發表 梗係....洗咩同佢地交待
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy