跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10503


721#
發表於 09-1-2 00:54 |只看該作者
原帖由 vkk 於 09-1-2 00:49 發表
你咁快入定貨...我都未買...有d用番上個年利時是封(剩左好多)


我見靚嘛 我上年用剩好少咋...得一包咋(8個)!!! 咪買定先囉...我怕靚嗰D比人買晒嘛


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


722#
發表於 09-1-2 00:54 |只看該作者
原帖由 elkykit 於 09-1-2 00:48 發表


我琴晚買咗...SUSHI...刺身同生蠔嗰D返嚟同老公食!!! 本來我初初諗住買咗返嚟打邊爐架...但D水太凍喇...我唔想洗嘢呀

我都係開行熱水洗渣


伯爵府

積分: 18922


723#
發表於 09-1-2 00:55 |只看該作者
好煩呀...成日都睇唔到上一頁同下一頁........


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


724#
發表於 09-1-2 00:58 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-1-2 00:55 發表
好煩呀...成日都睇唔到上一頁同下一頁........

我係出完一個post要等好耐先番到入來
睇怕都傾唔耐


子爵府

積分: 10503


725#
發表於 09-1-2 00:58 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-1-2 00:51 發表


我都係用返上年果d...不過就要買d普通款既黎入10蚊....

我封$10多數都係用金舖或銀行嗰D...嗰D大路呀...唔怕比人認到


子爵府

積分: 10503


726#
發表於 09-1-2 00:59 |只看該作者
原帖由 vkk 於 09-1-2 00:54 發表

我都係開行熱水洗渣

開行熱水洗D嘢咪變咗半生熟囉


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


727#
發表於 09-1-2 01:00 |只看該作者
原帖由 elkykit 於 09-1-2 00:58 發表

我封$10多數都係用金舖或銀行嗰D...嗰D大路呀...唔怕比人認到
我都係用唔用銀行來分類


伯爵府

積分: 18922


728#
發表於 09-1-2 01:01 |只看該作者
原帖由 elkykit 於 09-1-2 12:58 AM 發表

我封$10多數都係用金舖或銀行嗰D...嗰D大路呀...唔怕比人認到


但呢d利是封係邊度先有....要去銀行排隊拎呀?


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


729#
發表於 09-1-2 01:02 |只看該作者
原帖由 elkykit 於 09-1-2 00:59 發表

開行熱水洗D嘢咪變咗半生熟囉
唔係...係洗碗啫


子爵府

積分: 10503


730#
發表於 09-1-2 01:03 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-1-2 01:01 發表


但呢d利是封係邊度先有....要去銀行排隊拎呀?


咁我又唔知呀...次次都係我姨媽同MAMI比我架... 妳有無朋友喺金舖或銀行做呀???


伯爵府

積分: 18922


731#
發表於 09-1-2 01:03 |只看該作者
算喇, 我都係放棄喇, load得太慢喇...我老公剛剛返黎依家洗白白, 一陣就睇佢打機~~ 咁我聽晚再上黎啦~~
goodnight~~~


子爵府

積分: 10503


732#
發表於 09-1-2 01:06 |只看該作者
原帖由 vkk 於 09-1-2 01:02 發表
唔係...係洗碗啫


哦...


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


733#
發表於 09-1-2 01:06 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-1-2 01:01 發表


但呢d利是封係邊度先有....要去銀行排隊拎呀?
我都係同我細妹班番來...你地有冇用過警察部d利是封
我c6有時都有攞番來用...多數都係個d反罪案部門個d


子爵府

積分: 10503


734#
發表於 09-1-2 01:07 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-1-2 01:03 發表
算喇, 我都係放棄喇, load得太慢喇...我老公剛剛返黎依家洗白白, 一陣就睇佢打機~~ 咁我聽晚再上黎啦~~
goodnight~~~


好啦...希望聽日BK正常啦 聽日見...


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


735#
發表於 09-1-2 01:10 |只看該作者
好啦...我都訓...慢到都無心機


子爵府

積分: 10503


736#
發表於 09-1-2 01:11 |只看該作者
原帖由 vkk 於 09-1-2 01:06 發表
我都係同我細妹班番來...你地有冇用過警察部d利是封
我c6有時都有攞番來用...多數都係個d反罪案部門個d

係??? 我見都無見過呀...靚唔靚架???


子爵府

積分: 10503


737#
發表於 09-1-2 01:26 |只看該作者
各位靚太...JUSCO折上折好扺呀...參考吓啦
http://www.juscocityhk.com/forjuscoupdate/promotion/poster/ny.htm


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


738#
發表於 09-1-2 23:19 |只看該作者
有冇人呀?


伯爵府

積分: 18922


739#
發表於 09-1-3 13:07 |只看該作者

我地都係星期一先去ocean park....因為今日聽日應該多人d~~


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


740#
發表於 09-1-3 13:41 |只看該作者
明智!
可以o既話,當然唔好揀星期六、日去ocean park 啦!
因為真係超多人,
上次皓皓契媽帶皓皓去ocean park,
係星期六來的,佢話真係多人到嚇親佢,
周圍都要排長龍,又迫喎!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo