親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   113


大宅

積分: 2422


721#
發表於 16-3-27 20:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+星星國媽媽+於+16-03-27+發表

原帖由 maggielau0705 於 16-03-27 發表
要check時間表,我今日得貓車同草莓車,玩具車休息!而且班次好少,要夾時間坐!

...
知道。已經爬了文。希望我到時也一切順利。




大宅

積分: 2422


722#
發表於 16-3-27 20:42 |只看該作者

引用:食尼個,排左15mins!之後好多人+

原帖由 maggielau0705 於 16-03-27 發表
食尼個,排左15mins!之後好多人





珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


723#
發表於 16-3-27 20:57 |只看該作者

回覆:2016復活節大阪遊


1459087421158.jpg




珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


724#
發表於 16-3-27 20:58 |只看該作者

回覆:2016復活節大阪遊

掃完街,又食飯!……
1459087435689.jpg





男爵府

積分: 5466


725#
發表於 16-3-27 21:04 |只看該作者

回覆:2016復活節大阪遊

我今日都早到左15分鐘,過關好順利15分鐘。去埋買小火車,買到第三卡
剛才影,希望幫到大家
myphoto.jpg




大宅

積分: 2422


726#
發表於 16-3-27 21:20 |只看該作者

回覆:2016復活節大阪遊

Maggie
請問你去了,梅田,蛋王哥餐廳,ok 嗎?




大宅

積分: 4162


727#
發表於 16-3-27 23:09 |只看該作者
Kanax 發表於 16-3-27 19:26
唔該晒!咁唯有去遠D啦!
上次透過INFINITE問貴志站果園, 佢哋話開到5月中咋, 我7月尾去, 又唔自駕, 打算改去大阪郊區的savor farm


珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


728#
發表於 16-3-27 23:32 |只看該作者

引用:Maggie 請問你去了,梅田,蛋王哥餐廳,ok

原帖由 星星國媽媽 於 16-03-27 發表
Maggie
請問你去了,梅田,蛋王哥餐廳,ok 嗎?
食物好味,平過香港果間好多,唔洗等位!
1459096670389.jpg




珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


729#
發表於 16-3-27 23:33 |只看該作者

回覆:2016復活節大阪遊

明天出發去京都啦!今晚大阪市有落雨!




大宅

積分: 3463


730#
發表於 16-3-27 23:37 |只看該作者

回覆:2016復活節大阪遊

小火車票可以提前喺機場JR counter 買



our twins


男爵府

積分: 7307


731#
發表於 16-3-27 23:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 小羊羊迎迎媽咪 於 16-03-27

原帖由 maggielau0705 於 16-03-27 發表
冇需要,5度半夜!你瞓緊
正。。唔該晒


男爵府

積分: 7307


732#
發表於 16-3-27 23:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 小羊羊迎迎媽咪 於 16-03-27

原帖由 TMC3012 於 16-03-27 發表
睇你會去邊, 我係岡山好涷, 連日頭都涷
禾大阪,極其量係usj,同枚方公園,其他時間心齋橋多。。


子爵府

積分: 13951


733#
發表於 16-3-28 00:22 |只看該作者

回覆:小羊羊迎迎媽咪 的帖子

激死自從update左bk 個app之後post唔到相想報下料都唔得!
我食左心斎橋人氣龍蝦超正980yen一個,連亞女都話要再食!




珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


734#
發表於 16-3-28 00:49 |只看該作者

引用:激死自從update左bk 個app之後post唔到相想

原帖由 DonnaLau 於 16-03-28 發表
激死自從update左bk 個app之後post唔到相想報下料都唔得!
我食左心斎橋人氣龍蝦超正980yen一個, ...
咩位置?




子爵府

積分: 13951


735#
發表於 16-3-28 03:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+DonnaLau+於+16-03-28+發表激

原帖由 maggielau0705 於 16-03-28 發表
咩位置?
位置大約係大丸北館斜對面嗰間Journal Standard嘅隔離店名叫Luke\'s Lobster,即係心斎橋向uniqlo方向行!




男爵府

積分: 8817


736#
發表於 16-3-28 09:25 |只看該作者
joeycj 發表於 16-3-27 23:09
上次透過INFINITE問貴志站果園, 佢哋話開到5月中咋, 我7月尾去, 又唔自駕, 打算改去大阪郊區的savor farm ...
我都係7月尾去啊!
SAVOR FARM唔自駕都去到?
我搵過和歌山有兩間較近,從鐵路站行去約半小時,只不過果D荒山野嶺唔敢行,諗住搭的士唔知得唔得,應該唔會好貴掛?我未响日本搭過的士架。


大宅

積分: 2422


737#
發表於 16-3-28 09:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+星星國媽媽+於+16-03-27+發表

原帖由 maggielau0705 於 16-03-27 發表
食物好味,平過香港果間好多,唔洗等位!
咁就好啦,上次去葵x果間,好貴呀!




侯爵府

積分: 21813


738#
發表於 16-3-28 09:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 星星國媽媽 於 16-03-27 發表

原帖由 maggielau0705 於 16-03-27 發表
食物好味,平過香港果間好多,唔洗等位!
請問蛋王哥餐廳在哪裡呢?


大宅

積分: 2422


739#
發表於 16-3-28 10:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+maggielau0705+於+16-03-27+

原帖由 pingu_k 於 16-03-28 發表
請問蛋王哥餐廳在哪裡呢?
梅田!




珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


740#
發表於 16-3-28 10:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 maggielau0705 於 16-03-27

原帖由 pingu_k 於 16-03-28 發表
請問蛋王哥餐廳在哪裡呢?
梅田Hep five商場7樓,25Mar開始原來有復活節限定食物款式!我24去冇呀!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo