立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
琥珀宮
積分: 165356
原帖由 jcy 於 10-11-10 10:11 發表 正常啦...尋日老闆唔係度...我都即出kln幫yy換埋件保暖衣啦
積分: 198236
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-10 10:18 發表 yes....我5出得 5係都出埋一份 :-( :-(
原帖由 jcy 於 10-11-10 10:36 發表 10個著左8個都會...老實啦...office hr唔幫補下做d私人野...淨靠星期六半日/星期日...邊做得到
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-10 10:41 發表 係啦....5係太過咪算囉
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-10 11:22 發表 一陣lunch食咩好呢
原帖由 jcy 於 10-11-10 11:24 發表 我都諗緊...無帶飯
水晶宮
積分: 74100
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-10 11:30 發表 今朝對左碗"紅腸旦米"仲未消化 係亞姐5係到興奮過到冇野好諗
原帖由 fw5775 於 10-11-10 11:53 發表 我一陣都早少少出去買野, 順便去睇埋保暖衣
原帖由 fw5775 於 10-11-10 12:00 發表 我個日坐車經過, 知道係邊啦...
原帖由 jcy 於 10-11-10 14:33 發表 約左朋友lunch...勁白痴...自己嗌左咩餐都攪錯...人地拎到黎話無叫
原帖由 fw5775 於 10-11-10 14:35 發表 你開心得劑呀
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-10 14:43 發表 沙田畫紡飲飽茶
原帖由 jcy 於 10-11-10 14:48 發表 其實係個心諗a餐...但係個口嗌左b餐:-(:-(:-(
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy